Bild Tittat fram ur gömmorna

asfalt svarvare

kanske inte helt normal...
Gick med
2 Mar 2012
Ort
i en lekstuga
Hoj
19 cylindrar fördelat på 11 cyklar
efter att bytat handbroms wire på en bilajävel så tyckte jag att det kunde vara kul med mer underhållande arbete- rotade fram den älskade kawa tripplen!!, bytade tändhattar, tömde tanken, satte i BUHX stift- snurrade runt rovan och ta mej fan om den inte gick igång!!
dessvärre så har tripplen inte fått den kärlek den förtjänar på länge- så uppfräschning och förgasar pill så att alla ystra kusar tittar fram (nu gick den i väggen vid 7000 rpm av ngn anledning:va)
kawan och jag har haft möed kul ihop- länge var den som en traktor, bara gick och gick och gick. sedan så rotades det runt lite i rovan för att hitta mer pulver (och där ÄR pulver i den nu!), men i iom det så blev hon litta mer kinkig.

traktor.jpg

//jj

(obs!!- detta är den ystra och prestanda bestialiska S1 = hela tvaåhuundrafemti killer kubik!!)
 
Last edited:

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Jag beundrar folk som håller gammel skit i skick, den är grymt snygg.
 

asfalt svarvare

kanske inte helt normal...
Gick med
2 Mar 2012
Ort
i en lekstuga
Hoj
19 cylindrar fördelat på 11 cyklar
just i dagsläget är jag inte så nöjd med hur hon ser ut- åratal av förnekelse har satt sina spår, pillat med olika tändsystem och strulat hit o dit har försatt henne i ett mindre vackert tillstånd.
lite bökigt att få allt på plats iom att den är så liiiiten och det är 3 av en hel del grejor.
den byggdes för ca 25-27 år sedan, viss ungdomlig iver resulterade i vissa lösningar som kanske inte är så lyckade idag- men men- det är så här den ser ut och sådan den är skapad, lite kärlek får läggas på den nu snart......

tackar för alla lajksen!!:krama

//jj
 

WebGringo

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 May 2006
Ort
Söderut
Hoj
En skitig rackare och en motorcyklarnas version av volvo 740
Lösningen med synligt bensinfilter blev ju nästan lika coolt som synliga tändspolar. Då behövs ju ingen soppamätare för o veta då det är slut i tanken.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top