Reklamen täcker "Nya inlägg" knapparna.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Ny reklam idag och iom med det så försvinner "Nya inlägg" och alla dom knapparna som låg i den raden.
Laddar man om sidan så ser man dom i 2sek sen kommer reklamen och lägger sig som en filt över.

Edit. Scrollar man ner så dyker den upp igen, men står man längst upp på sidan så är den övertäckt.
 

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Ort
Haninge
Hoj
Nada
Är bugg lite här å där på sidan.
Ska man tex lägga in bilder i en ny tråd man skapar, å sedan trycker på 'hantera bilder' då dyker den där jäv... Ktm reklamen upp. Gjorde ialf det för mig.
 

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Ort
Hufvudstadsnära
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Iom detta så kan jag inte längre använda forumet. Testar att logga in igen om en vecka för att se om det löst sig.:huvet
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Brukar inte ha så mycket åsikter om reklam då jag vet att det är ett nödvändigt ont i de flesta sammanhang.
Men just nu börjar det bli lite väl....

SH_1.jpgSH_2.jpgSH_3.jpg
 

Tommi

Medlem
Gick med
11 Apr 2015
Ort
Eskilstuna
Hoj
Honda vfr 2015
Gör om och rätt!Internet är inte en kortvarig fluga längre så svårt att hitta nån som gör rätt kan det väl inte vara?
 

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Ort
Rosvik
Hoj
Road glide special 2020. Tenere 700 2021 R1 2000 KTM 890 Adv
Men förfan sluta göra reklamgnälls trådar när det redan finns 18 stycken. Ladda ner adblock istället!
 
Gick med
15 Mar 2015
Ort
Karlskoga
Hoj
2015 BMW S1000R
Av princip så accepterar jag reklamen eftersom den finansierar sidan jag vill ha tillgång till. Alltså avstår jag helst från blockeringslösningar.

Men när reklamen gör sidan i det närmaste oanvändbar (eller i alla fall onjutbar) så... "annonserar de bort sin egen exponering". Den feedbacken vill jag härmed ge till både den som driver sidan och den som köper annonsplats. Håll det på en rimlig nivå, please. Annars försvinner snart både de som ser annonsen, därefter annonsörer och som en konsekvens intäkter. Och sidan.
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Brukar inte ha så mycket åsikter om reklam då jag vet att det är ett nödvändigt ont i de flesta sammanhang.
Men just nu börjar det bli lite väl....

View attachment 418636View attachment 418637View attachment 418638

Det har väl varit "lite väl" ganska länge nu! Vi som surfar sh med paddor verkar dock klara oss ganska bra än så länge dock har jag slutat att besöka sh från jobbets stationära datorer, helt jävla olidligt liksom! Undrar vad swedie tycker om att se sitt livsverk gå upp i rök då nuvarande ägare verkar vara totalt känslolösa vilket iofs brukar gå hand i hand när det är pengar är inblandade. Detta är liksom inte första tråden om samma ämne det senaste året och vad gör ägaren? Ju mer vi klagar desto mer verkar egmont göra tvärtom och alla vet ju att pengar är mer värt än användare och just nu har väldigt många företag intresse av att annonsera på sh verkar det som vilket självfallet är kul men tyvärr tror jag även att det skadar annonsörerna då egmont spökar ut hela jävla sidan för att kunna klämma in så många som möjligt:tummenupp:banana:yoparty:fyllisar:rock:musik:glömdet
 
Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
swedie kanske borde regga nytt domän namn och göra ett nytt forum....

Gillar men skulle tror att han har en klausul i försäljningskontraktet som förbjuder honom att starta en konkurrerande verksamhet under en överskådlig framtid om inte ngn kompis ställer upp som målvakt!
 

Q_Ball_Racing

Gasar hellre än bra
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Eneryda
Hoj
2014 stormtrooper 1000
Gillar men skulle tror att han har en klausul i försäljningskontraktet som förbjuder honom att starta en konkurrerande verksamhet under en överskådlig framtid om inte ngn kompis ställer upp som målvakt!

ja jag misstänker detsamma.
vad säger du swedie???
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Det har väl varit "lite väl" ganska länge nu!
Jag har en ganska hög tröskel då reklamen håller sidan vid liv.
När det blir nästintill oläsbart eller jobbigt att klicka bort reklam så slutar jag besöka sidor, även om jag gillar dem starkt.

Just nu verkar jag få reklam lite här och var...t.ex. i snabbsvar rutan :va
(Chrome och F5:ar jag några gånger så rättar reklamen till sig)
SH_1.jpg
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top