Commercial Bank Grand Prix of Qatar - Losail International Circuit Qatar

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Bäst före-datumet börjar närma sig för Rossi, även om han kom tvåa förra året och inte så många poäng efter men då ska man tänka på att han ändå inte vann mer än två race, och MM van typ 13-14 och framför allt 10 på raken. De två gångerna Rossi vann kraschade dessutom Marquez. Jag vill verkligen hoppas på Rossi med Marquez är så sjukt överlägsen. Känns ju dessutom som att han bara blir bättre, om man trodde första säsongen var en one time only så fick man svar på tal hans andra säsong.

Nu var det inte rent förnuft jag vädrade utan en förhoppning.
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
MM
VR#46
Iannone
 

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R
Drömde i natt att Rossi tog hem sin tioende titel. Kanske är en sanndröm? :)
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Rossi är fan värd det efter kraschen och sen skitåren hos ducati. #46 1. 2015 sen kan gubbskrället pensionera sig! Men en VM titel till först:)
 

RaffeKawa

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2010
Ort
Broby
Hoj
Kawasaki A7 -68
Rossi är fan värd det efter kraschen och sen skitåren hos ducati. #46 1. 2015 sen kan gubbskrället pensionera sig! Men en VM titel till först:)

Absolut, så är det.

Tänk om Yamma skulle kasta åt honom en R1a och låta honom köra åttor runt alla engelsmän i SBK?
Typ 2017 eller nåt.

Men nu är det M1 och riktigt fortåka.
 

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R
Nu har jag beställt Viasat Sport HD, fritt i 6 månader, 12 månaders bindningstid. Även om jag har konto på RFM så är det så mycket skönare att kunna se detta live, och framför allt se alla träningar, i alla klasser. :tummenupp
 

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Ort
Bredared
Hoj
CBR 1000 racer Gixxer 600 racer och KTM 690 SMC-R
Nu har jag beställt Viasat Sport HD, fritt i 6 månader, 12 månaders bindningstid. Även om jag har konto på RFM så är det så mycket skönare att kunna se detta live, och framför allt se alla träningar, i alla klasser. :tummenupp

Köp videopasset o kolla via motogp.com istället så kan du se allt när du vill o slipper de usla okunniga viasprattkommentatorerna. Aktivera No spoiler så riskerar man inte att få reda på resultatet när man öppnar appen.
 

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R
Köp videopasset o kolla via motogp.com istället så kan du se allt när du vill o slipper de usla okunniga viasprattkommentatorerna. Aktivera No spoiler så riskerar man inte att få reda på resultatet när man öppnar appen.

Vill kunna se på TV'n hemma, trevligare att kolla 55" HD i soffan eller ligga i sängen och kolla 46" HD. :D

Dock har jag i och för sig datorn kopplad till TV'n i vardagsrummet men jag vill hellre ha TV, så kan man ju även se annan motorsport samt annan sport.

Dessutom ingår Viaplay så jag kan se racet i efterhand, eller utomlands. :)
 
Last edited:

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Vi avbokade faktiskt våra HD kanaler. Såg/hörde fan INGEN skillnad.. Gör ni det med VIASAT? :va
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Skit att Team Aspar med bl.a Hayden just tappat sin storspons "Drive M7"
 

Hadez

race.exe
Gick med
26 Apr 2006
Ort
Sollentuna
Hoj
Kawasaki ZX-10R -16
Vill kunna se på TV'n hemma, trevligare att kolla 55" HD i soffan eller ligga i sängen och kolla 46" HD. :D

Dock har jag i och för sig datorn kopplad till TV'n i vardagsrummet men jag vill hellre ha TV, så kan man ju även se annan motorsport samt annan sport.

Dessutom ingår Viaplay så jag kan se racet i efterhand, eller utomlands. :)

Du kan väl inte se racen i efterhand på viaplay. Däremot på Viasat motor när de kör repriser. Så var det i alla fall förut, en av anledningarna att jag bytte till motogp.com. Sen var det fler anledningar som nämnts av andra redan.
 

Lazzekongo

Member of Team Rubank Racing
Gick med
16 Jul 2008
Ort
Linköping
Hoj
Daytona 675 -08 R6 -00
Du kan väl inte se racen i efterhand på viaplay. Däremot på Viasat motor när de kör repriser. Så var det i alla fall förut, en av anledningarna att jag bytte till motogp.com. Sen var det fler anledningar som nämnts av andra redan.

Det går att se programmen upp till 4 timmar efter sändningsstart med viaplay.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top