Södertäljefolk som vill köra!!

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
Iceman1975 skrev:
Lästes nån liten notis i LT om nån mc olycka i Tälje..

Ingen av er va???? :7peta

Jobbarkompis till min tjej som blev påkörd av en bil. Bilen kom från viadukten vid Willys. Mattias kom från höger sett fran bilen.
Körde som jag förstått det rätt in i sidan på Mattias.
Han flög ca 15 m landade med pannan i backen.
Resultatet förutom en skrotat bil och hojj blev ett brutet underben. En bruten underarm, ett brutet nyckelben. Och givetvis blåslagen.

Tjejen var upp på sjukan och sa hej. Han vill ha hjälp att hitta en ny hojj om ca 6 veckor. Han hade en Transalp 600cc eller nått sånt.

Fick rysningar i morse på jobbet när tjejen ringde och sa att Mattias låg på sjukan efter en olycka.
Killen som körde bilen har iaf tagit på sig allt utan tjaffs. Han mår tydligen mycket dåligt, och har hört av sig ett antal gånger till Mattias flickvän under dagen.
 

mc-coy

Kör till det rasar....
Gick med
19 Jan 2004
Ort
Liljeholmen
Hoj
Ingen just nu
Det är Mc-Coy's gamla hoj på min avatar.

:hördu Jäkla gangster, nu ligger du risigt till :fakta
:kulspruta
 

skog

ok nu då?
Gick med
5 Nov 2003
Ort
Södertälje/pershagen
Hoj
Obesiktigad...
mc-coy skrev:
Det är Mc-Coy's gamla hoj på min avatar.

:hördu Jäkla gangster, nu ligger du risigt till :fakta
:kulspruta

Ha ha Catch me if you can! :)
Näe allvarligt när syns vi vid garaget i morgon 11,00? Det skulle pass mig bra. Nån annan från byn som e sugen i morgon?
 

mc-coy

Kör till det rasar....
Gick med
19 Jan 2004
Ort
Liljeholmen
Hoj
Ingen just nu
Normal snabb skrev:
Ha ha Catch me if you can! :)
Näe allvarligt när syns vi vid garaget i morgon 11,00? Det skulle pass mig bra. Nån annan från byn som e sugen i morgon?

11 blir bra, men igentligen borde du vara där kl 10 så du får en timmes försprång. :fatta!
 

skog

ok nu då?
Gick med
5 Nov 2003
Ort
Södertälje/pershagen
Hoj
Obesiktigad...
Då verkar det vara på plats att vi kollar vilka andra som e sugna på att köra! Då så gott folk (Södertälje med omnejd) :tummenupp , syns vi vid den numera självklara platsen i S-tälje Slussgrillen eller om man vill kalla den för Carlsson's kl hmm vad ska vi säga 11,15-11,30 cirkus. Klara so far
Kiosko
Mc-coy
Lilla jag
 

skog

ok nu då?
Gick med
5 Nov 2003
Ort
Södertälje/pershagen
Hoj
Obesiktigad...
smetarn skrev:
men grabbar ska inte ni bli fulla i kväll?? :7peta

Inte jag, ska till Stora stan på middag, orkar faan inte ta pendeln hem. O taxi fungerar inte just nu med firmans lön.. Vad gör man, Polmans efterträdare har ju lovat soool o vackert väder. M a o nykter för hoj åka dagen efter. Enkelt val. Kollat på brasor med bira i ena handen o sockervadd i andra e ju kul det med i o för sig men när det inte blir ngn brasa så kvittar det för mig. :kocko Djävlar vad det där lät vet inte vad som har hänt!
Träffade bror din förra helgen, han verkar fortfarande vara blåslagen (egen utsago), hur mår du då?
 

smetarn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GNESTA
Hoj
gsxr 750 -99 fighter *SÅLD*
det är kanon med mej... jag ska inte kröka för brasornas skull... utan för att hitta lite av det andra könet och försöka dra hem.. :tuttar men vi får ta och mötas upp nån gång allihop när vi e ute och kör och fika.... nu ska jag dra mej till förfecken
ha d bra och ta det lugnt i morn!!! och hälsa mange att han inte ska bli så full jämt :tungan
 

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
Normal snabb skrev:
Då verkar det vara på plats att vi kollar vilka andra som e sugna på att köra! Då så gott folk (Södertälje med omnejd) :tummenupp , syns vi vid den numera självklara platsen i S-tälje Slussgrillen eller om man vill kalla den för Carlsson's kl hmm vad ska vi säga 11,15-11,30 cirkus. Klara so far
Kiosko
Mc-coy
Lilla jag
Jag är gärna på
 

mc-coy

Kör till det rasar....
Gick med
19 Jan 2004
Ort
Liljeholmen
Hoj
Ingen just nu
Trots kioskos marksyning blev det en bra tur. :crash Det är kul när polarna bjussar lite på sig själva, och göra sånna schysta stunts. :corn Bara för att liva upp stämningen. :hihi Det börjar likna "Joe Bar Team" när vi är ute och åker. :rock Nästa gång får vi ta med oss diverse reservdelar så vi slipper avbryta turen. :D :yoparty
 

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
mc-coy skrev:
Trots kioskos marksyning blev det en bra tur. :crash Det är kul när polarna bjussar lite på sig själva, och göra sånna schysta stunts. :corn Bara för att liva upp stämningen. :hihi Det börjar likna "Joe Bar Team" när vi är ute och åker. :rock Nästa gång får vi ta med oss diverse reservdelar så vi slipper avbryta turen. :D :yoparty

Jo håller med. Synd bara att jag med spättan :tuttar var så långsam så man missade föreställningen :huvet.
Reservdelar har ju jag plats med i kombin... :tummenupp


Ny tur imorgon eller???
 

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vagnhärad
Hoj
Honda CB1000RA
Måste varit er jag mötte lite efter Laxne?
Tyckte jag såg ZandrA...

Hann inte i tid till Karlssons så vi tog en egen tur...
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top