Fortfarande problem!

Smagatusk

Guest
Jag kan fortfarande inte komma in på SH den normala vägen, utan måste gå via ett blogginlägg som jag har sparat sedan tidigare. Får bara ett felmeddelande när jag går in genom "huvudentrén".

Har nu installerat både Google Chrome och Firefox, men har fortfarande problem. Jag är inloggad men kommer inte åt mitt konto då hela den raden är svart.

Som inte det vore nog är MC-relaterade diskussioner den enda sidan som är relativt snabb att ladda upp. Andra forum kommer jag inte alls åt. Sidan är dessutom seg som fan. Påpekas bör att alla andra sajter fungerar som de ska.

Är det någon som har nåt förslag hur jag ska bära mig åt för att få skiten att funka igen?


Och jag vill rikta ett speciellt tack till moderatorn gurkanG för att du flyttade min första tråd till en forumdel jag inte kommer åt, trots att jag förklarade min situation i första tråden. Tack! Det känns som att du verkligen bryr dig om medlemmar med sajtproblem.



Alla förslag emottages tacksamt.
 

Gix7fifty

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2015
Ort
-
Hoj
2004, Gsx-R 750
Märkligt problem, då du testat annan webbläsare skulle jag rekommendera att installera/uppdatera java/flash för att se om det gör någon skillnad.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ska inte vara problemet när han får samma fel med ny webläsare.
Det beror ju lite på om cachen rensats bort vid avinstallation av tidigare browsers. Det låter iofs lite suspekt att det är samma problem på flera olika browsers, för såvitt jag vet så delar inte Chrome och Firefox cache alls.
Jag skulle väl säga att det hade varit intressant att veta om det är samma problem på en annan dator. Isf ligger problemet serverside, men jag misstänker att det är något strul client-side.
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
För något år sedan fick man ett quad-A (ipv6) som svar på någon komponent på sidan, tror det var någon usertracker från google eller facebook.
Ipv6-tjänsten DÄR var kass och jag som kör dual-stack hade feta problem att surfa här. Du kanske också ingår i denna exklusiva skara?

Jag lade in den urlen i min hostfil mot localhost så funkade allt kalas sedan.

Långsökt men inte sämre än andra regndanstips.
Kör datorn trådlöst? Provat att koppla upp med något annat som en dongel eller mobil?

Annars kanske ditt konto är trasigt? Kan de gå sönder? Jag är kass på webb.
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Vore ju trist om det är så att någon annons påverkar javascript eller sidan i sig. Jag har väldigt svårt att felsöka detta.

Obs, tråd flyttad till rätt forum.
 

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Ort
Linköping
Hoj
Z1000SX -18
Vore ju trist om det är så att någon annons påverkar javascript eller sidan i sig. Jag har väldigt svårt att felsöka detta.

Obs, tråd flyttad till rätt forum.

Du gjorde inte en gurkanG nu?

Och jag vill rikta ett speciellt tack till moderatorn gurkanG för att du flyttade min första tråd till en forumdel jag inte kommer åt, trots att jag förklarade min situation i första tråden. Tack! Det känns som att du verkligen bryr dig om medlemmar med sajtproblem.
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Så fort ja skriver ett längre inlägg ibland korta som detta får ja "fel på sidan" och den laddas om detta händer på mina telefoner, förbannat störande :huvet Varför gör den så??
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top