Bänkning och mappning, zx10-r 2006!

Piipi

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2012
Ort
Örebro
Hoj
ZX-10R -06
Hej!

Har nu servat och bytt oljefilter, luftfilter, slip-ons, installerat PC-V osv.. Så jag skulle behöva hjälp med att bänka och mappa om hojjen. :)

Någon som kan hjälpa mig med det eller kan hänvisa till någon som kan hjälpa mig med det?
Det jag är intresserad av är att det är inom 20 mils radie från Örebro (max!) och gärna prisuppgift (det har redan kostat skjortan..).

Behöver ju få det ordnat så fort som möjligt, det börjar krypa i hela kroppen när solen tittar fram och vill ju hellre ha den rätt mappad istället för standardmappen när man kör runt.

Tack på förhand! :)
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Finns inte Motospeed kvar?
Är inte detta deras paradgren?
 

#68

\m/
Gick med
18 Aug 2012
Ort
Enköping
Hoj
S1000 RR ///M
MotoSpeed i Västerås, har nyligen mappat racehojen med helsystem och PCV där. Dom (Emil) är noggranna, lyhörda, prisvärda. Bra som fan blir det också.
 

Piipi

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2012
Ort
Örebro
Hoj
ZX-10R -06

Jag har skickat ett meddelande till honom och bett honom ringa upp mig så vi kan boka in en tid men inte fått något svar tyvärr.

- - - Updated - - -

MotoSpeed i Västerås, har nyligen mappat racehojen med helsystem och PCV där. Dom (Emil) är noggranna, lyhörda, prisvärda. Bra som fan blir det också.

Jag har bara hört gott om Motospeed och hittar jag inte ett billigare alternativ så blir det en tripp dit definitivt! :) Tack!

Har du någon aktuell prisuppgift för bänkning och mappning?
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Eurospeed i karlstad kan fixa det men tror motospeed kostar lika ungefär, ring och kolla. 054850165 :)
 

hayabusaking

Medlem
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Silentmountain
Hoj
Ducati 1154 med massa trams, ZX12R med Marklund Turbo :)
Hej sry för sent svar, och tyvärr kan jag inte deras prislista men ring och kolla.
/Björn
 

Robnek

Proud member of Babados Racing
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Borgo Panigale
Hoj
Ducce Panigale 1199-12,Ducce 1098S-08 banräser, Ducati 900SSie-98, Husaberg 450FE-10, BMW1000RR SEC Räser, Yamaha R1M
Bänkade min hoj hos Peter för några veckor sedan och en polare till mig idag. Peter tar normalt 1500:- för en bänkning med PC. Jag har en RapidBike enhet på min så det var lite krångligare att mappa = lite dyrare. :tummenupp
 

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Ort
Nyköping
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Hej!


Behöver ju få det ordnat så fort som möjligt, det börjar krypa i hela kroppen när solen tittar fram...

Tack på förhand! :)

Du har ju haft hela vintern på dig, eller? :va
 

Piipi

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2012
Ort
Örebro
Hoj
ZX-10R -06
Bänkade min hoj hos Peter för några veckor sedan och en polare till mig idag. Peter tar normalt 1500:- för en bänkning med PC. Jag har en RapidBike enhet på min så det var lite krångligare att mappa = lite dyrare. :tummenupp

Är Peter samma person som Anderssonturbo? :) Jag har skrivit till honom men inte fått något svar, är det någon som har en personlig kontakt med honom så kan ni jättegärna hälsa att jag vill ha kontakt med honom. Är Peter någon annan person så får han gärna ta kontakt med mig! :)

Tack!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top