Behöver hjälp att hitta en hoj

GothKing

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2015
Ort
nol
Hoj
honda mt5 1981
jag fyller snart 16 och kan inte så jätte mycket om hojar så jag undrar om någon kan hjälpa mig hitta en harley liknande 125cc hoj som inte kräver så mycket mekning och helst en äldre modell priset får inte va över 20000 OBS!!! måste va så snygg att tjejerna visar sina:tuttar ;)
 

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Hypermutta
Vill du se tuttar så ska du inte köpa en glidare...
Köp en motard eller sporthoj, det är riktiga trosfuktare
 

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Hypermutta
Så var det ju det här med att inte skriva på forumet när man har druckit öl... :näsblod

Hur som helst, det finns några stycken hundratjufemmor med glidarstuk.
Suzuki och kawasaki har någon modell har jag för mig, sen finns det väl Lifan också som är rätt mycket billigare och håller väl därefter.

Problemet blir att hitta en som är snygg, förvisso en smaksak men googlar man lite så börjar det snabbt blöda ur ögonen.
Såhär ser dom ut ungefär :

uploadfromtaptalk1439886849325.jpg

Nästa problem är ljudet, ska man ha en glidare så ska det mullra som ett åskmoln, en hundratjufemma låter som en symaskin i bästa fall och som en sliten gräsklippare i värsta fall.

Ifall fart är oviktigt så bryr man kanske inte sig något vidare om detta, men du kommer knappt upp i 100 knyck med en sådan hoj, dvs att du kommer ligga på maxvarv rätt ofta såvida du inte tillhör den äckliga sortens folk som ligger och fiser fram i 40-50 knyck ute på landsvägar för att du vill lukta på blommorna och titta på kossor.

MEN, hoj köper man med hjärtat, så ifall det är en glidare som får pulsen att gå upp så är det en sådan du ska ha.

Lycka till!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top