Tjej på nätet som känner dig utan att du känner henne

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R1127
Jag fotograferar motorsport och lägger upp en del på nätet, förr på diverse hemsidor men sedan några år mest på Facebook. Har därigenom blivit "vän" med en del människor jag inte känner, kompisars kompisar o.s.v.
Bland annat en tjej jag inte känner alls, har ingen aning om vem hon är. Men hon vet väldigt mycket om mig, sådant hon inte på något sätt kan ha hittat på nätet. Hon känner mig helt enkelt mycket väl, så väl att vi kanske t.o.m. haft ihop det någon gång.
Måste i så fall ha varit bra länge sedan, vi är båda rejält fullvuxna.

Hur tar man bäst reda på vem hon är och vad som hänt utan att sylta in sig ännu mer?
Google eller andra sajter ger inget, alla hennes namn är mycket vanliga.
 

bitter&twisted

The paranoids are after me
Gick med
17 Jul 2010
Ort
Stockholm
Hoj
En förklädd äventyrshoj
Fråga henne! Det värsta som kan hända är att hon gör en gryta på ditt husdjur.

Annars kan du ju kolla om ni har några gemensamma vänner på FB och om det isf ger nån ledtråd. Är du säker på att hon inte kan ha fått informationen genom FB, typ inlägg du kommenterat, grupper du är med i osv?
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Hatar när det händer. En snygg brud som vet allt om en. Jag har inte en aning om vem hon är.

Stalkar en och när hon väl lägger gör sig synlig vill hon bara ha vild ohämmad sex... I dagar!!!
 

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Ort
Bromma
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
vill hon bara ha ...I dagar!!!

Har en kompis som råkade ut för det där.
Han hade svårt att gå i en vecka efteråt.
Mycket svårt träningvärk.
Helt återställd nu dock.

:rofl


:hej

/e
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
ALLA känner apan och apan känner ingen. Känns passande på nätt sätt:va
 

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R1127
Är du säker på att hon inte kan ha fått informationen genom FB, typ inlägg du kommenterat, grupper du är med i osv?
Helt säker.
Hon känner t.ex. till en olycka i mycket unga år som jag i princip själv glömt och aldrig talar eller skulle skriva på nätet om. Ärren på kroppen avslöjar inget men hon vet hur de kom till .
Tjejen vet också detaljer om andra skador som endast vårdpersonal borde känna till. Hon jobbar inte i vården men ett tag undrade jag om hon ändå fått info ifrån deras datasystem. Inte troligt dock, en del är från tiden journaler fördes på papper och dessutom från olika delar av landet och all sån gammal skit har knappast digitaliserats.(?)
Vill inte fråga henne direkt utan att först ha lite bättre koll på vem hon är och ev. själv minnas om något hänt. Förstår hon att jag inte har en aning kan hon hitta på vad som helst...

Kanske jag verkar nojjig men något liknande hände för några år sedan, bindgalen dam som med lite otur hade kunnat ställa till ett helvete.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Helt säker.
Hon känner t.ex. till en olycka i mycket unga år som jag i princip själv glömt och aldrig talar eller skulle skriva på nätet om. Ärren på kroppen avslöjar inget men hon vet hur de kom till .
Tjejen vet också detaljer om andra skador som endast vårdpersonal borde känna till. Hon jobbar inte i vården men ett tag undrade jag om hon ändå fått info ifrån deras datasystem. Inte troligt dock, en del är från tiden journaler fördes på papper och dessutom från olika delar av landet och all sån gammal skit har knappast digitaliserats.(?)
Vill inte fråga henne direkt utan att först ha lite bättre koll på vem hon är och ev. själv minnas om något hänt. Förstår hon att jag inte har en aning kan hon hitta på vad som helst...

Kanske jag verkar nojjig men något liknande hände för några år sedan, bindgalen dam som med lite otur hade kunnat ställa till ett helvete.

Låter som samma psykfall som ringde hem till mig för >10 år sedan och flåsade nattetid. Jag var helt säker på att det var min sinnessjuka granne som hade lackat för att jag lackat på hennes jävla radio nattetid. Det var någon jävla påse nötter som påstod att vi gått i skolan ihop och bara flåsade. Hennes värsta bryt kom när en kompis tjej svarade i telefon och hon trodde att jag hade svikit henne.

Jag fick aldrig veta vem det var, undrar fortfarande ibland. :5sure

:3freak
 

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Ort
Rosvik
Hoj
Road glide special 2020. Tenere 700 2021 R1 2000 KTM 890 Adv
Det är sånna här saker som gjorde att jag tog bort min facebook.

Du menar alltså att hon stalkar dig?
Och isf varför? är du fullskiten i pengar?
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hon vill säkert ha din lem, bara att hala fram. :7peta
Eller så är det någon som vill sno din identitet...
 

bitter&twisted

The paranoids are after me
Gick med
17 Jul 2010
Ort
Stockholm
Hoj
En förklädd äventyrshoj
Kanske jag verkar nojjig men något liknande hände för några år sedan, bindgalen dam som med lite otur hade kunnat ställa till ett helvete.

Ha! Jag sätter en bärsa på att det är den bindgalna damen som är tillbaka och har skapat en falsk profil på fejjan.

Jag tror tyvärr att det blir svårt att få ett bra svar om du inte frågar henne, då får du ju förhoppningsvis direkt svaret på om hon är ett psykfall eller nån du glömt bort att du känner och kan agera därefter.

Hur mycket info får du genom hennes FB? Bilder, vänner, inlägg, telefonnummer, arbetsplats, skola mm
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Helt säker.
Hon känner t.ex. till en olycka i mycket unga år som jag i princip själv glömt och aldrig talar eller skulle skriva på nätet om. Ärren på kroppen avslöjar inget men hon vet hur de kom till .
Tjejen vet också detaljer om andra skador som endast vårdpersonal borde känna till. Hon jobbar inte i vården men ett tag undrade jag om hon ändå fått info ifrån deras datasystem. Inte troligt dock, en del är från tiden journaler fördes på papper och dessutom från olika delar av landet och all sån gammal skit har knappast digitaliserats.(?)
Vill inte fråga henne direkt utan att först ha lite bättre koll på vem hon är och ev. själv minnas om något hänt. Förstår hon att jag inte har en aning kan hon hitta på vad som helst...

Kanske jag verkar nojjig men något liknande hände för några år sedan, bindgalen dam som med lite otur hade kunnat ställa till ett helvete.

Alltså, låter som en askul sak att utsätta en polare för...
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Helt säker.
Hon känner t.ex. till en olycka i mycket unga år som jag i princip själv glömt och aldrig talar eller skulle skriva på nätet om. Ärren på kroppen avslöjar inget men hon vet hur de kom till .
.

Polare med något utav dina äldre syskon? Syskon till någon utav dina barndomskompisar.

Herre gud, lättast måste väl vara och fråga? Säga att jag kan inte placera dej riktigt, vem är du?
Problem sölved. Jag menar vad kan hända? hon känner ju redan till dej.

Se så fråga nu och återkom i tråden innan läggdags. Så kan vi alla sluta gissa. Har du tur blir det sex i kväll!!!
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top