Mc-handledare Göteborg sökes.

DanneWik

Ny medlem
Gick med
1 Feb 2016
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph speed triple -05
Hej!

Jag söker någon som kan tänkas ställa upp som handledare till min sambo. Hon har precis köpt sig en ninja 300 under mc-mässan och vill kunna övningsköra privat i vår. Jag kan tyvärr inte vara handledare då jag inte haft kortet tillräckligt länge.

Finns det någon vänlig själ som kan tänkas ställa upp?

Mvh / Daniel & Pernilla.
 

FSN

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696 -10
Eftersom du själv kör så antar jag att du tar stort ansvar för själva utbildningen? Då det numera bara är kaffepengar för ett handledarintyg (65kr eller nåt sånt?) så är mitt tips att skrämma fram 5-10 handledare (antar att det är ok?) så kan det bli mycket körning när det passar er. Grattis till Ninjan.
 

DanneWik

Ny medlem
Gick med
1 Feb 2016
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph speed triple -05
Eftersom du själv kör så antar jag att du tar stort ansvar för själva utbildningen? Då det numera bara är kaffepengar för ett handledarintyg (65kr eller nåt sånt?) så är mitt tips att skrämma fram 5-10 handledare (antar att det är ok?) så kan det bli mycket körning när det passar er. Grattis till Ninjan.

Tack för tipset, värt att undersöka. Hon ska även ta lektioner hos körskola så denna handledare är mer för att kunna köra mycket och ofta istället för att lära ut allt för att kunna klara provet.
 

AMK1300s

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2024
Hoj
2014 BMW K1300s
Hej, nu är det min tur att leta handledare, skulle någon av er kunna hjälpa mig?
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top