SH håller på att sega ihop....med mera...

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Har märkt det de senaste dagarna. SH är mycket segt jämfört med vad det varit.
Har sett en del märkliga inlägg. Samma text upprepas två gånger i inlägget.

Skriver idag ett inlägg i tråden "Köpa helsystem utan att mappa om - erfarenheter"
När jag trycker på Posta snabbsvar(?) så händer ingenting utan det kommer upp en dialogruta om att det måste vara 30 sekunder mellan postningar.
Men jag har ju INTE postat nått förut !

Jag väntar en stund och trycker på nytt på posta och nu försvinner texten och jag åker tillbaka till tråden. Och DÅ finns mitt inlägg GÅNGER 2 .
 
Last edited:

newflag

Medlem
Gick med
8 Jun 2012
Ort
OUttA
Hoj
Hayabuzzza Turbo with NOS running on LH2
Samma för mig ibland kan det ta 1 min att posta ett inlägg och jag kan inte öppna mina PM står bara "database error"

sen är det jävligt slött tar lång tid att klicka på andra sidor osv
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Det är nu fixat äntligen! Fick till en uppgradering av hårdvaran under dagen! :)

Tänk på att skriva dessa trådar i feedback forumet då jag inte alltid tittar i OT längre.

Hoppas ni kan bli lite gladare nu efter en lång tid av riktigt taskig prestanda!
 

Tommi

Medlem
Gick med
11 Apr 2015
Ort
Eskilstuna
Hoj
Honda vfr 2015
Är riktigt dåligt med nuvarande ägare som inte tar sitt ansvar för sidan till exempel beställning av tröjor....
 

Smagatusk

Guest
Det är nu fixat äntligen! Fick till en uppgradering av hårdvaran under dagen! :)

Tänk på att skriva dessa trådar i feedback forumet då jag inte alltid tittar i OT längre.

Hoppas ni kan bli lite gladare nu efter en lång tid av riktigt taskig prestanda!

Ja, nu jävlar var det fart under galoscherna! :)

Men varför ska det alltid ta sån tid att fixa när den börjar strula? Den har ju varit seg i flera veckor... Är det inget förebyggande underhåll på sidan?
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Är riktigt dåligt med nuvarande ägare som inte tar sitt ansvar för sidan till exempel beställning av tröjor....

Jag har försökt lösa det så att jag personligen tar över ansvaret, men därmed även eventuellt vinst för att göra det värt min tid så att säga. Det ser positivt ut, men segt. 50/50. Men får jag ansvaret, så kommer ett formulär upp fort! Promiss!
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Ja, nu jävlar var det fart under galoscherna! :)

Men varför ska det alltid ta sån tid att fixa när den börjar strula? Den har ju varit seg i flera veckor... Är det inget förebyggande underhåll på sidan?

Vi skulle kunna säga att jag inte klagat högljutt nog, men det vore inte hela sanningen. Men vi får iaf vara glada att det nu äntligen skett!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top