Köpråd depåtält!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Nej, jag ska inte utvidga racingoperationen till storformat!!! Det är studentfest i antågande = MÅNGA gäster. Så, eftersom det kommer några studenter till så tänker vi köpa ett typ 5x8 meters billigt tält. Här har vi ett från Jysk http://jysk.se/utemobler/paviljonger/partytalt-harstad-5x8m-stal-pe

Här är ett annat från Nordiska Tältbutiken
http://www.nordisktaltbutik.se/partytalt_5x8m_PE?gclid=CPjS-uK6ysQCFcgGcwodAkMAzQ

Dancover heter ett annat…
http://www.dancovershop.com/se/prod...pt01880.aspx?gclid=CKDI7sO7ysQCFcXPcgod6kYA1Q

Jag vill ha REKOMMENDATIONER!!!! Det ska funka vid mer än ett tillfälle och st pall för en blåsig dag.

Help me!
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Spontant tänker jag MÅNGA personer många 5X8 tält? En polare hyrde två större tält till sitt kalas kanske 5X15-20M. Kanske skulle vara en bättre ide än att köpa ett? Det står nog pall för endel! Eller skall du ha sprit/dryck/mat under tältet eller sittplatser??? Hyra tält tillsammans med catering? Paketpris kanske! Inte det du söker men kanske ett alt! :)
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Spontant tänker jag MÅNGA personer många 5X8 tält? En polare hyrde två större tält till sitt kalas kanske 5X15-20M. Kanske skulle vara en bättre ide än att köpa ett? Det står nog pall för endel! Eller skall du ha sprit/dryck/mat under tältet eller sittplatser??? Hyra tält tillsammans med catering? Paketpris kanske! Inte det du söker men kanske ett alt! :)

Storleken på tältet är inte HELT utredd än, det är mera vilket fabrikat som är bra jag vill ha reda på.

Hyra är bra, men det är nästan så att EN hyra = kostnad för motsvarande tält. Och det man har det har man...
 

MRJaggu

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Electric City
Hoj
HRC baby.
JAg hade ett tält inköpt från rusta, väggarna var av presenningtyp 9x3. Det pallade 10 brutala midsommarfester med påföljande sommarsäsong ( orkade inte ta ner skiten varje gång) samt en vinter där det användes som brädgård för en kompis husbygge.
Jag fick svetsa lite rör efter att det blåste ikull ett par gånger. och patcha lite med silvertejp här och där men i övrigt var det toppen. Billigt var det också.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
JAg hade ett tält inköpt från rusta, väggarna var av presenningtyp 9x3. Det pallade 10 brutala midsommarfester med påföljande sommarsäsong ( orkade inte ta ner skiten varje gång) samt en vinter där det användes som brädgård för en kompis husbygge.
Jag fick svetsa lite rör efter att det blåste ikull ett par gånger. och patcha lite med silvertejp här och där men i övrigt var det toppen. Billigt var det också.

Jag har också goda erfarenheter av Rusta-tält, men jag tror inte de säljer tält längre. Kan inte hitta tält på deras hemsida….:va
 

Nelsen

#169 Superbike
Gick med
28 Jan 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
Panigale 899
köpte mitt på mxprylar.se 4.5*3m prisvärt å bra kvalite dock inte på väskan man får med..
 

FSN

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696 -10
Men du måste ju kunna låna ihop 8st 3x3 eller 4x3 depåtält och koppla ihop.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top