Monster Energy Grand Prix de France 2016

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R1127
Hela Sveriges befolkning, faktiskt!
Ytterst oroande, vänligen berätta mera!
Kanske vår familj måste omarbeta vår allmänna attityd gentemot och policy för hantering av omvärldshändelser.
Vad gör du som kan påverka mig?

Eller är du bara ännu en av alla miljoner bullshit-artister på nätet?
 
Last edited:

harboged

Original Häll Riders member
Gick med
15 May 2008
Ort
Nyköping
Hoj
2008 Aprilia Tuono Factory, 2003 KTM 640 LC4, 2003 KTM 525 EXC
Ytterst oroande, vänligen berätta mera!
Kanske vår familj måste omarbeta vår allmänna attityd gentemot och policy för hantering av omvärldshändelser.
Vad gör du som kan påverka mig?

Eller är du bara ännu en av alla miljoner bullshit-artister på nätet?
Jag ser till så att du bla kan uttrycka ditt hat och förakt för Lorre på nätet.

Vad är en bullshit-artist? :)
 

Pillo-kun

Medlem
Gick med
12 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
<1hk, 76hk i teorin
Hur påverkas din hjältebild av Lorenzo när han säger:

"The fact that they knew what I was going for and that they are Spanish has helped me and in another race they may have tried everything to overtake. Dani did well because he could have tried a crazy overtake. We are Spanish and the title remains in Spain. If it had been in Italy and with two Italians behind Rossi then it would have been the same."

http://totalbikers.com/t/rossi-it-was-a-spanish-stitch-up/1503

Fattar inte folks förakt för JL. Han e lite divig när han pratar om sig själv och sällan berömmer någon annan för deras körning men han kör på typ företags stilen där man inte nämner konkurrenterna och om man gjort nått dåligt så är det ju inte deras fel. Ex som kunden klagar så får ju inte någon anställd säga att företaget har gjort fel utan beklagar att kunden känner så. E ju rätt klockren företagsinställning som han kör på, ser inget fel med det. Kollar mest på hur de kör än va de säger eller om de ler falskt. Spec ogillar jag när en viss herre ser repris utav en olycka som denne förare har varit inblandad i som krävt livet av en medtävlande och ler när han ser vad som hänt. nä fy fan.

För mig så har Rossi vuxit som den fule där på banan. det e ok att köra hårt å fult bara det e han som gör det, men om någon som inte har med mästerskapet att göra inte släpper förbi honom utan utmanar istället då är det farligt? Snälla ni, sluta titta genom era gula brillor. Fan äckligt jue, glo på fotboll istället. Typ förlorade all respekt för petruci när han släppte förbi Rossi så dära sista rejset förra året.

Sen alla som gnäller på JL att han e gnällig. kolla på hans körning istället vet jag. Va fan, först va det Stoner som sågs som lipig tills han gick över till honda å vann ett mästerskap, då va alla helt kära i han helt plötsligt och glömde hur de såg på han året innan.

Samma med Pedrosa, många såg han som en sur fjant och kallade honom för peddot här. Men så började alla gilla honom för att han helt enkelt inte gjorde nått väsen av sig...

Som sagt, kolla fan på fotboll med er.
 
Last edited:

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Rossi fick ett hjärnsläpp ett par rejs under slutet av förra säsongen. Trist men han har kammat till sig.

Lorenzo har varit en gnällröv i flera år, och visar inga tendenser till förbättring. 'Jag hade vunnit om det inte spann' lixom. Tröttsam jävel.
 

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R1127
Vad är en bullshit-artist? :)
En sådan som du!
Någon som inte kan besvara en enda relevant fråga, någon som utan minsta egen tankeansträngning robotmässigt och rent maniskt repeterar scriptet någon klokare lurat i honom/henne.
En dumskalle, en mindre vetande person, en idiot helt enkelt.
 

harboged

Original Häll Riders member
Gick med
15 May 2008
Ort
Nyköping
Hoj
2008 Aprilia Tuono Factory, 2003 KTM 640 LC4, 2003 KTM 525 EXC
En sådan som du!
Någon som inte kan besvara en enda relevant fråga, någon som utan minsta egen tankeansträngning robotmässigt och rent maniskt repeterar scriptet någon klokare lurat i honom/henne.
En dumskalle, en mindre vetande person, en idiot helt enkelt.
Ojdå =) Och jag som tyckte att jag ansträngde mig rätt mycket när jag svarade. På vilket av mina svar var du inte nöjd med min tankeansträngning?
 

Pillo-kun

Medlem
Gick med
12 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
<1hk, 76hk i teorin
Ja efter allt som hände förra säsongen kan jag känna att Petrucci är idioten. Nu ska jag gå och smörja in katten med olivolja! :3freak

Ja om du kallar förare för idioter å så för något sådant får du själv stå för det. :dummer. Jag hejar helt enkelt inte på han längre, iaf inte förrän han gör nått grymt på banan som väcker min uppmärksamhet. Finns skönare underdogs att hålla på som ex Barbera och resten av gammel ducce gänget.

Sen får ju folk följa motogp lite bättre om de inte vet vad jag menar när jag tog upp en olycka där en viss förare var skadeglad efter att ha sett reprisen.
 

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R1127
Hur klassificerar du en person som önskar att någon ramlar av lite stilla utan att skada sig förutom mosade båtben och handleder...?
Se det som ett mycket bestämt avståndstagande från en person som saknar all känsla för fair play och sportsmanship.
De är fler och de förstör sporten, kan de med minimalt fysiskt lidande fås att lämna racing är det OK för mig.
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Se det som ett mycket bestämt avståndstagande från en person som saknar all känsla för fair play och sportsmanship.
De är fler och de förstör sporten, kan de med minimalt fysiskt lidande fås att lämna racing är det OK för mig.

Så förstod jag inte frågan.
Trodde du, med glimten i ögat, bara ville heja fram Rossi.

Trodde inte du ogillade Lorre så till den grad så du vill att han skadas, även milt, och försvinner.

Jag tror personligen det blir vääääldigt trista race om de bästa försvinner. :(
 

Anestesisyrran

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2015
Ort
Boden
Hoj
Triumph Street Triple R -16
Och Crutchlow DNF, för fjärde gången i år. Kan någon förklara för mig varför hans namn är hett som en eventuell efterträdare till Pedrosa i Honda-stallet? Jag är inte ironisk utan vill verkligen förstå varför.
 

1002cc

Medlem
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Downtown
Hoj
FZR 1k
Och Crutchlow DNF, för fjärde gången i år. Kan någon förklara för mig varför hans namn är hett som en eventuell efterträdare till Pedrosa i Honda-stallet? Jag är inte ironisk utan vill verkligen förstå varför.

Troligtvis därför att HRC vet mycket mer än du om de problem dom har med hojen, när han körde för tech3 såg det väldigt annorlunda ut om du kommer ihåg.
 

harboged

Original Häll Riders member
Gick med
15 May 2008
Ort
Nyköping
Hoj
2008 Aprilia Tuono Factory, 2003 KTM 640 LC4, 2003 KTM 525 EXC
Se det som ett mycket bestämt avståndstagande från en person som saknar all känsla för fair play och sportsmanship.
De är fler och de förstör sporten, kan de med minimalt fysiskt lidande fås att lämna racing är det OK för mig.
Och du hoppas att inget levande påverkas av något jag funderar ut!? Känns mer som att man ska oroa sig för dig.

Om du vill ta avstånd från personer som saknar känsla för fair play och sportmanship så borde dina tankeansträngande funderingar även gälla Rossi.

Skickat från min SM-G800F via Tapatalk
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top