Halmstad

#21

Racingberoende
Gick med
14 Dec 2003
Ort
Halmstad
Hoj
BMW S1000RR-20, Honda VFR800-17
Holmgren skrev:
2132722 Hello Boys & Girls :tungan

Någon som vet om onsdagskörningar på falkenberg, "kvällskörningar" har startat än????

ev: om det är körning i kväll

//Björn :)
Nästa körning måndag 8 maj 17.00-20.00
//Stefan
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Holmgren skrev:
2132722 Hello Boys & Girls :tungan

Någon som vet om onsdagskörningar på falkenberg, "kvällskörningar" har startat än????

ev: om det är körning i kväll

//Björn :)
För i helvete vad det låter!!!!!!!!!!!! :näsblod :död :gnissla :brinnerup :yoparty

Har ingen i Polisväsendet sagt något än?
 
Last edited:

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Hojen gick igenom besiktingen så nu slipper jag köra till "verkstaden" så fort jag ska ut och köra.

Vilka kommer till slottsparkeringen ikväll 18.00? Jag bjöd med besiktningsmannen som ev skulle komma.
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
ola_sandin skrev:
2135123 Hojen gick igenom besiktingen så nu slipper jag köra till "verkstaden" så fort jag ska ut och köra.

Vilka kommer till slottsparkeringen ikväll 18.00? Jag bjöd med besiktningsmannen som ev skulle komma.

Bävar för den dagen jag skall besiktiga... Har bara ett avgass. och det låter typ 130dB... Skall nog kunna låna ett tills dess dock..
 

SANTA

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Husa 650 riktigt bus kräver sina verktyg!!!
Silverryggen skrev:
2135496 Bävar för den dagen jag skall besiktiga... Har bara ett avgass. och det låter typ 130dB... Skall nog kunna låna ett tills dess dock..



Hörrö din silverrygg stora kukar ska gå tungt!
 

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Silverryggen skrev:
2135496 Bävar för den dagen jag skall besiktiga... Har bara ett avgass. och det låter typ 130dB... Skall nog kunna låna ett tills dess dock..

Jag har ett orginal slip-on till en sv650 och tjejen ett till bandit 600 säg till om du vill låna. Hojen lär ju gå som skräp med dämparen, men borde ju dämpa ljudet tillräkligt för besiktining.
 

Berggren

Nu är våren här.....eller?
Gick med
24 Jan 2004
Ort
Marbäck Halmstad
Hoj
3 st
Då har man sålt R1:an nu då.
Har tagit ledigt för att köra på falkenbergsbanan nu på måndag och kinnekulle den 14:e. Pröjsat och allting, så går man och säljer hojen veckan innan :huvet :huvet :3freak Ibland får man hjärnsläpp.
Men men, nu finns det plats för min nya älskling.
Beställde nu för en timme sedan en splitterny Aprilia RSV1000R med Acrapovic system :yoparty :yoparty :yoparty
 

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Berggren skrev:
2136324 Då har man sålt R1:an nu då.
Har tagit ledigt för att köra på falkenbergsbanan nu på måndag och kinnekulle den 14:e. Pröjsat och allting, så går man och säljer hojen veckan innan :huvet :huvet :3freak Ibland får man hjärnsläpp.
Men men, nu finns det plats för min nya älskling.
Beställde nu för en timme sedan en splitterny Aprilia RSV1000R med Acrapovic system :yoparty :yoparty :yoparty

Härligt med fler twinnar i stan.:tummenupp När beräknas den nya anlända? Du får la ta tjejens hoj på Kinnekulle och Falkenberg.

Vi körde en riktigt go sväng ikväll. Den startade med Arlösavägen mot Åled och vidare mot Oskarström, svängde höger mot Skavböke och följde vägen igenom Skavböke och hamnade efter många sköna svängar i Torup. Man kände sig som kungen själv när vi kom fram till Torup, vid macken stod det ett helt gäng av polska skogsarbetare och beundrade våra snygga motorcyklar. Det var nästan så de kom fram och kände på hojarna, gubbar i 50+årsåldern tittade avgudande på oss när vi gled in på macken.:squid
Höll på att glömma, rundan avslutades vid Östrastranden med en välförkänt glass.
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Berggren skrev:
2136324 Då har man sålt R1:an nu då.
Har tagit ledigt för att köra på falkenbergsbanan nu på måndag och kinnekulle den 14:e. Pröjsat och allting, så går man och säljer hojen veckan innan :huvet :huvet :3freak Ibland får man hjärnsläpp.
Men men, nu finns det plats för min nya älskling.
Beställde nu för en timme sedan en splitterny Aprilia RSV1000R med Acrapovic system :yoparty :yoparty :yoparty

WORD!!!!!

Helsystem eller slipon?? Välkommen till världen med RIKTIGA race-hojar..... :yoparty

J
 

Berggren

Nu är våren här.....eller?
Gick med
24 Jan 2004
Ort
Marbäck Halmstad
Hoj
3 st
ola_sandin skrev:
2136367 Härligt med fler twinnar i stan.:tummenupp När beräknas den nya anlända? Du får la ta tjejens hoj på Kinnekulle och Falkenberg.

.

Får hojen troligtvis nästa helg. Har tjatat på Ing-Marie om jag får låna hennes hoj. Men får hela tiden ett nej.. Förstår inte varför.. :va

VR-8 skrev:
2136372 WORD!!!!!

Helsystem eller slipon?? Välkommen till världen med RIKTIGA race-hojar..... :yoparty

J

Slipon. Radfyror är för pojkar, twinnar för män. Det hör man på ljudet.. :rofl
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Berggren skrev:
2136396Slipon. Radfyror är för pojkar, twinnar för män. Det hör man på ljudet.. :rofl

Du........var inte kaxig nu......ägarbytet kan inte ha gått igenom ännu.......så du är fortfarande en liiiiiiiiten pojk...... :D

J
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top