Tjohoo!
Varit ute två vändor idag. Faan vad kul
Nya kläder, sitter som en fläskläpp, varma och sköna, sol, kan det bli bättre ??
Ordning är till för idioter, vi genier behärskar även kaos"
Jag och CurlySue funderar på att dra en repa lite senare idag - hojta ni som är sugna att haka på![]()
Det var kallt, skinnstället satt tajtmen kul!!! Det blev en sväng till Medskogsjön och tillbaka.
![]()
Nice var det bara ni två Annor som var ute och åkte eller fick ni sällskap... Själv så körde man runt omkring Fjollträsk en bit och snurrade runt mälaren lite allmänt och stannade till vid lite olika vattenhål och språkades med andra trevliga hojåkare
Så fort jag fått ordning på garaget i Gävle så ska hojen parkeras därTills dess får jag tuta här i söder...
![]()
Det var skönt få ta premiär turen idag,
dock med frugans gsx400f
Husan är inte redo för vägen ännu..
Ski Doo MXZ700 Millenium Ed
tycket inte de va så kallt idag hellervart en 30 mils tur nu på kvällen upp till hudik och köpte ett skinställ
snart uppe i 150 mil den här säsongen
![]()
är jusvinkallt på kvällarna, tänkte åka i helgen OM det inte blir regn som vanligt :P
Tack, jag försöker vårda henne ömt
Blev en skön tur igår, åkte tillbaka mot Ockelbo, drog över E4:an och körde gammelväg mot söderhamn och sen hem, ca 20 mil blev det.
Den rullar ju, huvudsaken detJa, jag ska köpa en annan...... Den röda var tydligen het enl sambon min.
Senast redigerat av Boes den 2010-04-26 klockan 07:10.
-------------------------------------------------------------------------------
Att åldras är ofrånkomligt, att växa upp är däremot frivilligt...
http://www.youtube.com/watch?v=Ds1jG...eature=related
www.hojresor.se
Medlem
Någon "icke busåkare" som hänger på en tur till öregrund imorgon om vädret tillåter?
Jag mötte uppe Anna och Hasse i Östervåla idag och guidade dem runt lite skoj vägar runt Uppsalaslätten.... Hojen verkar hålla ihop som den ska efter att man pep iväg från dem när de tog av mot
Gävle tog jag och vred ur rullen en aning och maskineriet verkar hålla ihop så ska ta upp den till Gävle så fort man fixat lite glapp i el-systemet :P
Låter lovande för fortsättningen alltså
Den 12:e juni är vi 3 hojar som åker över till marehamn, blir väl någon öl på kvällen kanske. Kanske flera som är intresserad? Här har vi bokat
http://www.strandbergsstugor.net/
Våren i full gång....hur är med alla ni i Gävle då?
Är ni sugna på en tur framöver kanske?
Mötte ett gäng i torsdag strax efter 19 vid T-korset valbo/rörber(56an) var det några härifrån?
|
Kan du tänka dig gå på en RR-tävling i Sverige? | |
|
|
|
|