Photoshophjälp sökes

Loke

Master
Gick med
12 Jul 2004
Ort
Skövde
Hoj
Sportster 1200
Hej hej!

Jag behöver hjälp att flytta en stege ifrån ett hus till annat hus. Jag har ej photoshop och kan det inte heller.

Jag måste lämna in lite dokument till min kommun för att få ett slutbesked på mitt nybyggda hus. För att jag ska få det så behöver jag ha en stege monterad på väggen. (som jag inte har hunnit montera ännu ännu)

Stegen ska sluta strax ovanför dom tre fönsterna och ansluta till stegen på taket.

2015-09-29 19.10.16.jpg P1050265.JPG
 

Loke

Master
Gick med
12 Jul 2004
Ort
Skövde
Hoj
Sportster 1200
Haha.. här hinner man inet ens gå å äta utan att ni går :banana
Alltid lika kul!

Nu har ni ju snart lyckats få till en bra bild! gillade snickarmongot på sista bilden! :D:smasha
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Med risk för att vara lite tråkig, men är det verkligen en bra idé att skicka in en fejkad bild?
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Med risk för att vara lite tråkig, men är det verkligen en bra idé att skicka in en fejkad bild?

Precis, har du inte fått krav på dig att sotarn ska komma och bes?
Han kommer slå ner på avsaknaden av stege, då ser det ju konstigt ut om den plötsligt har försvunnit.
 

Loke

Master
Gick med
12 Jul 2004
Ort
Skövde
Hoj
Sportster 1200
Ni behöver inte oroa er.. stegen ligger i verkstan för att bli färdigsvetsad. sedan ska den iväg på blästring å pulverlack. så det drar iväg nån vecka innan den är på plats. sotarn har redan vart å besiktigat, så det är klart! han kommer tillbaka om något år igen. Då är bör jag ha steg på plats! :tummenupp
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Ni behöver inte oroa er.. stegen ligger i verkstan för att bli färdigsvetsad. sedan ska den iväg på blästring å pulverlack. så det drar iväg nån vecka innan den är på plats. sotarn har redan vart å besiktigat, så det är klart! han kommer tillbaka om något år igen. Då är bör jag ha steg på plats! :tummenupp

Jag tänker snarare att om någon som tar emot bilden tycker den ser fejkad ut och (med typ 0.001% sannolikhet) bestämmer sig för att åka och kontrollera. Jag misstänker att kommunen inte tar så lättvindigt på när folk försöker lura dom med photoshoppade bilder.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Förstår inte heller, det är förmodligen straffbart att skicka in förfalskad dokumentation.
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Men jösses, han har ju naturligtvis tagit ner stegen efter bilden för att få den lackad....
 

Loke

Master
Gick med
12 Jul 2004
Ort
Skövde
Hoj
Sportster 1200
Haha.. där var vinnaren! :D Fan oxå.. nu blir jag ju tvungen att införskaffa mig en pool! :fyllisar
 

Loke

Master
Gick med
12 Jul 2004
Ort
Skövde
Hoj
Sportster 1200
Jag hängde uppe en annan stege så länge istället. så behöver jag inte någon seriös bild! :tummenupp
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top