Red Bull Grand Prix of The Americas

#68

\m/
Gick med
18 Aug 2012
Ort
Enköping
Hoj
S1000 RR ///M
Nojjade Lorenzo för däcken igen? Så mycket att han körde regnpuck på höger eller ser jag tokigt? :va

Lor.jpg
 

CoBz

Trajumf!
Gick med
18 Jan 2011
Ort
Söderut
Hoj
Daytona 675, Honda CRF150R Minimotard
4an har fått va med i parc ferme varje gång väl?

Det har inget med fjärdeplatsen att göra, utan som Ulvhamne säger, så är den bäst placerade icke-fabrikaren där också. Vilket i mitt tycke känns lite tramsigt när man inte längre ska ha några "subklasser".
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ganska upplyftande att se att MM inte var hur långt före de andra som helst på kvalet iaf. Då återstår det bara att se om JL kan mäta sig i race pace med, och håller tummarna för att få se Viñales på pallen det här racet.
 

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Tror ni MM skulle finna sig i att komma tvåa på just den här banan, eller skulle han riskera en krasch för att komma etta? Jag har svårt att tro att han skulle släppa ifrån sig förstaplatsen, men samtidigt så har jag fått uppfattningen att han kör mer långsiktigt nu än förra året.
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Tror ni MM skulle finna sig i att komma tvåa på just den här banan, eller skulle han riskera en krasch för att komma etta? Jag har svårt att tro att han skulle släppa ifrån sig förstaplatsen, men samtidigt så har jag fått uppfattningen att han kör mer långsiktigt nu än förra året.

Lite förenklat känns d som att MM i det läget skulle handla lite olika beroende vem han stod emot.

Mot Jlo näää.

Mot VR definitivt ta chansen ja
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Såg inte Lorenzo trots span
Kanske vi menar olika parader men detta tänkte jag på :)
This morning CoTA held an rider parade lap like they used to do at Daytona: riders sitting on the back of convertibles going around the track waving to fans. Dani Pedrosa and Marc Marquez rode in one ragtop, as did several other teammates, sitting side by side, chatting while they waved to fans and shivered in the cold.

Rossi and Lorenzo rode in separate cars.

:tummenupp
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Ingen jävla fart i hojen alls, lika bra det att han körde ur, från 2:a placering till en 6:e på ett halvt varv:va håller en liten tumme på fimpen nu istället!
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Jahopp, där rök fimpen åsså.....stackars dovi, börjar fan tycka riktigt synd om honom:näsblod

Vem ska man nu hålla på:va
 

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Fan va jag lider med Dovi men Pedrosa måste ju få pris för bästa sportmanship :kär
 

zalmondorro

Ny medlem
Gick med
31 Aug 2010
Ort
DOROTEA
Hoj
"LIVERPOOL" Honda VFR 800 - 02
FUCK skitrace so far ...................

- - - Updated - - -

Craschlow...........
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top