Video #22 Magnus Mozz: RR-film säsongerna 2013-14!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Som sagt, copyrightad musik som inte har tillåtelse att användas kommer blockas från alla mobila enheter men går bra att visas upp på youtube sidan och inbäddningar :p

Okay!!!!! Så det är därför jag kan se på datorn men inte på paddan? Fattade inte varför det bara funkade på vissa enheter…
Så Youtube gör skillnad på var den spelas upp?
 

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1100 -93
Okay!!!!! Så det är därför jag kan se på datorn men inte på paddan? Fattade inte varför det bara funkade på vissa enheter…
Så Youtube gör skillnad på var den spelas upp?

Ja, har själv råkat ut för det, kollar man via en mobil- webbläsare som klarar flash så kan man se inbäddade klipp. Så det är troligen youtube-appen som säger ifrån.
 

CoBz

Trajumf!
Gick med
18 Jan 2011
Ort
Söderut
Hoj
Daytona 675, Honda CRF150R Minimotard
Herr Mozzberg, vad heter serien du kör i? Är det Super Stock 600 eller? Ursäkta mina okunskaper. Fantastisk film för övrigt!
 

CoBz

Trajumf!
Gick med
18 Jan 2011
Ort
Söderut
Hoj
Daytona 675, Honda CRF150R Minimotard
Meh, såg nu när jag tittade igen att i hörnet av filmen att det står där. Ibland går det för snabbt när man skriver. :huvet
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
JÄTTEKUL att många gillar den!!! TACK! Men, någon som kan Youtube, kan ni säga vad för någon funktion jag råkat klicka på, som gör att den inte kan visas överallt?
 

Teppas

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Aug 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
MT-10 2022 & Street 765 RS
jevlar va de går undan! Ylar friskt dessa sechshundrich motorrads...
Måste vara kul att få åka internationellt och tampas!
Lycka till framöver. :tummenupp
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
jevlar va de går undan! Ylar friskt dessa sechshundrich motorrads...
Måste vara kul att få åka internationellt och tampas!
Lycka till framöver. :tummenupp

Visst ylar det gott, särskil i klippet från Falken tycker jag!:yoparty

Och ja, det är kul att rejsa utomlands!:)
 

CoBz

Trajumf!
Gick med
18 Jan 2011
Ort
Söderut
Hoj
Daytona 675, Honda CRF150R Minimotard
En sak jag reagerade över efter att jag sett filmen var att du verkade ju kunna hävda dig bra de gånger du var ute i Europa och körde. Men på ett hemmarace i Falkenberg blev du till sist femma, så även på Gelleråsen. Hur kommer det sig? Är det bra bikers i Sverige? Inte för att jag på något vis tycker att en femteplats är dåligt, men jag trodde att du skulle sopa banan med allt och alla i Falkenberg efter det jag sett dig göra på Spa.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
En sak jag reagerade över efter att jag sett filmen var att du verkade ju kunna hävda dig bra de gånger du var ute i Europa och körde. Men på ett hemmarace i Falkenberg blev du till sist femma, så även på Gelleråsen. Hur kommer det sig? Är det bra bikers i Sverige? Inte för att jag på något vis tycker att en femteplats är dåligt, men jag trodde att du skulle sopa banan med allt och alla i Falkenberg efter det jag sett dig göra på Spa.

Hävda mig bra, hmmmm… det beror nog på vad du jämför med. I Holland och Belgien har jag kommit i nedre tredjedelen av resultatlistan när det varit nationella mästerskap. Racet i Dubai var med en handfull dugliga förare, resten var rundningsmärken.
Och Spa… det är INTE lätt att komma och göra resultat första gången på en ny bana! Kom precis under 2.40 när jag var där, och då körde de bästa på 2.32 om jag inte minns fel. Hade jag fått ett par försök till hade jag kanske kunnat skala bort ett par sekunder till. Men är man hemmaförare så har man ytterligare ett par sekunder "gratis"; att komma för 5-6 gången till en bana gör att du har banan i ryggmärgen, på samma sätt som jag har Sviestad och Åsen….

Men TACK för berömmet!!!!!:tummenupp
 

Raderad medlem 61114

Guest
Funkar inte på min mobil! Men så ursprungsfilmen på datorn förut! Fan vilken grym film mozz! Vilken berättarröst! Nästa Morgan Freeman ju! Fast mycket coolare :yoparty

Mozzarella ville min lur kalla dig :p
 
Last edited by a moderator:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top