Er medmotorcyklist behöver er hjälp!

Petrus

Biker sedan 1998
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Suzuki Freewind 650 Scrambler
Jag har varit motorcyklist i över 16 år och kört sporthoj större delen av tiden. Har även varit medlem här på sporthoj.com i sedan långt innan den senaste versionen kom runt 2007. Jag har de senaste 10 åren även varit med och organiserat fester för motorcyklister tillsammans med WCX i Göteborg varje år, med lite tur kanske vi har setts där.

Så till saken, jag behöver mina medmotorcyklisters hjälp!
Jag är just nu med i en internationell fototävling där folk röstar fram bilder under en veckas tid. De fem bilder som fått flest röster vinner varsin klocka. Inget jättepris, men jag skulle väldigt gärna vilja försöka ta hem priset.

Därför MC-vänner ber jag nu om er hjälp, från en motorcyklist till en annan, vänligen klicka på länken nedan och rösta på mig. Sprid gärna länken till vänner, klubbkamrater och MC-poolare. Ju fler som är villiga att klicka desto bättre!

Det tar bara 2 sekunder och det varken kostar något eller innebär att du får skräpmail eller liknande. Det enda du behöver för att kunna rösta är ett facebook-konto. Just nu ligger jag på gränsen till första sidan, men jag behöver ta igen minst 60-70 röster för att överhuvudtaget ha en chans till en topp 5-placering.

Hjälp en motorcyklist ta hem priset!
Jag är ödmjukt tacksam för all hjälp jag kan få!
:Bugar:Bugar:Bugar


Klicka på länken nedan och sedan på "VOTE", det är allt som behövs!
http://b.dry.lt/we131e0
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top