Bild & Video Riding With Pilzz

Pilzz

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2016
Ort
Göteborg
Hoj
Z800 Sugomi -16
Hallå gubbar och tanter, pojkar och flickor, kvinnor och män! :hej

Jag är en ny biker som ansluter till motorcykel världen! Tog mitt kort i slutet av 2015 och hämtade ut min första hoj 2016, för ca 1 vecka sedan! :yoparty

Bestämde mig för att jag skulle motovloga redan innan jag köpt hojen. Började kolla mycket på tuben i samband med att jag tog kortet och känner nu att jag själv skulle vilja sprida den glädje och nytta som jag känt att jag fått genom de andra motovlogarna jag har följt!:tungan

Har precis börjat, vet att min content inte är något vidare än så länge och jag är helt ny i "edit världen". Hela konceptet är något jag måste komma in i och är beredd på att de första klippen kommer vara läroklipp! :hihi

Kommer vara och är aktiv på tuben och instagram!

Check them out! Följ mig på instagram! Lägger upp bilder frekvent på hojlivet där! :D

www.instagram.com/ridingwithpilzz/

Kolla in tuben!

https://www.youtube.com/channel/UCTadA6pihutlktLvhHxALqw

<iframe width="854" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/OHDzKmOaMLo" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Får jätte gärna komma med konstruktiv kritik här då jag är helt ny på att köra mc, filma, edita och lägga upp saker på tuben :lol

Åh självklart, Gilla, kommentera och subscriba om ni gillar det ni ser :hojcbr

//Pilzz out!
 
Last edited:

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Ducati
Hej och välkommen och grattis till lappen.
Tittade på båda sekvenserna och det ser bra ut, men tänk på att det tar tid att stanna när det är blött.
Om jag ska komma med något konstruktivt så undrar jag om det finns 'puff'-skydd till micken?
Kör på och keep it up, jag vill se mer av Göteborg, det var länge sen jag bodde där.
 

Pilzz

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2016
Ort
Göteborg
Hoj
Z800 Sugomi -16
Kul med respons!! :banana

Tack! Ja, jag hade fördelen med att få köra i skolan när det regnade och det är bra skillnad mellan blöt asfalt och torr, speciellt med helt nya däck :hihi

Haha micken är placerad BAKOM kindvadderingen så den är inte i närheten utav att få "vind" på sig :huvet
får forska vidare lite på ny placering eller liknande :)

Kul! Kommer komma upp mer inom snar framtid! :hihi
 

Pilzz

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2016
Ort
Göteborg
Hoj
Z800 Sugomi -16
Ny video uppe!
Har lagt på extra muff på micken så ljudet är lite bättre:tummenupp

 

raoul

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2015
Ort
till skogs
Hoj
2006, Honda CB600F Hornet
Hej, fin hoj du har! Heter den Zoe förresten? Min Honda heter Raoul, egentligen tyckte jag inte att den skulle ha ngt förnamn, men då alla bilar i familjen (och traktorn också) har namn efter namnsdagen då de köpts kom inte heller min hoj undan...:lol
 

Pilzz

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2016
Ort
Göteborg
Hoj
Z800 Sugomi -16
Hej, fin hoj du har! Heter den Zoe förresten? Min Honda heter Raoul, egentligen tyckte jag inte att den skulle ha ngt förnamn, men då alla bilar i familjen (och traktorn också) har namn efter namnsdagen då de köpts kom inte heller min hoj undan...:lol

Tackar! :D Yes, med tanke på att hon är en Z800 så fick det bli ett namn på Z :)
Haha! Ja men det är ju en skön grej att köra efter namnsdag! Raoul är ett rätt ballt namn med! :yoparty :tummenupp
 

Red1986

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2014
Ort
Göteborg
Hoj
Kawa z800 -15
Hej! Kul, ser även att du hämtade ut din z800 på Johans mc. Jag gjorde detsamma för 3veckor sedan! Vi ses i krokarna :tummenupp
 

Pilzz

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2016
Ort
Göteborg
Hoj
Z800 Sugomi -16
Min trip till Skåne - Teckomatorp!
Hälsar på 2 nära vänner. Hade lite bråttom så han inte få med så mycket utav små samhällena längs med vägen. Men det kan man ta någon annan gång.

Som vanligt så får folket gärna ge konstruktiv kritik! :tummenupp

 

Pilzz

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2016
Ort
Göteborg
Hoj
Z800 Sugomi -16
Lär ju finnas massor med folk här som kan dela med sig utav sina smarta modds :yoparty

 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top