Video Min älskling<3333

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Vad gjorde du med hojen precis innan det där hände?:)

jag logg normalt i mina 160-180 på motorvägen mellan bilarna gled jag! Varpå den underbar fågeln Hacke hackspett flyttade in i motorn! Men man kan ju fan inte släppa av å stanna när man kört om idiotiskt!:dummer Så jag och hojen kämpade iväg med ett svart moln som for ut från avgasröret! Och olja som smörjde in min kedja och ja allt bak på min hoj ;) Men men kom av motorvägen och lyckades med farten från motorvägen glida genom två korsningar och prisis in på en tapp:p Gladast va jag som slapp ledda hojen till tappen;)
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
jag logg normalt i mina 160-180 på motorvägen mellan bilarna gled jag! Varpå den underbar fågeln Hacke hackspett flyttade in i motorn! Men man kan ju fan inte släppa av å stanna när man kört om idiotiskt!:dummer Så jag och hojen kämpade iväg med ett svart moln som for ut från avgasröret! Och olja som smörjde in min kedja och ja allt bak på min hoj ;) Men men kom av motorvägen och lyckades med farten från motorvägen glida genom två korsningar och prisis in på en tapp:p Gladast va jag som slapp ledda hojen till tappen;)
Så en fågel träffar oljekylaren, du tappar oljetrycket och fortsätter att köra tills motorn rasar... ??
Eller du körde tills du hör hur lager/vev/stake ger upp och motorn börjar knacka, men fortsätter ändå.
Frågna är väl varför den gav upp.?
:brinnerup
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Så en fågel träffar oljekylaren, du tappar oljetrycket och fortsätter att köra tills motorn rasar... ??
Eller du körde tills du hör hur lager/vev/stake ger upp och motorn börjar knacka, men fortsätter ändå.
Frågna är väl varför den gav upp.?
:brinnerup

Stör mig inte Jag är redan störd!;)
 

stylengrace-fzx

here i come
Gick med
7 Oct 2008
Ort
gbg
Hoj
1991 yamaha fzx + XJR 1300 99 + piaggio ciao
kanske var suzukins självbevarelsedrift. som en ödla tappar svansen :)
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Så en fågel träffar oljekylaren, du tappar oljetrycket och fortsätter att köra tills motorn rasar... ??
Eller du körde tills du hör hur lager/vev/stake ger upp och motorn börjar knacka, men fortsätter ändå.
Frågna är väl varför den gav upp.?
:brinnerup

Suzuki


:rolleyes:
 

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Gävle
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Serrö, nu kan du ju rätta alla som sagt att du kommer köra ihjäl dig. Du körde helt enkelt ihjäl hojen istället. :banana
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Serrö, nu kan du ju rätta alla som sagt att du kommer köra ihjäl dig. Du körde helt enkelt ihjäl hojen istället. :banana

Jävla mytare är va dom är:D

Men men vet du va det värsta är? Det är inte bara mina fordon som rasar...Mina föräldrars nya bilar rasar titt som tätt när jag har dom... överhettade växellådor utslitna däck motor problem ja asså vad fan äre för skit saker som byggs idag?:huvet Till och med min pappas åk gräsklippare rasar när jag kör den:( Det går att göra stoppi med den ;)
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Sommaren har precis börjat.. Kanske kommer de gå lugnare när det kostar att rasa ;)

Jag är redan uppe i 15 tusen på hojen iår i reparationer observera då att jag gjort det mesta själv:yoparty Tror inte eller a jag vet att detta inte kommer stoppa min påhitt framöver :hihi
 

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Hypermutta
Jävla mytare är va dom är:D

Men men vet du va det värsta är? Det är inte bara mina fordon som rasar...Mina föräldrars nya bilar rasar titt som tätt när jag har dom... överhettade växellådor utslitna däck motor problem ja asså vad fan äre för skit saker som byggs idag?:huvet Till och med min pappas åk gräsklippare rasar när jag kör den:( Det går att göra stoppi med den ;)
Det låter ju onekligen som ett klassiskt fall av felkod 40 ;)
Ta't lugnt!
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Jävla mytare är va dom är:D

Men men vet du va det värsta är? Det är inte bara mina fordon som rasar...Mina föräldrars nya bilar rasar titt som tätt när jag har dom... överhettade växellådor utslitna däck motor problem ja asså vad fan äre för skit saker som byggs idag?:huvet Till och med min pappas åk gräsklippare rasar när jag kör den:( Det går att göra stoppi med den ;)

Tror många känner att de var lugna som barn heltplötsligt.. Och billiga..
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Tror många känner att de var lugna som barn heltplötsligt.. Och billiga..

Mina föräldrar har blivit gråhåriga väldigt snabbt sen jag blev 18:D Min plan fungerar felfritt, terra dom så mycket det bara går så kommer dom till Slut bryta ihop å flytta in på nåt hem å jag får huset för mig själv:yoparty
FB_IMG_1431769191943.jpg
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Jävla mytare är va dom är:D

Men men vet du va det värsta är? Det är inte bara mina fordon som rasar...Mina föräldrars nya bilar rasar titt som tätt när jag har dom... överhettade växellådor utslitna däck motor problem ja asså vad fan äre för skit saker som byggs idag?

Har hört talas om en kina-leksak, ett par moppar, en RM80, en enduro med tillhörande "hjulinställning" med några 6-tons spännband och ett par rejäla björkar med.....

Tror du ska försöka bli testförare, du skulle bli nålsögat som fordonet Inte ska förbi, skulle den klara din behandling blir det aldrig lönsamt.......kanske något för militären då, "ready for war!" :D:D:D
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Har hört talas om en kina-leksak, ett par moppar, en RM80, en enduro med tillhörande "hjulinställning" med några 6-tons spännband och ett par rejäla björkar med.....

Tror du ska försöka bli testförare, du skulle bli nålsögat som fordonet Inte ska förbi, skulle den klara din behandling blir det aldrig lönsamt.......kanske något för militären då, "ready for war!" :D:D:D

Ja fan listan kan bli lång på fordon som ej pallar min behandling;)

Hm..... Vart å provkörde nya xc90. Volvo våga inte släppa mig själv:/ Kan dom veta om mina påhitt tro? :va
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top