Till smitaren

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Du smitare som försökte tränga dig mellan min hoj och en svart SÄPO Volvo som stod parkerade utanför polishuset på Kungsholmen mella 19:40-08:10 imorse, adress:Kungsholmsgatan 42-46.

Var det verkligen värt att bryta av min backspegel, spräcka kåpglaset och repa toppkåpan för att försöka ta dig till en ruta på mc-parkeringen? dessutom lyckades du repa/buckla till en SÄPO-bil rätt ordentligt. Vad jag såg av märkerna på SÄPO-bilen har du en rödhoj.

Du smet från platsen utan att lämna någon lapp, var det så klokt tror du när du just sabbat både en hoj och en SÄPO-bil utanför Sveriges största polisstation?!?!.

Om jag vore dig skulle jag anmäla mig själv till närmaste polisstation innan övervakningsmatrealtet behöver användas för att leta rätt på dig.
 

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Det inträffade när hojen stod parkerad, jag upptäckte det först när jag kom ut till hojen i morse.
 

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Ja jag tror inte dom blir så glada när de kommer ut och ser sin bil i detta skick, smita utan att lämna en lapp när man just sabbat en bil på en utrycknings parkering, hur tänker man då? :va
 

FSN

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696 -10
Det är inga problem. Jag kör med dubbla lager aluminimfolie i hjälmen. NI TAR MIG ALDRIG!
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Ja jag tror inte dom blir så glada när de kommer ut och ser sin bil i detta skick, smita utan att lämna en lapp när man just sabbat en bil på en utrycknings parkering, hur tänker man då? :va

Vi lever i Sverige, eventuell anmälan skulle läggas ner innan den ens gjorts :näsblod

(inget ägaransvar dessutom, att de ser vilken hoj som gjort det på ev övervakningsfilm har ingen betydelse)
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
SÄPO går igenom satelitbilder från NASA, lägger beslag på samtliga butikskameror i kvarteret etc och spårar upp den skyldige. Var så säker!


Eller NOT, de återgår nog till sin fika och låter skattebetalarna betala skadorna på munkköparbilen.
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Ja jag tror inte dom blir så glada när de kommer ut och ser sin bil i detta skick, smita utan att lämna en lapp när man just sabbat en bil på en utrycknings parkering, hur tänker man då? :va

Ja, de lär ju vara lika måna om sin säpobil som de som hyr skåpbilarna på statoil....
 
Gick med
16 Oct 2007
Ort
Gustavsberg
Hoj
Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
Det kanske var en hemlig polis som smet från platsen
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top