Öva bakhjul kallt men går!

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Hej hej jag ser inga andra sporthojar ute och övar bakhjul??
Idag blev jag glad jag nådde 200 på ett hjul:yoparty
Jag måste erkänna blåsten är fan viktig att ta hänsyn till med a hoj. Fy då satan vilka mörda vobbel man får när man går ner när blåsten tagit tag i fronten:rofl:död:yoparty

Ska försöka få igång mina två gopro med och har nog en som hjälper mig att redigera till våren, så ni moralkärringar får nåt mer att grumla över:hihi
 

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Hypermutta
Tycker också det är riktigt konstigt att man inte ser fler som är ute och åker bakhjul när temperaturen ligger strax över/under nollan beroende på var i landet man befinner sig.
Riktigt konstigt är det...
 

def

Medlem
Gick med
16 Mar 2014
Ort
örebro
Hoj
Yamaha MT-07(såld) SuperDuke 990 -07
lr hur åka bakhjul i 200 när det är minusgrader gör väl alla? lr? :dummer
 

Mandelhyndan

Medlem
Gick med
9 Mar 2015
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia Tuono 11
Ja, märkligt att inte fler är ute och kör på bakhjulet i 200 knyck mitt i vardagen i två grader och regn. Förstår inte
 

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Ort
Linköping
Hoj
Z1000SX -18
Man är fundersam att det inte är folk som tar på kavajen och kör på ett hjul i 200 till jobbet varje morgon i snöblandat regn. Vad är det med folk.
 

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
KTM690R-12 KTM 990 SUPERDUKE R -10
Ja den sista idioten är inte född än :va :crash

Verkar ha lite svårt med att stava oxå
 

RymdBörje

Seriöst fartblind
Gick med
29 May 2010
Ort
Nollberga, mellan Lortåkra och Normlösa
Hoj
Ducati 748, 848
Hej hej jag ser inga andra sporthojar ute och övar bakhjul?
Idag blev jag glad jag nådde 200 på ett hjul:yoparty
Jag måste erkänna blåsten är fan viktig att ta hänsyn till med a hoj. Fy då satan vilka mörda vobbel man får när man går ner när blåsten tagit tag i fronten:rofl:död:yoparty

Ska försöka få igång mina två gopro med och har nog en som hjälper mig att redigera till våren, så ni moralkärringar får nåt mer att grumla över:hihi

Varför tror jag att du endera trollar eller har tagit något sinnesutvidgande preparat av tvivelaktigt ursprung? Eller rentutav är naturbegåvad så till den milda grad att inga tillsatsmedel behövs?

Jag har förresten ett bra nummer till en begravningsentreprenör om nu dina anhöriga i en nära framtid skulle behöva komma i kontakt med en sådan.
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Varför tror jag att du endera trollar eller har tagit något sinnesutvidgande preparat av tvivelaktigt ursprung? Eller rentutav är naturbegåvad så till den milda grad att inga tillsatsmedel behövs?

Jag har förresten ett bra nummer till en begravningsentreprenör om nu dina anhöriga i en nära framtid skulle behöva komma i kontakt med en sådan.

JJ är en naturbegåvning Helt utan tillsatser, skulle det tillsättas något där skulle det troligen bli bättre! :D
 
Gick med
16 Oct 2007
Ort
Gustavsberg
Hoj
Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
De flesta kanske inte behöver öva att köra bakhjul :yoparty
 

moddlaren

Guest
Helt klart är du en av dom sista hojåkare på detta gubbforum..90% drömmer om första dagen med 20+ så dom kan stå vid korvmojen o glänsa i sina kameltoe karamellfärgat räääserställ så dom unga tjejerna blir lite fnittriga när dom stirrar på dom hårda killarna med 20 år gammla sportisar.

Har du inte kört ihjäl dej ännu så är du vid detta laget en bättre hoj pilot än väldigt många poster här.. Kör hoj o njut av dagen moralkärringar finns för många på sporthoj.. Anledningen är antagligen att många inte har råd Igentligen med hoj o då gnälls det något överjävligt på dom som har råd o vill ha kul..

Tummen upp o gärna några snuttar att kolla på.

PS motarder går oso fint att busa med utan problem med fäste ned till -5 grade Michelin purepower funkar bra i kyla i väta..
 

Lillencb 1

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2016
Ort
Stockholm Norrort
Hoj
KTM 1290R 2016
Har var varit ute med hojen i typ 6-8 plus, var bitvis lite blöt men att köra på bakslangen är fan ingen hit då greppet är förbannat dåligt. Släpper jävligt lätt eller så får man hjulspinn när man ska upp, man får ju värma bakslangen satan om man ska upp.
 

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Ort
Utanbys
Hoj
DR650SE, FS E-bike
För några år sen när man hade motard var det väl nått tillfälle med bakhjulsträning i minusgrader. Men med en toppfart på 150 har jag svårt att tro att jag lyckades ueeela i 200 :näsblod
 

Ivil

In Priest we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Helt klart är du en av dom sista hojåkare på detta gubbforum..90% drömmer om första dagen med 20+ så dom kan stå vid korvmojen o glänsa i sina kameltoe karamellfärgat räääserställ så dom unga tjejerna blir lite fnittriga när dom stirrar på dom hårda killarna med 20 år gammla sportisar.

Har du inte kört ihjäl dej ännu så är du vid detta laget en bättre hoj pilot än väldigt många poster här.. Kör hoj o njut av dagen moralkärringar finns för många på sporthoj.. Anledningen är antagligen att många inte har råd Igentligen med hoj o då gnälls det något överjävligt på dom som har råd o vill ha kul..

Tummen upp o gärna några snuttar att kolla på.

PS motarder går oso fint att busa med utan problem med fäste ned till -5 grade Michelin purepower funkar bra i kyla i väta..

Killar får inte cameltoe, vi rockar mooseknuckle.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top