Gran Premio d'Italia TIM

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Kul med Rossi i pole. Igen! :) Imorrn får vi se om han har fördel av alla starter han tränade igår, hoppas hoppas.




Ja, han har järnkoll på förare och team och känner direkt igen alla på banan. Men själva hojdelen, körningen alltså, är det förståeligt lite sämre med, dock inte så att det stör mig. Hur mycket hoj har han kört egentligen?


Jag förstår ironin, men jag tycker det är kul att höra Tobbes instick från de banor han tävlat på. Hur många hundratals (tusentals?) varv har han inte lagt just på LeMans? Kanske lite neggo nu, men jag tycker man kunde dämpa Niko som ofta kommer in på sina em-bravader och sin instruktörs-status.

En gång kanske men.......
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Jag har varit här i tjugo år och jag har aldrig sett något liknande. Stället är nästan fullpackat och klockan är 06.45...
 

Bifogat

  • IMG_7239.JPG
    IMG_7239.JPG
    364.7 KB · Visningar: 193

cidair

Yama Kawa Nörd
Gick med
14 Mar 2015
Ort
Kullavik
Hoj
Z1300DFI, GPZ1100B2, Z1100R, R1M, RD350, SR500, ZRX1200S, ZRX1200R
Wow!
Man vill ju bara vara där! :)
Ska bli så sjukt spännande att följa racet. Är väl ingen idé att sätta sig i TV-soffan. Lika bra att stå upp direckt.......:banana
 

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Ort
Rosvik
Hoj
Road glide special 2020. Tenere 700 2021 R1 2000 KTM 890 Adv
Lorenzo kan nog vara den som har mest tur av alla idag. Tänk om hans hoj hade havererat under racet istället.
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Kul med Rossi i pole. Igen! :) Imorrn får vi se om han har fördel av alla starter han tränade igår, hoppas hoppas.


Jag förstår ironin, men jag tycker det är kul att höra Tobbes instick från de banor han tävlat på. Hur många hundratals (tusentals?) varv har han inte lagt just på LeMans? Kanske lite neggo nu, men jag tycker man kunde dämpa Niko som ofta kommer in på sina em-bravader och sin instruktörs-status.

Hoppas också på Rossi. Behöver inte vinna, bara vara före Lorre! :D

För ett tag sedan var alla kanaler öppna och jag slökollade på Viaspratt eftersom det är lättare än att strömma i TVn.

Men när det var dags för tävling var det ändå BT Sport som gällde. Jag tycker inte de är dåliga, BT Sport är bara bättre.


Idag går det dessutom att strömma i TVn så jag har storbild! :tummenupp Just nu är Neil Hodgson nere på startplattan och pratar med förare... :)
 
Last edited:

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Hur lyckad de klanta till omstarten så här? Tyckte de att det var en bra plan att sätta ett fönster på 60 sek? Som gjort för kaos. Undrar vad som händer i omstarten med så många från depån...
 

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Ort
Rosvik
Hoj
Road glide special 2020. Tenere 700 2021 R1 2000 KTM 890 Adv
Samma tanke och en krasch där hade nog kunnat stoppa honom som vissa verkar önska.

Jo jag håller inte på lorenzo men jag skulle inte vilja vara utan honom för han höjer nivån på mgp med sina utklassningar.
 

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Ort
Rosvik
Hoj
Road glide special 2020. Tenere 700 2021 R1 2000 KTM 890 Adv
Fyfan så jävla surt för rossi
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Fan fan fan, hur är det möjligt, båda yamahahojarna spränger sina motorer:gnissla
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top