Hjälp med info om olika motorcyklar

Bojje

Medlem
Gick med
6 May 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ingen just nu
F800R - galet låg försäkring, udda och riktigt skönt effektregister (mer än angiven effekt).
 

Cawasapien

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2013
Ort
i öppna landskap
Hoj
- 04 zx 10 r Ninja
HAHAHAhaaa !

Så den j-vla smartskrivaren ändrade BIKEN till BIKTEN oxå ! :arsele

Uppdaterade systemet i våras = ett j-vla misstag !!! :brinnerup
 

Kajan!

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2015
Ort
Täby
Hoj
Honda CBR600RR, tidigare Aprilia SL1000 Falco
Hej Kajan !
Trevligt med tjejer som tar tung mc kort !
Tyder ju på lite erfarenhet iaf ! Någon skreva typ ... att som nybörjare ...!

P.g.a inläggnings svårigheter så tänkta jag först inte "lägga mig i" denna tråd
heller men sen gjorde jag de iaf ! :)

I min värld är utseende och skönt ljud individuellt !
Och jag är väl jävig i frågan men jag vill rekommendera dig att meddela denna säljare att du vill testköra
och sen om de går som jag tror att du gillar bikten så bjuder du 38 lök cash och sen kan du alltid byta ljudsystem ! http://www.blocket.se/stockholm/Kawa...84860.htm?sa=1

High tech from Kawasaki Heavy Industries = Hög kvalitet ! :tummenupp

Lycka till ! :banana

Ja det ska bli jätte kul när jag väl har kortet! :kär

Det gjorde du rätt i att skriva i denna tråd, det blir jag bara glad över.
Det var konstigt.. länken går inte att komma in på? Testa att skicka som ett PM
 

FSN

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696 -10
Jag har inget emot at höra din åsikt :) Jag har inte tänkt att steka folk på motorvägen och jag har inte tänkt att ligga över 150 blås därför gör det inget för mig.
Ja det finns ett helt hav med dem och det är därför det är så himla svårt att veta.

Jag har lite otur ändå. Visst att jag har sagt att Ducati Monster inte var något för mig på grund av storleken. Men fick precis veta att min granne (som är Ducati "fan") precis sålde sin 800 cc för 35 000. Det hade varit helt okej för mig för då hade jag varit lugn och trygg i affären.. Men men det hade väl en mening i sig att jag inte skulle köpa den.


Ja precis det håller jag med om :)

Du ramlar ju tillbaka på Ducce Monster hela tiden. Är det inte lika bra att acceptera att det är en sån du skall ha? :tummenupp fast en Aprilia Shiver är trots allt ett acceptabelt substitut men hoppa av jappsandet, du ville ju ha en hoj med karaktär. :fyllisar SKÅL
 

FSN

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696 -10
Jag har inget emot at höra din åsikt :) Jag har inte tänkt att steka folk på motorvägen och jag har inte tänkt att ligga över 150 blås därför gör det inget för mig.
Ja det finns ett helt hav med dem och det är därför det är så himla svårt att veta.

Jag har lite otur ändå. Visst att jag har sagt att Ducati Monster inte var något för mig på grund av storleken. Men fick precis veta att min granne (som är Ducati "fan") precis sålde sin 800 cc för 35 000. Det hade varit helt okej för mig för då hade jag varit lugn och trygg i affären.. Men men det hade väl en mening i sig att jag inte skulle köpa den.


Ja precis det håller jag med om :)

Du ramlar ju tillbaka på Ducce Monster hela tiden. Är det inte lika bra att acceptera att det är en sån du skall ha? :tummenupp fast en Aprilia Shiver är trots allt ett acceptabelt substitut men hoppa av jappsandet, du ville ju ha en hoj med karaktär. :fyllisar SKÅL
 

Kajan!

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2015
Ort
Täby
Hoj
Honda CBR600RR, tidigare Aprilia SL1000 Falco
Du ramlar ju tillbaka på Ducce Monster hela tiden. Är det inte lika bra att acceptera att det är en sån du skall ha? :tummenupp fast en Aprilia Shiver är trots allt ett acceptabelt substitut men hoppa av jappsandet, du ville ju ha en hoj med karaktär. :fyllisar SKÅL

Haha ja det har du ju så rätt i.
Jag tycker att den är snygg och låter bra och är bra i försäkring. Det ända är att den är liten i storleken. Jag får ta och bestämma mig i detta otroligt stora hav av olika hojar! :confused::tummenupp
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ta kortet & provåka så mycket som möjligt är väl det bästa...
 
Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Håller med om monster, gillar S2R & S4R, men som 195 långkan man ju se sig i arsulet efter att passa på en sån. :p
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag har inget emot at höra din åsikt :) Jag har inte tänkt att steka folk på motorvägen och jag har inte tänkt att ligga över 150 blås därför gör det inget för mig.
Ja det finns ett helt hav med dem och det är därför det är så himla svårt att veta.

Jag har lite otur ändå. Visst att jag har sagt att Ducati Monster inte var något för mig på grund av storleken. Men fick precis veta att min granne (som är Ducati "fan") precis sålde sin 800 cc för 35 000. Det hade varit helt okej för mig för då hade jag varit lugn och trygg i affären.. Men men det hade väl en mening i sig att jag inte skulle köpa den.


Ja precis det håller jag med om :)

Vill du ha en ducati monster så skaffa en ducati monster. :D
Jag körde en 250 ninja som första hoj, den var definitivt för liten för mina 192 cm, men den var lika skoj ändå.
 

FSN

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696 -10
Haha ja det har du ju så rätt i.
Jag tycker att den är snygg och låter bra och är bra i försäkring. Det ända är att den är liten i storleken. Jag får ta och bestämma mig i detta otroligt stora hav av olika hojar! :confused::tummenupp

Vanesak tror jag. 180cm är ju inte på något sätt överdrivet långt. Tryck dit en höjd sadel.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top