New biker

asfalt svarvare

kanske inte helt normal...
Gick med
2 Mar 2012
Ort
i en lekstuga
Hoj
19 cylindrar fördelat på 11 cyklar
då jag bara är styvt 3 dagar gammal så har jag låtit min tosige far skriva detta; redan vid späd ålder har jag blivit matad med kamaxlar och försprång och knäpuckar- så mycket troligt är det att samma spår som pappsen kommer till att följas även av mig, det är lite tidigt att säga vad för moppe jag ska ha, men där finns en del att välja från redan nu. pappsen har en bra smak, så jag har inga intentioner att göra honom besviken, snarare att trumfa han- hehehe!!

så, med dessa enkla rader så hoppas jag att jag kan komma in i mc kollektivet och utvecklas som förare och person!!

(pappsens kommentar- jag åtager mej härmed att fostra min telning i den enda sanna läran- att köra fort- jävligt fort och snyggt, och med insidan av huvudet samt bete mej som folk i trafiken!!)

//jj
 

swlabr

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2011
Ort
Stockholm
Hoj
1984, Suzuki GSX400FWS; 1996 Honda CBR900RR Fireblade
Kamaxlar är fina saker.
Så fort du lärt dig uttala detta ord och några till väsentliga så vet jag en äldre kompis till dig.
Det är kollegans son, omkring de tre basten gammal, som prompt skulle rita teckningar till oss alla och noggrant förklarade om just en av dem, som han gav till mig, att "det här är en vevaxel".
Framtiden är fan ljus!:fyllisar
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top