Citatfunktionen spökar

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Borås
Hoj
1290GT, K1200S
Blir ju knepigt för att tintin längre upp misslyckats, och har med [ /quote ] i texten, altså end quote.

När du sen citerar sätter sidan automagiskt [ quote ] innan det du citerar och sen [ /quote ] efter det du citerar.
Blir ju då dubbla [ /quote ] och citeringen slutar vid det första, och det andra skrivs ut som text vilket gör att nästa person som citerar får det fel också.

edit: gjorde ett inlägg i dne tråden och suddade ut det felaktiga [ /quote ] så nu borde det fungera normalt :tummenupp
 
Last edited:

Hadez

race.exe
Gick med
26 Apr 2006
Ort
Sollentuna
Hoj
Kawasaki ZX-10R -16
Om jag använder fler-citat blir det så att om jag senare svarar på inlägg i samma tråd så följer de gamla med. Har lyckats bli av med det utan att veta hur.

En annan sak är att om jag klistrar in text så hamnar den alltid mellan 1a och2a bokstaven i den citerade texten istället för där jag ställt markören.

Kan ju vara min gamla platta som spökar också? ! :gnissla
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Blir ju knepigt för att tintin längre upp misslyckats, och har med [ /quote ] i texten, altså end quote.

När du sen citerar sätter sidan automagiskt [ quote ] innan det du citerar och sen [ /quote ] efter det du citerar.
Blir ju då dubbla [ /quote ] och citeringen slutar vid det första, och det andra skrivs ut som text vilket gör att nästa person som citerar får det fel också.

edit: gjorde ett inlägg i dne tråden och suddade ut det felaktiga [ /quote ] så nu borde det fungera normalt :tummenupp


ASG Jag kunde ju kollat :rodnar
Tack :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top