Halmstad

Therudeboy

Guest
jag mådde illa och var duktigt kass i kistan igår men idag är allt bra :)
 

Therudeboy

Guest
Haha, du var mig en jävel på ta :) Blir råsupande för mig i helgen om inte magen börjar skoja igen :(
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Hohoho, jag är nog fan nästan okaj för att supa. Har dock inte bestämt mig ännu. Jag är rätt hänhig, men inge :zpyidag inte. Gött det. Jag får se va som händer ikväll...

:hej
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
Hohoho, jag är nog fan nästan okaj för att supa. Har dock inte bestämt mig ännu. Jag är rätt hänhig, men inge :zpyidag inte. Gött det. Jag får se va som händer ikväll...

:hej


Sup inte...det blir bara värre imorrn :tummenupp
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fluppen skrev:
Sup inte...det blir bara värre imorrn :tummenupp
Apsis, har märkt det oxå. Försökte smeka maggen lite med en folköl som uppvärmning, det var INTE bra...

Jag stannar inne ikväll. Drar en pizza å lirar lite motgp sen tänkte jag... Fan va det är gay att vara magsjuk =(

:hej
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
Apsis, har märkt det oxå. Försökte smeka maggen lite med en folköl som uppvärmning, det var INTE bra...

Jag stannar inne ikväll. Drar en pizza å lirar lite motgp sen tänkte jag... Fan va det är gay att vara magsjuk =(

:hej


Fan va gött me pizza :tungan

*host* spam *host*

Ja det e gay med magsjuka....jävligt gay faktiskt :3freak
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Men nu jeflar verkar det som om den onde jäveln har flögit ur mig. Jag verkar fanimej frisk...:va. Lyssnar på Gipsy Kings å lallar runt i bara jalingarna å svär över att det är snö på marken igen... Det är väl normalt beteende?

Näe, fan. Jag måste aktivera mig. Vad göra? Händer de nå ball här i Halmstad eller?

:hej
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
hållundan skrev:
Men nu jeflar verkar det som om den onde jäveln har flögit ur mig. Jag verkar fanimej frisk...:va. Lyssnar på Gipsy Kings å lallar runt i bara jalingarna å svär över att det är snö på marken igen... Det är väl normalt beteende?

Näe, fan. Jag måste aktivera mig. Vad göra? Händer de nå ball här i Halmstad eller?

:hej

Ja Halmstad e känd som en mycket fin vinterstad, det är då allt händer =), likadant med götet :näsblod :rolleyes:
 

Therudeboy

Guest
Lira lite laserdome, eller ta en runda till bögklubben som ligger vid hus nr17 ;) Fråga mig inte hur jag vet och nej jag gillar inte :arsele
 

Therudeboy

Guest
Östra stranden nere vid hamnen, står hus nr17 med stora siffror är ju ett gammalt disco alla pratade om och jag missade :(
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fluppen skrev:
Det var en viss kille som missade en åktur med R1:an idag för att han var så bakfull :rolleyes: :D :D gissa vem ??

hohohohho, undrar vem det kan ha vart???

Fy fan, alkohol är SATANS påfund... Nä, nu dröjer det fan te nästa gång alltså. Vill inte missa fler sånna hära guldtillfällen som idag... Att klämma på en errett gör jag hellre än att vara kräkig...

Fy17. Blire onsdag fluppen eller???

:hej
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
hohohohho, undrar vem det kan ha vart???

Fy fan, alkohol är SATANS påfund... Nä, nu dröjer det fan te nästa gång alltså. Vill inte missa fler sånna hära guldtillfällen som idag... Att klämma på en errett gör jag hellre än att vara kräkig...

Fy17. Blire onsdag fluppen eller???

:hej

HAhahahaha......nej onsdag blir det icke, jag tillverkar sånt som du numera hatar, alkohol. JAg jobbar eftermiddag asså. Men söndag blir det, se till och va nykter då pöjk :D
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top