ADHD-åkning

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Jahapp ,,, nu i dagarna 2 (onsdag och torsdag) är det banåkning för allmänheten på Falkenberg/Anderstorp, e det nån som vill hänga på å åka eller kanske bara följa med å kika och få en hojtur på köpet.
Iallafall så åker jag från lugnets MC kl: 15,00 båda dagarna (i mån om fint väder)
Alltså
Onsdag = Falkenberg
Tordag = Anderstorp

Väl mött :tummenupp
 

Droopfy

#13
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Borås
Hoj
YZF450, Lillgixxer (GSX400R)
Jahapp ,,, nu i dagarna 2 (onsdag och torsdag) är det banåkning för allmänheten på Falkenberg/Anderstorp, e det nån som vill hänga på å åka eller kanske bara följa med å kika och få en hojtur på köpet.
Iallafall så åker jag från lugnets MC kl: 15,00 båda dagarna (i mån om fint väder)
Alltså
Onsdag = Falkenberg
Tordag = Anderstorp

Väl mött :tummenupp

Det kan mycket väl hända att jag hänger med till anderstorp imorgon.

om inte mina delar till hojen kommer för då lär jag sitta å skruva istället.

vad kostar det att köra på anderstorp då?
vilka tider gäller?
Förbokningar?
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Det kan mycket väl hända att jag hänger med till anderstorp imorgon.

om inte mina delar till hojen kommer för då lär jag sitta å skruva istället.

vad kostar det att köra på anderstorp då?
vilka tider gäller?
Förbokningar?

du missade något idag på falkenberg. kanonväder va de!!! riktigt koj de här, bar hoppas vädret nte sviker i morgon.

falkenberg kostade 350 kr skulle tro att anderstorp tar något liknande. ingen förbokning men de börjar 5 så var där 4.

tider 17-20
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
frågan är om man skall ut och börja torka anderstorp torr för de verkar bli uppehåll enligt väderkartorna men de är rätt blött på marken.
 

Anpe

Gsx 1400 till salu!!
Gick med
11 Nov 2004
Ort
Borås
Hoj
Ktm 640 sm -04
finns det ngt intresse för en tur idag om vädret tillåter?själv är jag mkt sugen:tummenupp
 

ksgixxer

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
borås
Hoj
1100 GSXRatbike och en minimoto..
japp de gör de..lite senare..e ju moto gp nu...
 
Last edited:

Anpe

Gsx 1400 till salu!!
Gick med
11 Nov 2004
Ort
Borås
Hoj
Ktm 640 sm -04
Låter bra! slå en pling när du /ni är på gång me åkandet....mitt nr är:0730632904....ska dra en sväng till garaget nu har ingen dator där:tummenupp
 

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
jaja ,,, ut å åk ni bara, så får väl jag sitta här å glo på min båge som är isärplockad i molekyler :3freak

Det får väl bli å :öl för min del istället å dränka mina sorger för att mina delar inte har kommit :cdevil
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
will do..
motogp vid 1 så efter d nångång..

nu har jag sett dig i stan men inte fan har du ringt:huvet :D

jaja ,,, ut å åk ni bara, så får väl jag sitta här å glo på min båge som är isärplockad i molekyler :3freak

Det får väl bli å :öl för min del istället å dränka mina sorger för att mina delar inte har kommit :cdevil

den som väntar på något gott väntar...........bara höra av dig sen när de kommer så skruvar vi ihop de fort..:tungan :va
 
Last edited:

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Borås
Hoj
CBR 900 Streetfighter
jaja ,,, ut å åk ni bara, så får väl jag sitta här å glo på min båge som är isärplockad i molekyler :3freak

Det får väl bli å :öl för min del istället å dränka mina sorger för att mina delar inte har kommit :cdevil

Såg att du var inne på jobbet härom dan, var upptagen med kunder så hann aldrig snacka men fick du tag i låset.
 

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Såg att du var inne på jobbet härom dan, var upptagen med kunder så hann aldrig snacka men fick du tag i låset.

Det e lungt, kirrar låset på måndag men det lutar nog av att jag beställer ett helt drivpaket av dig istället, får väl ändra utväxling via dreven när man dubblar effekten :D
 

stormiz

Carpe Diem
Gick med
10 Jun 2003
Ort
Borås
Hoj
gsxr1000 k5 , honda crf450-06
nu har jag sett dig i stan men inte fan har du ringt:huvet :D


ringde som en tok men du kan juh snacka som ett fruntimmer i telefon. flera minuter heh..

hitta skönaste vägen ute vid tvärred så tar man av mot ulricehamn sen mot komskället tror ja d heter.. så kommer man ut på 40:ian sen .. riktigt nice väg...

ps: åkte du värkligen till kungsbacka för å köpa shampo??? :confused:

jaja ,,, ut å åk ni bara, så får väl jag sitta här å glo på min båge som är isärplockad i molekyler :3freak

Det får väl bli å :öl för min del istället å dränka mina sorger för att mina delar inte har kommit :cdevil


hehe..

antar att det är du som har åkt lite bana me jonas?

skruva ihop sukken nu sen får vi ut å åka !
 
Last edited:

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Japps ,,, så e det, nu står jag här en lördagskväll med en isärplockad motor å utan cylinderfotspackning, va fan ska man göra nu då :va ,, får väl ta ett tjog :öl å drömma om höga toppfarter.

Å nu e det du som gör skäl för ditt namn "freestyledräparn" å hänger på den 18/6 å kör i Falkenberg å visar var skåpet ska stå :D :D
en annan kan väl bara köra på rakorna efter min operation :huvet
 

stormiz

Carpe Diem
Gick med
10 Jun 2003
Ort
Borås
Hoj
gsxr1000 k5 , honda crf450-06
Japps ,,, så e det, nu står jag här en lördagskväll med en isärplockad motor å utan cylinderfotspackning, va fan ska man göra nu då :va ,, får väl ta ett tjog :öl å drömma om höga toppfarter.

Å nu e det du som gör skäl för ditt namn "freestyledräparn" å hänger på den 18/6 å kör i Falkenberg å visar var skåpet ska stå :D :D
en annan kan väl bara köra på rakorna efter min operation :huvet


hehe ja hörde något om kkk24 å 1,5 i ladd :yoparty
har du plenium å allt sånt färdigt eller?

falkenberg vet ja inte.. men anderstorp blir d troligtvis ...
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
ringde som en tok men du kan juh snacka som ett fruntimmer i telefon. flera minuter heh..

ps: åkte du värkligen till kungsbacka för å köpa shampo??? :confused:

nja, några minuter, du kunde la ringa sen då:)


hehe ne, hade ignet å göra å damen ville ha schampo. tydlien mö billigare där:rolleyes: :huvet
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Japps ,,, så e det, nu står jag här en lördagskväll med en isärplockad motor å utan cylinderfotspackning, va fan ska man göra nu då :va ,, får väl ta ett tjog :öl å drömma om höga toppfarter.

Å nu e det du som gör skäl för ditt namn "freestyledräparn" å hänger på den 18/6 å kör i Falkenberg å visar var skåpet ska stå :D :D
en annan kan väl bara köra på rakorna efter min operation :huvet

drömma om höga toppfarter jojo, när du drar om mig på flygrakan anderstorp sen kommer de la kännas som att få möte.:yoparty :D ja får helt enkelt inte släppa av alls när de svänger sen....:)

de där med freestyle dräparn måste vara något storm har drömt om, den där gammle skramlahan kör inte ens ifrån mig på rakan:pannkyss :tungan

hehe ja hörde något om kkk24 å 1,5 i ladd :yoparty
har du plenium å allt sånt färdigt eller?

falkenberg vet ja inte.. men anderstorp blir d troligtvis ...

klart du skall åka falkenberg, tror de är en bättre bana att börja på. dessutom så har anderstorp stängt hela juli och än så länge inga planerade almänna körningar i augusti än så länge, kanske kommer.
 
Last edited:

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Det e lungt, kirrar låset på måndag men det lutar nog av att jag beställer ett helt drivpaket av dig istället, får väl ändra utväxling via dreven när man dubblar effekten :D

någon måste vunnit på lotto, va de trisslotterna;)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top