Tjejer kallar hojen för bitch?

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Ort
Hofors
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Har sett rätt länge på både instagram och Facebook att flera tjejer som kör hoj kallar sina hojar för exempelvis "bitchen" när de nämner den?

Varför? Bekräftelsebehov för att visa att dom är phett!!11 hårda som kör hoj? En släng av narcissism? De är tangentbordskrigare som kör riktigt lugnt i trafiken men ska visa på nätet att dom visst kör hårt som spökgösta?

Så hjälp mig nu sporthoj.com att klura ut den viktiga frågan om varför dom gör så?!:fyllisar
 

Björn F

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
-
Att döpa sin motorcykel är bara töntigt. :dummer
Varför dom gör det har jag ingen aning om. Fråga dom som gör det.
 

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Hypermutta
Det är en hoj, alltså kallar man den för hoj, hojen eller cp-skrothögen när den inte går som man vill.
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Folk som döper annat än båtar är förlorade, varför lägga energi på saken.:(
 

bitter&twisted

The paranoids are after me
Gick med
17 Jul 2010
Ort
Stockholm
Hoj
En förklädd äventyrshoj
Folk som döper annat än båtar är förlorade, varför lägga energi på saken.:(

Varför döper man båtar? Det finns väl nåt slags identifieringsnummer på den iaf?

Min motorcykel har ett namn.
Det roar mig att låtsas att det är en metalhög med känslor.
Jag klappar kärleksfullt på honom och tycker att han ser lite extra glad ut när han får ny olja eller får springa runt runt på en bana.
Så jävla gangsta är jag.

Ja, jag vet att jag är fånig men faktum är att de flesta i min närhet kallar "honom" vid namn.

Varför man ger sin pärla öknamn kan jag inte svara på. Kanske för att verka tuff men sånt har jag slutat med sen jag insåg att jag inte lyckades lura nån
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Varför döper man båtar? Det finns väl nåt slags identifieringsnummer på den iaf?

Min motorcykel har ett namn.
Det roar mig att låtsas att det är en metalhög med känslor.
Jag klappar kärleksfullt på honom och tycker att han ser lite extra glad ut när han får ny olja eller får springa runt runt på en bana.
Så jävla gangsta är jag.

Ja, jag vet att jag är fånig men faktum är att de flesta i min närhet kallar "honom" vid namn.

Varför man ger sin pärla öknamn kan jag inte svara på. Kanske för att verka tuff men sånt har jag slutat med sen jag insåg att jag inte lyckades lura nån

För att blidka gudarna, och nej där finns inga nummer annat än tillverkarens serienummer, fartyg har dock de senare åren blivit tilldelade nummer.

Det är alltså av tradition och vidskepelse man döper båtar, inga av mina har dock några namn....
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Jag har döpt hojen.
Jag har döpt alla hojar och alla bilar.
Något man älskar och vårdar.
Hatar och vårdar.
Klart att de skall ha ett namn.
Varför inte?
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Har sett rätt länge på både instagram och Facebook att flera tjejer som kör hoj kallar sina hojar för exempelvis "bitchen" när de nämner den?
Varför?
Så hjälp mig nu sporthoj.com att klura ut den viktiga frågan om varför dom gör så?!:fyllisar

Jag har hört kvinnor träna för Bitch 2015! Det förstår jag inte heller, de flesta behöver ingen träning! :D
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
avverkat 50+
Så går det när tjejer ska verka coola, fast alla vet att dom kör i 70 och svankar livet av sig :fakta
 

Rockmorsan

Inte som andra
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Jag har döpt alla mina fordon. Bilar hatar jag så de får ofta namn som tex bilen jag kör nu som heter Härket. Hojen älskade jag så han fick namnet Rockkatten för han spinner så fint. Och min upplevelse är att tjejer oftare relaterar till sina hojar som killar, jag har i alla fall helst killar mellan benen :tungan Kanske är tjejer som döper sin hoj till bitchen sådana som har killar som beter sig som svin och därför vill de för en gångs skull slippa känna sig i underläge... bara en tanke.
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
avverkat 50+
Jag har ju haft en 40-45 hojar men bara kallat en vid namn, min första Hypermotard hette Muttan. ��
 

Kimbo

Kraschmaestro
Gick med
10 Jul 2008
Ort
diket
Hoj
ducduc
Det e tjekt att döpa sin hoj :fakta

Nån som vet en bra dekalfirma på internät så jag kan klistra på det på min hoj och irritera folk?
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag kan ju inte kalla Foggy bitch heller!!! Hur skulle det se ut?? :3freak
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Trist om alla tjejer generellt kallar sina hojar vid samma namn.

Alla mina fordon får identitet utifrån den namnsdag det är när jag hämtar ut dem.
Lite trist dock om man tvingas döpa en fräKc hoj till Ragnhild.:3freak
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top