Video Dagens Road Rage på Youtube

Gamepad

No comments
Gick med
10 May 2005
Ort
beautiful Valley
Hoj
Vakum
Det är ju underbart med kamera för dokumentera såna här situationer och kunna ge polisen en kopia.
Men dårens nästa drag är nog vapen av något slag.
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Jävlar vad kall bikern är! Jag hade gått bananas. Respekt för den typen av agerande, där har man nåt att lära.

Spec, efter att han bråka med tjejen, men hon var riktigt kaxig:tummenupp
Men ja, imponerande kontroll vissa har. Knogarna på handskarna är nog rätt hårda och mina lite vassare former..
 

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Ort
Rosvik
Hoj
Road glide special 2020. Tenere 700 2021 R1 2000 KTM 890 Adv
Vad hände egentligen på slutet tuppade killen av?

Härligt hur media där i början vinklade så man skulle tro att mc åkaren typ mördat någon. Löjligt.
 

Jimmy

Guest
Beundransvärt lugn och saklighet från hojåkaren. Jag hade nog inte tagit en sådan konfrontation i ett land där många hävdar sin rätt att bära (rätt rejäla) vapen. En rödljuskörning hade kanske varit befogad? Kul klipp dock, aldrig fel med lite feel-good!
 

sedition

Medlem
Gick med
9 Jul 2015
Ort
Linköping
Hoj
FXSTBI 06
Vad hände egentligen på slutet tuppade killen av?

Härligt hur media där i början vinklade så man skulle tro att mc åkaren typ mördat någon. Löjligt.

Läser du infon till klippet så har killen uppdaterat där om vad som händer.
Dom tror han bröt fotleden och därför fick han åka ambulans istället för direkt till finkan. Så smärtan kanske fick honom att bli som han vart.
Dessutom så hade polisen tagit blodprov på honom som dom väntar svar på för dom trodde han var påverkad av något står det.
 

SuTen

Old dirtbag on two wheels!
Gick med
24 Oct 2007
Ort
Norrbotten
Hoj
Yamma
Beundransvärt lugn och saklighet från hojåkaren. Jag hade nog inte tagit en sådan konfrontation i ett land där många hävdar sin rätt att bära (rätt rejäla) vapen. En rödljuskörning hade kanske varit befogad? Kul klipp dock, aldrig fel med lite feel-good!

Haha han var nog fan så tvungen att hålla sig kylig eftersom han filmade :hihi
 

2Wheeldrive

Livet är underbart!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Avesta
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Först så hatade jag gubben och sedan så tyckte jag synd om honom, men jag kan fortfarande inte förlåta honom för att han attackerade tjejen.
 

Bennybira

Medlem
Gick med
17 Jul 2015
Ort
Hemma
Hoj
Japan
Imponerad över hur lugn filmaren är.
Inte lika imponerad över hur INGEN i kringvarande bilar hjälper till att dela på dem.
Oavsett vem som gjort vad fel etc. så ska det aldrig gå våldsamt till.
Såg inga skador på hans bil, och hojjen stod upp fortfarande, så så jävla nära kan det inte ha varit! :dummer
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Sjukt imponerad av bikern. Först blev jag förbannad att han gömde sig bakom sin lilla tjej men visst, han gjorde rätt som försökte lugna ner gubben.
Man har ingen aning hur man reagerar vid sådana situationer men jag känner spontant att jag inte hade uppskattat att någon varit våldsam mot min flickvän.
 

TimmyJ

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2014
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 690 SMC -08
Wow. Med hjälm på skallen och plast på knogarna så hade nog troligen inte agerat som han gjorde :gnissla
 

Slappskinnet

Medlem
Gick med
19 Aug 2008
Ort
Järfälla
Hoj
Hojlös för tillfället
Sjukt imponerad av bikern. Först blev jag förbannad att han gömde sig bakom sin lilla tjej men visst, han gjorde rätt som försökte lugna ner gubben.

Han var väl tvungen att ställa hojen på stödet först innan han kunde face-a den ilskna grisen. Sedan vart han väl rädd att grisen skulle välta hojen hans. Tufft val .....välja att skydda hojen eller tjejen.
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Sjukt imponerad av bikern. Först blev jag förbannad att han gömde sig bakom sin lilla tjej men visst, han gjorde rätt som försökte lugna ner gubben.

Han var väl tvungen att ställa hojen på stödet först innan han kunde face-a den ilskna grisen. Sedan vart han väl rädd att grisen skulle välta hojen hans. Tufft val .....välja att skydda hojen eller tjejen.

Tjejen kunde försvara sig själv, de kan inte älsklingen:7peta
 

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Hypermutta
Man är ju glad att man inte lever i "the land of the free" när man ser en video som denna.
Fast åas så har man ju sett folk som inte varit långt ifrån detta beteende när man glidit förbi dom i köer vid rödljusen här i Sverige...
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top