Intresse av Garage och Grillkvällar i Sigtuna i sommar?

GSXRBigFan

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2014
Ort
Sigtuna
Hoj
GSXR
Hej!
Med två supersportcyklar i garaget och nybyggt hus med fetgrill har man nu intresse av att lära känna fler bikers. Vill därför fråga om det finns intresse av följande:

Jag ordnar garage och grillträffar hemma hos mig i sommar. I garaget står 2 stycken GSXR som gärna lär känna nya åk och förare.
Jag BJUDER på grillning och dryck. Kan även sätta ihop lite bra priser på olika produkter som exempelvis verktyg, förbrukningsartiklar och även reservdelar (har grymma kontakter).

Har tänkt mig 4 träffar i sommar om det finns intresse.
Efter grillning och dryck med kaffe - tar vi en tour i närområdet.
Tid: Start kl. 18.00 - avslut 21.00, en dag mitt i veckan om det inte krockar med annat.
Antal träffar: 4 stycken
Plats: Sigtuna, norr om Stockholm
Vilka kan komma? Alla på motorcykel!
Vad händer? Gratis grill och dryck samt kaffe med tilltugg samt garage och race-snack
:)

Vad säger ni - finns intresse?

GSXRBigFan
 
Last edited:

GSXRBigFan

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2014
Ort
Sigtuna
Hoj
GSXR
Hej igen,
jag menar inte att låna ut mina bikes, utan att få nya lekkompisar till dom, d.v.s. åka tillsammans. Fram tills nu har jag ingen att åka varken mindre eller längre turer med. Samt att frun inte har körkort..:rolleyes:
:)
 

Zeif

Medlem
Gick med
11 Jun 2014
Ort
Kristianstad
Hoj
Yamaha YZF R6-12
Hej!
Med två supersportcyklar i garaget och nybyggt hus med fetgrill har man nu intresse av att lära känna fler bikers. Vill därför fråga om det finns intresse av följande:

Jag ordnar garage och grillträffar hemma hos mig i sommar. I garaget står 2 stycken GSXR som gärna lär känna nya åk och förare.
Jag BJUDER på grillning och dryck. Kan även sätta ihop lite bra priser på olika produkter som exempelvis verktyg, förbrukningsartiklar och även reservdelar (har grymma kontakter).

Har tänkt mig 4 träffar i sommar om det finns intresse.
Efter grillning och dryck med kaffe - tar vi en tour i närområdet.
Tid: Start kl. 18.00 - avslut 21.00, en dag mitt i veckan om det inte krockar med annat.
Antal träffar: 4 stycken
Plats: Sigtuna, norr om Stockholm
Vilka kan komma? Alla på motorcykel!
Vad händer? Gratis grill och dryck samt kaffe med tilltugg samt garage och race-snack
:)

Vad säger ni - finns intresse?

GSXRBigFan
Borde finnas fler som dig...

När jag skaffar villa ska jag köra samma koncept!
 

Murmeldjuret

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Mar 2010
Ort
Varberg
Hoj
701 Enduro, KLV1000
Hej igen,
jag menar inte att låna ut mina bikes, utan att få nya lekkompisar till dom, d.v.s. åka tillsammans. Fram tills nu har jag ingen att åka varken mindre eller längre turer med. Samt att frun inte har körkort..:rolleyes:
:)

Aha då missförstod jag dig.
Får man va mä oavsett vad man tjör? Jag har en såndär Kawasaki 125a :hihi
 

atilla

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2012
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki GSX 550e
Växte upp i Sigtuna får snart ett halvt sekel sedan! Synd jag har lite för långt till dig numera. Hade varit en fantastisk nostalgitripp! Kan bara säja :fyllisar för ett fantastiskt initiativ!
 

Daffa

Sporthojsnörd
Gick med
11 Mar 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki VN 900 Bobber Edition, Kawasaki Zx6-R -08, KTM Duke II 640 "Limited edition" -06
Jag jobbar frilans så har svårt att veta när jag jobbar och inte samt om jag kommer vara i Sthlm.

Men är jag hemma är jag garanterat på, Om man är buden trots att jag sålde ninjan för ett tag sen...:tummenupp
 

GSXRBigFan

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2014
Ort
Sigtuna
Hoj
GSXR
Coolt med alla bra svar! Alla är välkomna på bikes, oavsett storlek. Jag låter inlägget ligga uppe några dagar och därefter sätter jag samman en riktig inbjudan och ett första datum. Det blir i början av juni.
 

Lassesthlm

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2011
Ort
Vällingby
Hoj
Aprilia Tuono-14, Monster 1100 EVO, BMW F800R CF, Yamaha TT600, KTM 525 stulen, BMW 1150R Rockster, XT-500, Suzuki GS-1000, Honda 750, Honda 125.
Ahh vilken bra idé, hänger gärna på om jag är ledig då det är dax.

Lasse
 

Kramer

Sporthojsnörd
Gick med
29 Apr 2015
Hoj
Ducati 959 Panigale & Honda CB1000RA
Vilket trevligt initiativ. Sigtuna är inte bara en vacker liten stad, finns också trevliga människor där. Hinner jag inhandla en Aprilia är Sigtuna perfekt att åka till, just nu skramlar jag runt på en F800ST och den är ju inte riktigt supersportfart på.
 

Kazagger

&%¤")(/&%*^X?
Gick med
11 Jan 2012
Ort
Danderyd
Hoj
8115 fordonskubik inalles ;-)
Hänger också gärna på om det funkar med tider och de' och sån't :tummenupp
 

JP77

Medlem av RIDAZ MC
Gick med
19 Oct 2014
Ort
Nynäshamn
Hoj
2004 Suzuki GSX1000R
Låter kanon Nice!
Hänger gärna på och det passar in en min egen skapligt full smetade vardag:tummenupp
 

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Hamamatsu
Som bekant så skall ju vädret, både på lördag samt söndag, vara exceptionellt bra. Finns det intresse att kanske dra ihop någonting redan till helgen? Alla kan ju köpa med sig lite käk var så står GSXRBigFan för själva grillningen och resultatet :D :hihi
 

GSXRBigFan

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2014
Ort
Sigtuna
Hoj
GSXR
Bra tanke Apis, men en annan ska resa bort på en kompis 50 års kalas i helgen, så det blir varken sporthoj eller grillning..
Kommer dock under nästa vecka dra ihop en inbjudan för den första grillningen. :banana
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top