Video MK2 motoVlogg på svenska - tilläggnad sporthoj.com

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Ort
Gdansk, polen och Kungälv
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Såja mina gubbar o gummor, jag har börjat köra lite motovloggs på engelska men för några veckor slog tanken mig, varför skall jag inte göra lite på svenska? Jag kan inte komma på en enda motoVloggare på svenska, så här ger jag er alla ett smakprov på vad polens kuststäder har att erbjuda!

Tumma upp, Gilla, Kommentera, Följ mig, eller bara njut om ni vill!

Skål på er alla! Kärlek till er :krama :kär :fyllisar

https://www.youtube.com/watch?v=KaZDQOgvszU
 

sedition

Medlem
Gick med
9 Jul 2015
Ort
Linköping
Hoj
FXSTBI 06
Såja mina gubbar o gummor, jag har börjat köra lite motovloggs på engelska men för några veckor slog tanken mig, varför skall jag inte göra lite på svenska? Jag kan inte komma på en enda motoVloggare på svenska, så här ger jag er alla ett smakprov på vad polens kuststäder har att erbjuda!

Tumma upp, Gilla, Kommentera, Följ mig, eller bara njut om ni vill!

Skål på er alla! Kärlek till er :krama :kär :fyllisar

https://www.youtube.com/watch?v=KaZDQOgvszU

Nyfiken som jag är så måste jag ju fråga vad du studerar till eftersom du bor och pluggar i Polen?
 

lolrazz

Medlem
Gick med
13 Aug 2015
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki GSXR 1000, 2011
Riktig fint! Gött med Svenska som omväxling. Har väldigt svårt för de flesta vloggare då det känns som de vänder sig till moppegenerationen, kollar bara ridingwithtom och royaljordanian och nu mk2! :hihi

Går det inte få kvaliteten att se lite bättre ut, lite väl blurrigt kanske men annars var det super!
 

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Ort
Gdansk, polen och Kungälv
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Riktig fint! Gött med Svenska som omväxling. Har väldigt svårt för de flesta vloggare då det känns som de vänder sig till moppegenerationen, kollar bara ridingwithtom och royaljordanian och nu mk2! :hihi

Går det inte få kvaliteten att se lite bättre ut, lite väl blurrigt kanske men annars var det super!
Jao, kör med min gamla gopro hero 3 white från 2012 så det går definitivt o öka på kvalitén när pengarna till en ny kamera finns ;)

Nyfiken som jag är så måste jag ju fråga vad du studerar till eftersom du bor och pluggar i Polen?

De flesta (inkl jag) Studerar till läkare :) Fun fact: Vi är över 750 svenskar bara på min skola, vi läser på engelska så de funkar bra :tummenupp

Jäklar va gött det var att höra lite Göteborgska! :D

;) Varsågod gött o vara göteborgare
 

sedition

Medlem
Gick med
9 Jul 2015
Ort
Linköping
Hoj
FXSTBI 06
De flesta (inkl jag) Studerar till läkare :) Fun fact: Vi är över 750 svenskar bara på min skola, vi läser på engelska så de funkar bra :tummenupp

Hade mina misstankar om att du utbildade dig till slaktare :)
Svårt att få plats på utbildningarna i Sverige eller är det så mycket bättre i Polen så man väljer att plugga där?
 

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Ort
Gdansk, polen och Kungälv
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Hade mina misstankar om att du utbildade dig till slaktare :)
Svårt att få plats på utbildningarna i Sverige eller är det så mycket bättre i Polen så man väljer att plugga där?

haha slaktare ;) det är pga de är lättare o få plats, sverige har varit rätt svårt under en längre tid, de börjar väl "släppa" lite nu (dvs att inte högsta möjliga betyg samt lottning är enda vägen in längre)
 

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Ort
Rosvik
Hoj
Road glide special 2020. Tenere 700 2021 R1 2000 KTM 890 Adv
Du får jätte gärna åka ut till den konstgjorda ön samtidigt som du filmar och babblar:p Hade velat se hur den ön ser ut och vägen dit.
 

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Ort
Gdansk, polen och Kungälv
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Du får jätte gärna åka ut till den konstgjorda ön samtidigt som du filmar och babblar:p Hade velat se hur den ön ser ut och vägen dit.

Plast, jag e ledsen, de kommer dröja någon vecka eller 2 innan ja kan åka dit o spela in för dig. hände lite skit i tisdags, hojen e körbar o fin men inte jag ;)
https://www.youtube.com/watch?v=WyUw_WrakMk

men de känns okej ändå, muskler o senor som fått lite stryk bara, ska få hojen i "acceptabelt" synligt skick bara, känns så fel o åka med skrapad sida, redan beställt en beg sida i bra skick som kommer kanske imorgon eller på måndag :tummenupp
 

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Ort
Rosvik
Hoj
Road glide special 2020. Tenere 700 2021 R1 2000 KTM 890 Adv
Det är lugnt jag har ingen panik:p

Tur det gick hyffsat bra med dig och hojen. Jag såg detdär redan igår i den andra tråden.

Ride safe!
 

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Ort
Gdansk, polen och Kungälv
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Det är lugnt jag har ingen panik:p

Tur det gick hyffsat bra med dig och hojen. Jag såg detdär redan igår i den andra tråden.

Ride safe!
åfan då va du informerad ;) men men, de kommer så fort jag kan åka igen, får på mig kläderna själv men kan inte ta av dom, dum som ja var så testade jag idag ^^ tur att man har kompisar nära till hands som kan hjälpa en o ta av de :tummenupp
 

sedition

Medlem
Gick med
9 Jul 2015
Ort
Linköping
Hoj
FXSTBI 06
åfan då va du informerad ;) men men, de kommer så fort jag kan åka igen, får på mig kläderna själv men kan inte ta av dom, dum som ja var så testade jag idag ^^ tur att man har kompisar nära till hands som kan hjälpa en o ta av de :tummenupp

Hur går det för dig?
Längtar efter att få se den där ön snart


Skickat från min iPad med Tapatalk
 

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Ort
Gdansk, polen och Kungälv
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Sådär ja gubbar o gummor, har säsongen dragit igång än?

Såfort vädret e lite bättre blir det en långfärd till den där Ön som jag lovade förra året, o den skall utforskas så gott jag kan ;)

sålänge blir det en kall vår video för den som vill se, det är en lång rackare, har lite mer på g både på engelska o svenska som skall redigeras o klippas till, men först: Studierna inför morgondagens prov

https://www.youtube.com/watch?v=OzFVCFoFZ0M
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top