Dagbokstråden

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Ort
Enköping
Hoj
Honda cbr600F
Soool idag, så det blev lite hojåka för mej äntligen igen! Vad jag har saknat... Körde landsväg och lite i staden, men under min timme på sadeln såg jag ingen mer mc är jag :confused: Vad har ni haft för er idag? Man måste ju prioritera :hojsmilie:)

huga!! var dte inte kallt?:skrämd min pärla står där hon står..:trött
 

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Ort
Surahammar
Hoj
CBR600RRA
Soool idag, så det blev lite hojåka för mej äntligen igen! Vad jag har saknat... Körde landsväg och lite i staden, men under min timme på sadeln såg jag ingen mer mc är jag :confused: Vad har ni haft för er idag? Man måste ju prioritera :hojsmilie:)

Vart heldag från 0930 -1400 25mil med stopp och besök på lite olika ställen.
 

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Ort
Surahammar
Hoj
CBR600RRA
Bilder mannen bilder...inga bilder=Aldrig hänt!!:D (inte avis alls:rolleyes:)
Ser att du skaffa nytt åkdon med...najs!!!!

Haha skulle ta bilder var det tänkt men måste ha vart i nått sorts lyckorus för jag glömde helt och hållet bort :D
Var iväg till sulas och handlade.
Vart ett halvarsons ryggskydd + hjälm.
 

Bifogat

  • 001.jpg
    001.jpg
    249.5 KB · Visningar: 51
  • 002.jpg
    002.jpg
    238.5 KB · Visningar: 49
  • S1pro_white.gif
    S1pro_white.gif
    78.3 KB · Visningar: 45

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Haha skulle ta bilder var det tänkt men måste ha vart i nått sorts lyckorus för jag glömde helt och hållet bort :D
Var iväg till sulas och handlade.
Vart ett halvarsons ryggskydd + hjälm.

:yoparty Så ska de se ut, bra hojval. En sån har jag med vart sugen på, men inte gjort slag i saken. Man måste gilla rad3:an, grym maskin :tummenupp

Årsmodell?

Grattis!!
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Har idag justerat växlepinnen så man får i mer än 2 växlar innan den tar i kåpan , satt distanser på fotbromsen så den inte skaver emot motorkåpan, samt även justerat kicken så den inte skaver emot ljuddämparen..
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Eftersom det är ett evinnerligt cocktailåkande i enduroskogen...så kände jag mig manad att ta en liten terrängmil idag. :hihi

Klart kul, lite som enduro i ett gediget geggigt spår, fast utan hoj. :D Superblött, kändes som att springa på tvättsvamp (fuktade fint) och åkte ofrivilligt kana en gång med. :hihi
Lyckades trampa av mig skor i lera inte mindre än två gånger, och efter 8 km kändes det bra pipigt i kroppen, regnet störde inte värst.

Pep in i mål på veka 1.02 - men det var bland det tyngre jag utsatt mig för på ett tag nu. Skönt! :crash
 

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Eftersom det är ett evinnerligt cocktailåkande i enduroskogen...så kände jag mig manad att ta en liten terrängmil idag. :hihi

Klart kul, lite som enduro i ett gediget geggigt spår, fast utan hoj. :D Superblött, kändes som att springa på tvättsvamp (fuktade fint) och åkte ofrivilligt kana en gång med. :hihi
Lyckades trampa av mig skor i lera inte mindre än två gånger, och efter 8 km kändes det bra pipigt i kroppen, regnet störde inte värst.

Pep in i mål på veka 1.02 - men det var bland det tyngre jag utsatt mig för på ett tag nu. Skönt! :crash

Du var mig en hurtig jävel :mad:
 

Rotor

happyshit
Gick med
3 Oct 2008
Ort
Västmanland
Hoj
KTM 1090 Adventure R -17
Haha skulle ta bilder var det tänkt men måste ha vart i nått sorts lyckorus för jag glömde helt och hållet bort :D
Var iväg till sulas och handlade.
Vart ett halvarsons ryggskydd + hjälm.

Haha, så kan det vara. Man vill ju bara köra mer, men idag var vädret tillbaka till det normala. Som sagt, grattis igen och schyst med matchande hjälm! :tummenupp

Första turen för mig igår på Triple R:en
 

Bifogat

  • IMG_2429_edit_fb.jpg
    IMG_2429_edit_fb.jpg
    166.8 KB · Visningar: 53

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Ort
Enköping
Hoj
Honda cbr600F
Eftersom det är ett evinnerligt cocktailåkande i enduroskogen...så kände jag mig manad att ta en liten terrängmil idag. :hihi

Klart kul, lite som enduro i ett gediget geggigt spår, fast utan hoj. :D Superblött, kändes som att springa på tvättsvamp (fuktade fint) och åkte ofrivilligt kana en gång med. :hihi
Lyckades trampa av mig skor i lera inte mindre än två gånger, och efter 8 km kändes det bra pipigt i kroppen, regnet störde inte värst.

Pep in i mål på veka 1.02 - men det var bland det tyngre jag utsatt mig för på ett tag nu. Skönt! :crash

jag går inte ut utan min vakthund och hon är i västerås just..ja skyller på det..:)
 

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Uppsala
Hoj
DT
Eftersom det är ett evinnerligt cocktailåkande i enduroskogen...så kände jag mig manad att ta en liten terrängmil idag. :hihi

Klart kul, lite som enduro i ett gediget geggigt spår, fast utan hoj. :D Superblött, kändes som att springa på tvättsvamp (fuktade fint) och åkte ofrivilligt kana en gång med. :hihi
Lyckades trampa av mig skor i lera inte mindre än två gånger, och efter 8 km kändes det bra pipigt i kroppen, regnet störde inte värst.

Pep in i mål på veka 1.02 - men det var bland det tyngre jag utsatt mig för på ett tag nu. Skönt! :crash
Springa 8 km frivilligt. :näsblod
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Galning! Blir du snabbare av det? :D

Inte snabbare på hojen (det är det bara tid på fotpinnarna som ger), men mer uthållig, mer pejl på vilken nivå man kan lägga sig för att orka längre stunder, och kanske det man märkt mest - man återhämtar sig snabbare. :)

Fysträning is the shit.
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Inte snabbare på hojen (det är det bara tid på fotpinnarna som ger), men mer uthållig, mer pejl på vilken nivå man kan lägga sig för att orka längre stunder, och kanske det man märkt mest - man återhämtar sig snabbare. :)

Fysträning is the shit.

Där har du dina poäng!! Själv är jag i dåligt träningsskick, är väl därför jag har träningsvärk ännu i benen.:D Skall man som du säger lägga sig på en viss nivå och vad man orkar så ger ju fysträningen det..det är nog ingen som vinner endurotävlingar och kåsor för de kan köra 2 mil snabbt som fan på enduroslingan men kör in i väggen sen.., men kan man hålla ett lite lägre tempo men orkar i 6 mil så är det ett vinnande recept!:tummenupp
 

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
Där har du dina poäng!! Själv är jag i dåligt träningsskick, är väl därför jag har träningsvärk ännu i benen.:D Skall man som du säger lägga sig på en viss nivå och vad man orkar så ger ju fysträningen det..det är nog ingen som vinner endurotävlingar och kåsor för de kan köra 2 mil snabbt som fan på enduroslingan men kör in i väggen sen.., men kan man hålla ett lite lägre tempo men orkar i 6 mil så är det ett vinnande recept!:tummenupp

killen som la sin hoj å gick vinner inte kåsan!

hahaha kan inte släppa det där :D
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top