Fan vad jag hatar folk i spandex, spexiellt om det är gult..

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Jag har genom åren dragit på mig att ogilla folk på 2 hjul om det innefattar pedaler och spandex. oginare och mer självcentrerede idioter finns fan inte.

Skrev nedanstående på ett helt annat socialt forum tidigare i dag och kommer på mig med att fortfarande bara bli argare för var timme, hur fan tänker dom dom där idioterna?



"Samla er gärna i stora grupper och träna tillsammans, att ni gör det på allmänna vägar köper jag delvis men...
Om ni skall backträna så se förfan till att inte göra det i bredd över hela körfältet oavsett om ni har gula fina cyklar, spandex i samma fina färg och gör det för en god sak. SKÄRP TILL ER FÖRHELVETE,, i dag var ni extra många ca 30 så det var säkert grupptrycket som gjorde att ni skrek och hytte med nävarna när jag körde om er i 40 på en 70 väg. jag hoppas kön bakom er inte blev längre än den var när jag lämnade den."
 
Gick med
19 Feb 2013
Ort
Charming, CA
Hoj
Riskokare
Aldrig råkat ut för det här. Men när jag tänker efter så hatar jag allt på vägen som kör långsammare än mig; bilar, lastbilar, traktorer, arbetsfordon, mopeder m.m. m.m. Hatar även allt som kör snabbare än mig.

Hann du hem till reprisen av Lets dance förresten? :brinnerup
 
Gick med
3 Apr 2011
Ort
Skåne
Hoj
Skrot
En annan i toppklass var sommaren 2014 då jag kom på hoj och får bromsa och svänga undan då ett gäng såna där spandexmän på cykel struntar i stopplikt och flyger in framför mig, jag tutade för att de skulle uppmärksamma mig och bemöttes med hyttande nävar. :3freak
 
Gick med
16 Oct 2007
Ort
Gustavsberg
Hoj
Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
Ni är bra avundsjuka för att , Ni själva är fula i tajt lycra.
Hur snygga är ni i era racingsställ? (Egentligen)
 

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Så länge cyklisterna håller sig på sin sida av vägen tror jag inte det finns några lagliga hinder för att de kör i bredd...eller? Som både cyklist och hojåkare har jag kanske viss förståelse för båda sidor, men kom igen, hur svårt är det att komma om en cykelklunga på hoj?
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Så länge cyklisterna håller sig på sin sida av vägen tror jag inte det finns några lagliga hinder för att de kör i bredd...eller? Som både cyklist och hojåkare har jag kanske viss förståelse för båda sidor, men kom igen, hur svårt är det att komma om en cykelklunga på hoj?

Med hoj inga problem, med bil så är det en annan femma.
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Ni är bra avundsjuka för att , Ni själva är fula i tajt lycra.
Hur snygga är ni i era racingsställ? (Egentligen)

:hihi

Jag har en fot i både mtb och racer-träsket, och en i mc-kollektivet (nähä) - samarbete från alla inblandade löser't, men det är mer och mer sällsynt i krenGkt-landet numero uno.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Öh, jag snappade inte riktigt upp hans version av det där, varför tyckte han att han borde stå där för? :va
(frånsett att han är blåst, dårå)

- - - Updated - - -


Det där är ju iofs fittigt onödigt och bara för att jävlas av pickischaffisen dock. Också ett pucko. :fakta
 

krqkan

Medlem
Gick med
16 Jan 2016
Ort
Höganäs
Hoj
'99 Yamaha R6 - '05 Ducati M620 - '04 Ducati 749S
Jag har genom åren dragit på mig att ogilla folk på 2 hjul om det innefattar pedaler och spandex. oginare och mer självcentrerede idioter finns fan inte.

Skrev nedanstående på ett helt annat socialt forum tidigare i dag och kommer på mig med att fortfarande bara bli argare för var timme, hur fan tänker dom dom där idioterna?



"Samla er gärna i stora grupper och träna tillsammans, att ni gör det på allmänna vägar köper jag delvis men...
Om ni skall backträna så se förfan till att inte göra det i bredd över hela körfältet oavsett om ni har gula fina cyklar, spandex i samma fina färg och gör det för en god sak. SKÄRP TILL ER FÖRHELVETE,, i dag var ni extra många ca 30 så det var säkert grupptrycket som gjorde att ni skrek och hytte med nävarna när jag körde om er i 40 på en 70 väg. jag hoppas kön bakom er inte blev längre än den var när jag lämnade den."

Hahaha!

Antar det va "Runkeby" gänget?!

Såg de på bredd och led genom Höganäs idag också.
Satt dock i bil då!
 

moddlaren

Guest
Jag fick en sån därinne spandex cyklist i baksätet genom bakdörrens ruta:D:D:D så han komma i fullt ös fick grönt o stack ut då jag insåg att fanskapet inte tänkte bry sig om rödljuset.. Han slog sig rätt duktigt må jag säga :D:D:D men han lärde sig att bilar är hårdare än spandex killar..

Hur det gick?? Tja han fick betala bakdörrens ruta o tvätt av baksätet då.detvar litern vätska spilld ur näsan:brynad
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top