Halmstad

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
fluppen skrev:
Tar du på parfiuume för min skull :kär :tummenupp

Risken för soppatorsk ökar ju markant om det e fogerty som kör hem... :lol

Jag ska tanka fullt innan vi åker så den här gången ska det gå bra, men du har säkert en tom dunk hemma vi kan låna så skickar jag ut skorpan på en promenad längs E6 ifall att soppan skulle ta slut :rofl
 

Skorpan

Guest
fogerty skrev:
Jag ska tanka fullt innan vi åker så den här gången ska det gå bra, men du har säkert en tom dunk hemma vi kan låna så skickar jag ut skorpan på en promenad längs E6 ifall att soppan skulle ta slut :rofl
ja jo jääävlar....åker jag med så ska jag nog fan se till så det e full tank så man inte blir ståendes med hitachi-nissan :rolleyes:
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
fogerty skrev:
Jag ska tanka fullt innan vi åker så den här gången ska det gå bra, men du har säkert en tom dunk hemma vi kan låna så skickar jag ut skorpan på en promenad längs E6 ifall att soppan skulle ta slut :rofl


HAhahahahahaha.....jag kan tom tänka mig att låna ut mina stövlar så han inte blir blöt om tassen
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
BOWLINGKUNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jaja...snacka går ju, kanske det berodde det på din stil att looooosa... :tummenupp

Andra bilden talar för sig själv :lol
 

Bifogat

  • bowlöing.jpg
    bowlöing.jpg
    92.4 KB · Visningar: 54
  • sova.jpg
    sova.jpg
    73 KB · Visningar: 56

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Hahahahahahahaha, nu börjar det! UNDERBART! :rock

Jag fick ehrrrrm, 7, va det SJU strikar på en serie. 181 poäng, jo ja tackar ja!!!!

Rockenroll!!!

Tack som fan för en kalashelg fluppen!!!

:hej
 

Skorpan

Guest
hållundan skrev:
Hahahahahahahaha, nu börjar det! UNDERBART! :rock

Jag fick ehrrrrm, 7, va det SJU strikar på en serie. 181 poäng, jo ja tackar ja!!!!

Rockenroll!!!

Tack som fan för en kalashelg fluppen!!!

:hej
ja jo jääävlar,vem vann den andra omgången då HD?? :hihi
STRIKE....SMASH....SMISK sa det bara hehe :D :D :D :hihi
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Skorpan skrev:
ja jo jääävlar,vem vann den andra omgången då HD?? :hihi
STRIKE....SMASH....SMISK sa det bara hehe :D :D :D :hihi
Hahahaha, sluta nu. ALla vet att jag rulade! Jag gjorde mig till i andra. Hade jag velat vinna hade jag gjort det :fakta :mattias

Sådeså:)

:hej
 

Skorpan

Guest
hållundan skrev:
Hahahaha, sluta nu. ALla vet att jag rulade! Jag gjorde mig till i andra. Hade jag velat vinna hade jag gjort det :fakta :mattias

Sådeså:)

:hej
jaja det kan vi ta reda på nästa helg hehe :arsele :arsele :arsele
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Jag var sämst av alla på allting så de så, det är synd om mig :näsblod :D . Jag somna dock inte först av alla iallafall :tungan
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
Hahahahahahahaha, nu börjar det! UNDERBART! :rock

Jag fick ehrrrrm, 7, va det SJU strikar på en serie. 181 poäng, jo ja tackar ja!!!!

Rockenroll!!!

Tack som fan för en kalashelg fluppen!!!

:hej


TAck själv !!!!!! :tummenupp

Men sluta ljug om att du gjorde massa strikar...jag tog ju ett foto på poängtavlan....och du henke verkar det inte gått så bra för....inte snabbt heller :hihi
 

Bifogat

  • scoore.jpg
    scoore.jpg
    85.4 KB · Visningar: 61

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fluppen skrev:
TAck själv !!!!!! :tummenupp

Men sluta ljug om att du gjorde massa strikar...jag tog ju ett foto på poängtavlan....och du henke verkar det inte gått så bra för....inte snabbt heller :hihi
`
HAHAHAHA, sedär ja. Originalet kommer snart upp gott folk. Annars kommer som sagt skorpans RÖVBILD hamna i hela världen...

Pass på!

Upp med målarboktävlingen nu Fluppen!

:hej
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
fluppen skrev:
TAck själv !!!!!! :tummenupp

Men sluta ljug om att du gjorde massa strikar...jag tog ju ett foto på poängtavlan....och du henke verkar det inte gått så bra för....inte snabbt heller :hihi

Jag förstår inte heller vad han pratar om fluppen, kul att du hade klara bevis på att han ljuger, tack för gästfriheten me :tummenupp
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fogerty skrev:
Jag förstår inte heller vad han pratar om fluppen, kul att du hade klara bevis på att han ljuger, tack för gästfriheten me :tummenupp
=)&?!"&#?!&#"?&#?¤`?"&=¤&"?)(¤&"`?)%¤=)"/%¤=")&¤=?"(¤% :mad: :kocko :huvet :4skrika Jävla konspiration!

Ni är kassa, allihopa!

:hej
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
fogerty skrev:
Jag förstår inte heller vad han pratar om fluppen, kul att du hade klara bevis på att han ljuger, tack för gästfriheten me :tummenupp



HAhahahahaha.....tre mot en :D

TAck själv...det var supernajs :tummenupp
 

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Superfast
Tackar för sällskapet. Synd ni inte hakade på med ut sen. Fast ni hade det rätt mysigt vad jag kan förstå. Själv vinglade jag hem kl 7 imorse.

Nästa gång ska jag ej ha några andra planer. Bästa förfesten på länge :tummenupp
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Blackninja skrev:
Tackar för sällskapet. Synd ni inte hakade på med ut sen. Fast ni hade det rätt mysigt vad jag kan förstå. Själv vinglade jag hem kl 7 imorse.

Nästa gång ska jag ej ha några andra planer. Bästa förfesten på länge :tummenupp

Sköj å träffa dig var det, var det mycket :tuttar på stan hehe. Vi hade trevligt hos fluppen iofs men det kan ju va kul å veta om man gick miste om nåt :rolleyes:
 

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Superfast
fogerty skrev:
Sköj å träffa dig var det, var det mycket :tuttar på stan hehe. Vi hade trevligt hos fluppen iofs men det kan ju va kul å veta om man gick miste om nåt :rolleyes:

Jodå, det ver en hel del kvinns. :kär

Kom nyss hem från en natts arbete på bryggeriet. Sovadags sen skola kl 13. Inte mkt till liv man har :huvet

Men men. Kul o träffas allihopa. Fluppen löste av mig nu på morgonen, hörde att skorpan inte tålde så mkt utan fick gå o lägga sig tidigt :lol
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Var det nån mer än hållundan som fick för sig att Magnus var gay ?? han hade ju hört det....hahahahahhahaha :D

Fattar inte var du fick det ifrån Hållundan :va :lol :lol :lol
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top