Hello!

ticklemepink

Medlem
Gick med
19 Jul 2015
Ort
Göteborg
Hoj
VF1000F 84
Vet inte så mycket om Forum's, är Engelskt och ska gör mitt bästa med svenska, eller ibland säkert Svengelska, efter 15år köpt mig höj igen, en 83 GSX 1100 ES den Motorn snart kommer behöver lite renovering med så lite kost som möligt, den läker något olja från toppen, höllt i 60mil utan at förvärre sig, hemskt rassel i botten på låg tomgång, troligen kopplings korg eftersom oljudet försvinna när man dra in koppling, lite piston slapp eller ring's när den är halv varm, min sista hoj var en 82 Katana 1100, borrad, svetsat krank och sånt, köpt från en tjej utan utanför Stockholm, had den inte så länge eftersom försäkring kostade väl förmycket, jag har inte så mycket att kommer med tyvärr men jag är säkert jag ska behöver lite hjälp nångång, jag har börjat med att skaffa en Haynes Manual men så klart 1100 var den ända som var inte i lagret, vill bara hälsa på er på forum. ha det så länge!
 
Last edited:

ticklemepink

Medlem
Gick med
19 Jul 2015
Ort
Göteborg
Hoj
VF1000F 84
Hello and welcome to the forum.
Your swedish is far better than my english on a english forum where i´m a member, but who cares, its the intension that counts.

edit: here is a specific tread about Katana:s and GSX 1100:s
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?909-Katana-och-GSX-1100-tr%E5den

Hi! thank's for your nice answer, i don't mean to sound stupid, i'm a newbie to forum's, how do you answer tex to you without going through chat like i have done now??

- - - Updated - - -

Got it!! (i think)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top