Bandagar 2016 med Actionpics

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Sådär! Första två bandagarna bokade :banana
Vi ses på Gelleråsen 14-15 juli:tungan

Jag sitter redan nu å funderar på att boka två bandagar till :D vilken bana borde jag boka?

Vill du åka riktigt stor bana så lätt Mantorp för bekvämligheten som Stockholmare men vill du åka riktiga fort så Anderstorp.
Gillar du tekniskt och höjdskillnader så gillar du Knutstorp, one of a kind :tummenupp

Välkommen
 

Paul B

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2014
Ort
Alvesta
Hoj
Gs1000g bobber & YZF R1
Jag har aldrig kört sporthoj på bana. Vart ska jag vända mig för o prova på i en noob grupp osv? Kört mkt hoj o e väl inte den försiktiga direkt. Så ingen risktvåa grej med massa teori. Jag vill köra så fort jag kan utan för mkt snack.
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Jag har aldrig kört sporthoj på bana. Vart ska jag vända mig för o prova på i en noob grupp osv? Kört mkt hoj o e väl inte den försiktiga direkt. Så ingen risktvåa grej med massa teori. Jag vill köra så fort jag kan utan för mkt snack.

Då är du välkommen att boka en dag med oss Actionpics. Vi har grupper för nybörjare och även för mer erfarna som tävlar eller kör på hobbynivå.
I samtliga grupper finns instruktörer men det är högst frivilligt att ta hjälp av dom.
Actionpics använder transponders och då underlättar det att följa sin utveckling svart på vitt och kunna byta grupp utan för stora problem vartefter man faktiskt behöver för att man kör snabbare och bättre.
Meningen är att alla ska ha kul oavsett nivå och inte teorilektioner och övningar hela dagen :tummenupp

Välkommen
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Jag har aldrig kört sporthoj på bana. Vart ska jag vända mig för o prova på i en noob grupp osv? Kört mkt hoj o e väl inte den försiktiga direkt. Så ingen risktvåa grej med massa teori. Jag vill köra så fort jag kan utan för mkt snack.

Ta 27:an upp till Anderstorp och kör med Actionpics/se inlägg #1. Lycka till :tummenupp
 

Paul B

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2014
Ort
Alvesta
Hoj
Gs1000g bobber & YZF R1
Yes. Jag kör nu. Kan va där om ca 1 timme. Syns där. Hej så längee
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Platstillgången uppdaterad i första inägget

Bättre sent än aldrig!
Inser just att nyligen var mc mässan (14 dgr sen) och efter mässan har tiden bara flugit iväg, bokningarna tog fart ordentligt under mässan och sen har dagarna har varit fyllda med samtal och frågor.

Tack alla som letade upp oss på mässan och träffade oss, så jättekul att se er i halvtid innan vi ska stå där snart igen och gasa. Det är faktiskt vara 74 dgr kvar! Det låter mycket men snart är februari slut och sen går det snabbt och vips....

Har inte hunnit uppdatera någon platstillgång i första inlägget förrän nu, i webshopen på www.actionpics.se syns alltid senaste lagerstatus för resp körning och grupp. Det bilr sekundärt att försöka hinna uppdatera här på sporthoj.com vartefter :näsblod

Passa på att boka nu för Mantorp är nästan fullbokad i två av tre grupper. Till Anderstorp börjar platserna också minska avsevärt.

Ha en bra vecka :tummenupp
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Nu finns det endast 3 st platser kvar i depåbox till Mantorp 29-30 April, skynda och boka om du är intresserad.

Även till grupperna har det minskat avsevärt senaste tiden.

Ha en skön helg :)
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Endast 3 st platser kvar till Snabb grupp på Mantorp Park 29-30 April nu!
Övriga grupper några fler platser, platstillgången i första inlägget är uppdaterad just nu men i webbshopen syns alltid exakt hur det ser ut för stunden om man väljer grupp till den dag man tänker boka.

Och lika många platser i depåbox finnes just nu :tummenupp

Som alltid finns transponders tillgängligt och även sektionstider på Mantorp Park, och självklart är dagarna på Mantorp "bullerdagar". Kom och kör så det ryker om däck och avgasrör :)

Bactor Mc är naturligtvis alltid på plats med professionell däckservice och tillbehör, allt du kan tänkas behöva för att din dag ska bli bästa möjliga utan problem :)

Välkommen
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Bara 58 dgr kvar till rusningen till utsläppet börjar!

*Uppdatering platstillgång Mantorp Park 29-30 April*

Race grupp - Fullbokad

Snabb grupp - EN plats finns bokningsbar

Medel/Lugn grupp - ca 10 st platser finns bokningsbara

Depåboxar - Fullbokade

bild_mindre.jpgDSC_9757_mindre.jpgDSC_9764_mindre.jpgDSC_9773.jpgIMG_6555 (Medium).JPGIMG_8044 (Medium).JPG
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Snart så... :)
FixadDSC_1291-L.jpg
 

Bifogat

  • FixadDSC_1291-L.jpg
    FixadDSC_1291-L.jpg
    147.8 KB · Visningar: 89

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Bara 54 dgr kvar nu till rusningen när alla ska till utsläppet på Mantorp Park :) !
Nu finns det endast plats i Medel/Lugn grupp kvar för Mantorp Park premiären.

*Uppdatering platstillgång Mantorp Park 29-30 April*

Race grupp - Fullbokad

Snabb grupp - Fullbokad

Medel/Lugn grupp - ca 9 st platser finns bokningsbara

Depåboxar - Fullbokade
 

nissepelle

Strandraggare
Gick med
29 Jan 2006
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR750 -99, Gasgas 450 FSE -07
Sugen på att köra, men behöver el till värmarna. Finns det inte möjlighet till det eftersom depåboxarna är fullbokade?
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Sugen på att köra, men behöver el till värmarna. Finns det inte möjlighet till det eftersom depåboxarna är fullbokade?

Jajjamen, det gör det alltid men på olika sätt ibland.
Antar att du tänker på Mantorp för det är enda dagarna som boxarna redan är fullbokade. Tidigare år har vi hyrt in dieselgenerator och skåp på Mantorp men från förra året behövs inte det längre då man har investerat i egen infrastruktur för att möte behovet på el.
Du behöver inte oroa dig, det finns elskåp och uttag utan problem.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top