Ni som bor i lgh i gbg

Husker

Medlem
Gick med
25 Oct 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Z1000SX
Hur löser ni förvaring av eran kära MC?

Jag har kanske möjlighet att få tag på en ny bostad i GBG, Olskroken. Men jag undrar hur man skall lösa det praktiskt med hojjen, några tips var man skall kolla? förutom hyresvärden då.

//Husker
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
olskroken? ställ den på gatan en kväll bara så behöver du inte tänka på det sen.. :gnissla

annars finns en hel tråd om just garage längst upp i forumet ;)
 

Hixman

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Feb 2015
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Multistrada V4 Rally-23
Det finns lediga mc-platser på Danska vägen nära Redbergsplatsen. Kontakta hyresbolaget Ernst Rosen. 031-806080
 

Husker

Medlem
Gick med
25 Oct 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Z1000SX
Det finns lediga mc-platser på Danska vägen nära Redbergsplatsen. Kontakta hyresbolaget Ernst Rosen. 031-806080
Tack! skall kolla med det bolaget om det blir aktuellt, på måndag vet jag om lgh är min eller inte :)

Skickat från min E6653 via Tapatalk
 

Mr Woland

Glenn
Gick med
14 Aug 2009
Ort
Göteborg
Hoj
R1250GSA
Nu bor jag förvisso i brf med eget parkeringshus med avskilt låst, larmat och videoövervakat mc-garage där en plats kostar en spottstyver i månaden, men det är klart att det ingår garageplats i kravspec för lägenhet ;)
 

Husker

Medlem
Gick med
25 Oct 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Z1000SX
Nu bor jag förvisso i brf med eget parkeringshus med avskilt låst, larmat och videoövervakat mc-garage där en plats kostar en spottstyver i månaden, men det är klart att det ingår garageplats i kravspec för lägenhet ;)
Så du har en garageplats över sa du? :D Är man på hyresmarknaden i gbg och inte har över 5000 poäng så kan man inte riktigt vara kräsen tyvärr

Made by tapatalk
 

Persilja

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2016
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha MT-07 -16
Nu bor jag förvisso i brf med eget parkeringshus med avskilt låst, larmat och videoövervakat mc-garage där en plats kostar en spottstyver i månaden, men det är klart att det ingår garageplats i kravspec för lägenhet ;)

Hej, jag blir lite nyfiken på vad "spottstyver" innebär? För mc-platserna i garaget som hör till min hyreslägenhet tyckte jag var mikket, mikket dyra.... :/
Efter som jag inte känner några personer som har mc inne i Göteborg, så vore ju kul att höra vad som kan vara realistiskt att vänta sig som tillägg på hyran. Eller om man ska ta ett allvarligt snack med hyresvärden (inte för att jag tror att det skulle resultera i ett nytt bud, men ändå...)
 

Ping

Skydiver
Gick med
7 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CBR 954 -03 SÅLD, Yamaha YZ-R1 -03 SÅLD
Man kollar ju givetvis att det finns mc plats innan man flyttar in :fakta :7peta
Annars får man hyra en bilparkering :D
 

cdawg

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2016
Ort
Göteborg
Hoj
-15 Kawasaki Z800
Själv hittade jag ett rent hojgarage via annons, bra lås, bra läge och bara hojåkare som står där. Hade först ett garage via nåt mindre fastighetsbolag. Det var låst port, få som skulle ha tillgång till garaget enligt fastighetsbolaget, men hade folk som lyckades skada min baby under inte mindre än 4 ggr på en månad, jag tolkade alla som inbrottsförsök av amatörer, men efter det flyttade jag hojen till ett vettigt garage.
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top