Adjö Timmy min bäste vän!

MikkE

Guest
otroligt fint skriver rejvis!

beklagar verkligen det som har hänt Timmy

/Micke
 

Öldrottningen

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Ort
Vellinge
Hoj
-02, Kawasaki
Underbart skrivet, Ravetrancer.

Mina tankar går till dig och de som står honom nära.

Jag kommer att hålla en tyst minut kl. 12.00 idag till Timmys minne.

Marie
 

b-man

VFHC Member
Gick med
11 Jun 2003
Ort
Mölndal
Hoj
KTM Superduke
Vinkade adjö till Timmy igår vid 20,45 när han och Blondie svängde in för att tanka. Det var kul att se honom på så bra humör när vi käkade på Mc.

Och nu..........tomhet och en känsla av att det inte kan ha hänt...
När min sambo imorse spontant frågade om det var nån jag kände när vi såg nyheterna på tv..... och jag såg tiden då kändes det som om man redan visste.......fast ändå inte....

Ha det gött däruppe och hälsa min mor från mig om du ser henne....
 

acura

Root
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
Var med om samma sak förra sommaren. Man kommer nog aldrig över det. Det gör bara mindre ont eftersom tiden går.
 

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
MT-01 Stage 3
Finns inte mycket att säga...supertrevlig kille...

Tragiskt att inte få se honom igen...

Vil i frid, Timmy...
 

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Malmø
Hoj
Firestorm
Vila i frid Timmy

-Rejvis; ta dig igenom detta med din familj vid din sida...
Jag beklagar sorgen. :(
 

ThomasN

Guest
har ingen aning om vem människan var men efter att ha läst ditt inlägg... ja vad skall man säga... fyfan :(
 

snobben

stunt4life
Gick med
19 Apr 2003
Ort
kungliga huvudstaden
Hoj
ktm & suzuki
Jag beklagar verkligen, han verkade stå dig och din familj riktigt nära. :( Hoppas han har det bättre där han är nu och ni alla som kände honom får träffa honom igen en vacker dag.

Vila I Frid
 

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gödeborg
Hoj
Hornet
Tiden är inte inne än, det är inte dags för någon av oss, kör försiktigt...


R.I.P Timmy





//Anton
 

Öldrottningen

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Ort
Vellinge
Hoj
-02, Kawasaki
Ta hand om er och varandra.

"Det är bättre att ha älskat och förlorat än att inte ha älskat alls." / Alfred Lord Tennyson

Marie
 

Diversion

Guest
Känner er ju inte personligen, men skittrist är det när sådant händer:(

Hoppas ni reder er.
 

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Ort
Borås
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
kände samma sak när min mamma gick bort!! bättre mamma/vän kunde man inte ha!! R.I.P.
 

sverre

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
GSXR 750-96, (turbo)
Det som innan lunchen känndes som en bra fredag har nu förbytts till en mycket gråare. Jag kännde inte den förolyckade och har, tack och lov, inte förlorat någon av mina nära/kära i förtid, men jag tror ändå att jag kan relatera till er tunga sorg.
Mina tankar går till alla er som kännde honom.

vila i frid
 

Mortis

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Lite här och där
Hoj
Husqvarna 118cc-43, S1000R -15
Kämpa vidare, han har det bra dit han kommit nu och kommer ändå att finnas vid din sida, glöm inte det...

Vet hur det känns, miste min bror när jag var 16...
Tagit över 10 år att smällta......
 

granted79

Guest
Ravetrancer skrev:
Adjö Timmy min bäste vän!

Vart e du vännen??? Såg din kropp ligga på sjukhuset, såg ut som om du sov, men du ville inte vakna hur mycket jag än skrek. Jag skrek och grät men det var som om du inte hörde mig.
Vad är det som händer, jag har lite svårt för att förstå, svårt att greppa, finns inget sammanhang. Läste nåt i en artikel om någon som omkommit, trodde inte det var du först, men jag ringde till dig men det var ingen som svara. Ringde din mamma, ingen som svara.

Ringde din pappa ingen som svara. Kalla kårar kröp genom mig, kände hur jag började kallsvettas och mina händer började skaka. Olyckan hade vart den väg du skulle köra denna kväll, så jag ringde polisen, men dom sa inget. Jag bestämde mig för att ta din bil och åka o kolla bara ifall din mc stod på din mammas gård. Du vet bara ifall nåt hänt, bara för att försäkra mig om att det inte var du liksom.

Det fick ju inte vara du, så jag satt där i bilen på väg och mumlade för mig själv. Det kan inte vara Timmy, det kan inte vara Timmy…….
När jag kommer till ungefär det ställe där olyckan vart så ringer min fru, jag vet då att du min vän inte är här med oss längre. Det brister i mig och jag vet inget annat än att skrika.
Allting snurrar i mitt huvud. Neeeeeeeeeeej!!!! Det är inte sant intalar jag mig själv när jag skrikit så mycket så att min röst inte orkar, nån måste gjort nåt fel, det kan inte vara du. Det var nån annan som kört din mc, ja så måste det vara, för det kunde inte vara du, det fick inte vara du.
Men jag visste innerst inne att nu kommer jag aldrig mer få se dig i livet och det gör så ont, så ont att jag mår illa. Mitt hjärta gör ont så fort jag tänker på dig, när jag ser bilder framför mina ögon, när jag tänker tillbaka på allt skoj vi haft du och jag.
Kommer du ihåg den där gången på sporthojsfesten 2003. Då när jag fyllde din gummisko med bensin o tände på, när du hällde 1 liter mjölk över mig och när vi grisade ner oss med 2 tuber skinkost? Eller när vi somna hos Gurra och du hade min mage som kudde. Eller när jag drog ut nycklarna på bilen vid ett rödljus och kasta ut dom genom rutan? Alla kvällar vi kollat på film och vi båda somnat i soffan? Kommer du ihåg hur glad du var när du gick ner över 30 kg och fick på dig ditt skinnställ igen efter 4 år? Alla härliga bråk vi hade, alla glada skratt vi hade. Dom otaliga gånger vi hetsade varandra precis som 2 bröder?

Jag kommer sakna dig så mycket att det gör ont bara jag tänker på det. Det finns inte en enda som kan säga nåt ont om dig min vän, du var alltid hjälpsam och snäll. Säg mig vad ska jag göra nu utan dig??? Kommer du ihåg vad min lille Robert brukade säga innan han somnade när jag la han? God natt och sov så gott, jag älskar pappa, mamma och Timmy. Hur skall jag förklara detta för honom, hur och vad säger man till 4 åring vad som hänt. Kan man få dom att förstå? Varje gång jag hämtar han på dagis så frågar han, är Timmy hemma hos oss. Nu kan jag aldrig mer säga det till han och få han och strunta i dagis och snabba sig och klä på sig för att Timmy är hemma hos oss.

Marie gråter, hon har suttit här i ett par timmar nu och gråtit, hon var så glad att jag träffat en vän som du Timmy. Hon kommer sakna dig så mycket för hon älskade dig lika mycket som jag. Vem ska äta min goda mat nu? Jag förlorade en bror en gång, likaså gjorde du. På nåt sätt så kändes det som om du tog min brors plats och jag din brors. Vi blev som bröder med allt därtill. Och nu händer det igen, jag förlorar en bror. Hur skall jag orka med detta? På nåt sätt så vet jag att du har det bra vart du nu än är, och jag vet att du gjorde det som du gillade mest när du lämnade oss.
Jag kan inte förstå vad din mamma och pappa kommer att göra nu när dom mist båda sina söner. Jag vet inte vad som pågår, jag vet ingenting, förutom att det kommer aldrig bli sig likt igen. Det gör så ont att vi ej kommer få se dig igen……
Sitter och tänker på vad som gick snett, han du tänka nåt, vad tänkte du i såna fall? Hoppas att det gick för snabbt för att hinna tänka, hoppas att du inte fick lida och att du inte hann tänka på nån av oss runt omkring dig. Hoppas att du fått träffa din bror igen, och din kusin och min bror. Hälsa våran Sam också.

Vi skulle ju byta däck på racebussen i helgen så vi kunde åka till racebanorna med våra hojar i sommar, nu blir det inte så. Jag slutar nog att köra också, trots att jag vet att du ogillar det men jag blir alldeles för rädd.
Jag sa ju till dig för bara nån vecka sig att det inte fick hända dig något, för då skulle det bli som att mista en bror. Och nu har det hänt och du är i himmelen och väntar på oss andra. Jag vet att den tiden är en bråkdel för dig men för oss här blir den lång. Det finns miljoner saker att skriva och jag har tusentals minnen av dig.
Det är skönt att få haft dig som vän min broder.

Hälsningar från Saso, Marie och Robert.

Vi ses, vila i frid




fan vad hemskt,varför ska sådant här hända det e så sorgligt!
kände inte heller timmy men jag åkte med han en gång från stan bak på hans mc o det var innan jag hade tagit kortet så jag skulle inte ha nån att köra med sen när jag tog det ,då sa han att här har du mitt nr slå mig en signal när du har kortet så kan vi köra ihop..... jag menar att man ger en kille man inte känner sitt nr o bara säger att ring mig så drar vi ut o åker,det e ett tecken på att han var en genomreko kille, synd bara att man inte han lära känna han bättre :(
sasho jättefint skrivet o ta hand om familj o vänner nu o stötta varandra!

R.I.P
TIMMY
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Känner en välldigt obehaglig känsla i kroppen av att läsa sådant här! Även om jag inte kännde honom så känns det som om det är nära på något sätt. Sitter och tänker på om han tex var med och körde från GP i Lördags, såg jag honom då? Förstår det du säger om att du tvivlar på om du vill fortsätta köra hoj eller inte. Känner mig själv skamsen för att jag ibland gasar för mycket. Tänk på hur jobbigt det hade varit för min flickvänn som älskar mig så och min Mamma som precis har mist min Pappa! Skall försöka dra ner på mitt gasande hädanefter!

V.I.F Timmy och hoppas att du har det bra där du är nu :(
 

freddan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg (centrum)
Hoj
Honda CBR954 & Vespa -67
:huvet Inte timmy... :huvet



Han som var en såååå sjukt snäll kille...



FAN asså... Sånt här får inte hända...


SASO, du vet att ja fortfarande finns där.. Om du vill snacka lite..


pösss


// Fredrick (x-rider)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top