Börjar spåra ur nu ...

Richard

21st century digital boy
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer
Och stora reklamen överst: "DET LÖNAR SIG ATT VARA SNABB - BESÖK DIN HANDLARE IDAG! /KTM" - och så när man klickar på sk*ten (rätt eller fel gjort, jag vet inte) så hamnar man på en sida där det visar sig att man ska vara så snabb att man hinner innan 28 februari, och idag är det 30 mars.
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Nu tror jag väl knappast att EGMONT GROUP som äger sajten STORTHOJ.COM och som hade en...

Revenue: €1.617 million (2012)
Operating income: €106 million (2012)
Total equity €676 million (2012)
Number of employees: 6.400 (2012)


Källa: Wikipedia

...lär gå i konkurs. :D

Kan det vara så att vinsten kommer från att Alla delar i verksamheten går plus? Skulle en del visa röda siffror så konkar eller lägger ner den, det är så man fortsätter utan att konka.
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Jag vet inte vad målsättningen för SH är....
men det har inte varit några problem att surfa på SH med en väns
Lenovo Yoga Tablet 10 HD+ 16 GB med Android Kitekat 4.4
men sista helgen gick det inte.
Det gick tillfälligt för (för några 10-dels sekund) uppfatta rubrikerna under
Diskussioner & Nytt i forumet Slumpade trådar från senaste dygnet
Därefter flyttade sig bilden "blixtsnabbt" så det blev en vit ruta med som jag minns grönt ovanför, kanske några träd i gräs överst.
Om det beror på att paddan "uppgraderats" eller på att SH "uppgraderats"
Vet ej !
 

orangebusa

Sporthojsnörd
Gick med
2 Feb 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
suck...
Nu får det räcka. Jag har haft sporthoj som startsida i mer än 10 år, sällan skrivit, men läst och ibland kommenterat. Det är slut på det nu, ska jag behöva släcka fönster, skrolla och snart leta texten, får det va...
 

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Borås
Hoj
1290GT, K1200S
Besökte sporthoj en gång på jobbets dator, utan adblock och noscript och det blinkade och hade sig så jag nästan fick epilepsi, reklam om det ena och andra bland annat skriskor och plastikoperationer eller nåt sånt. Gick knappt att hitta forumet och fick ont i ögonen så stängde ner.

Egmont hyr ju ut reklamplatser för en fast månadsavgift, så spelar nog ingen roll om man har adblock eller ej för intäkternas skull. Skulle sidan kursa så är nog bike eller smc vara snabba med att rusta upp sina forum skulle jag gissa, de verkar iaf bry sig om MC-åkare. Ska inte köpa några fler motorrad iaf när allt de bryr sig om är att suga pengar ur hojåkare
 

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Norra B (Norsborg)
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Jo lite tröttsamt är det nu.. sen någon vecka eller två är det någon jäkla reklam som måste ladda klart innan det går att scrolla ner ens, gissar på KTM reklamen som täcker hela bakgrunden typ, det är det enda jag kan minnas är nytt sen det började....

Har inget som blockar reklamen, snabb dator och 250Mbit bredband så det är inte det....., fick samma sak på IE, Chrome men har inte provat Firefox.
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Jo lite tröttsamt är det nu.. sen någon vecka eller två är det någon jäkla reklam som måste ladda klart innan det går att scrolla ner ens, gissar på KTM reklamen som täcker hela bakgrunden typ, det är det enda jag kan minnas är nytt sen det började....

Har inget som blockar reklamen, snabb dator och 250Mbit bredband så det är inte det....., fick samma sak på IE, Chrome men har inte provat Firefox.


Så här gör du

Installera AdBlock + ghostery

Ghostery stoppar dessa spårare (7 stycken)

ADTECH
Reklam
Enreach
Reklam
Facebook Connect
Widgetar, Social
Google Analytics
Analys, Analytics
Skype
Widgetar, Social
TNS
Analys

AdBlock stoppar 8 stycken (deras databas är på över 800k)

Blockerade tillägg:
8 på den här sidan
809938 totalt


Jag är inte motståndare till reklam, men det ska finnas en balans.
 

Milleducce

Medlem
Gick med
17 Apr 2005
Ort
Skanör
Hoj
Ducati SS1000 DS
Jag har faktiskt inte haft några problem alls att få upp sidan men nog borde ändå själva SH-bannern vara det största och främsta man ser när man öppnar, eller hur ?
Som det är nu så känns den smalare för varje gång ...
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Det är väl bara att dom bestämmer att dom ska ha ett visst antal platser och sen så får det priskrigas om annonserna.

Dom kan ju inte fylla upp hela sidan med skit.
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Sån djävla reklam som far runt här nu, det är ju löjligt dåligt.:mad::mad::mad::mad::mad::mad::huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet
 

DjDiff

Skäggo
Gick med
4 Jun 2009
Ort
Örebro
Hoj
Hojlös :-(
Dropmenyerna funkar ju sisådär. Diven får scrollbar när man hovrar istället för att släppa ner menyn över underliggande element, och även om man fipplar till det med developer tools så ligger den där förbannade honda-flashen över.
 

WebGringo

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 May 2006
Ort
Söderut
Hoj
En skitig rackare och en motorcyklarnas version av volvo 740
Skulle det inte lugna sig då säsongen var igång ?
 
Gick med
19 Feb 2013
Ort
Charming, CA
Hoj
Riskokare
Dom kan ju inte fylla upp hela sidan med skit.
Det är precis det de gör. Och tyvärr tror jag inte att någon av de ansvariga bryr sig. Hade de brytt sig så hade sajten varit snygg, användarvänlig och den hade framförallt fungerat. Nu är det bara skit rakt igenom, bortsett från de tusentals inlägg som medlemmarna postat genom åren.

Hoppas något nytt och fräscht uppstår ur askan...
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Nu är det lite rörigt , man får navigera runt försiktigt me musen:huvet

Nån lättstressad snubbe med epelepsi kommer inte klara denna sida:fakta -stresstest för flygvapne:hihit
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top