Mc-relaterade tatueringar

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Misstänker att några av er har lyckats få lite färg på kroppen, men någon som tatuerat någon mc eller något som relaterar till mc?

Jag håller skälv på med en nu, temat "man's ruin" mest av mina pengar har således gått till fordon, "bruden" :gnissla osv. Eftersom jag började med färg och lite Old school så är det en mix. Jag hoppas några av er känner igen banderollen. :)

Släng upp bilder vettja! Själv är man lite små tjock men jobbar påt! Inget att dölja :rolleyes:

Givetvis är tatueraren en sporthojs förare och skall köra S-cup, Leif K. Pushing the pins

image.jpg
 
Last edited:

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Såså, alla behöver inte gilla detta. Men det behöver ju inte läggas någon vikt vid det. Har ju sett på bandagar att folk har gamla hederliga dainese-symboler osv:)

Givetvis skall min färgläggas. Men någon borde lista ut banderollen, inte gör svårt:rolleyes:
 
Last edited:

Brutale

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
IMG_20140422_134301.jpg

Teamnamnet och logon lever vidare men inte bilrelaterad idag ;) ...
 

sgte

Medlem
Gick med
7 Jun 2014
Ort
landet
Hoj
F6B
Själv har jag bara funderat över motiv men har inte kommit längre än så ännu. Jag tycker det är så svårt. För mig måste det vara något representativt och något man inte tycker är pinsamt att ha på kroppen om 30 år liksom. Nåt som symboliserar MC kan jag stå för hela livet men vad skulle motivet vara?
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Själv har jag bara funderat över motiv men har inte kommit längre än så ännu. Jag tycker det är så svårt. För mig måste det vara något representativt och något man inte tycker är pinsamt att ha på kroppen om 30 år liksom. Nåt som symboliserar MC kan jag stå för hela livet men vad skulle motivet vara?

Ingen av mina tidigare gaddar skulle ja göra idag. Men fortfarande nöjd med dem! Mycke tänka och försöka se sig själv med det.

Kolven är en Audi RS4 kolv av lite värre modell, hjälmen är en X-spirit II som ja själv har, var sugen på en ducce 916 men har inte haft någon där av en kolv och försöka hålla nere de små detaljerna.

Så länge man är nöjd själv? Finns alltså folk som tycker man är världensstörsta idiot som gaddar sig eller motiv
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag har tänkt tatuera en bruten ryggrad med skruvar, ett datum och siffran 13... Det är hojrelaterat eftersom att motivet kom till körandes enduro. :p
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Jag har tänkt tatuera en bruten ryggrad med skruvar, ett datum och siffran 13... Det är hojrelaterat eftersom att motivet kom till körandes enduro. :p

Klart du skall! Jag gjorde ett hjärta med två roser på bröstet med banderoll 2011-04-30, den dagen jag klotade! :) Liten påminnelse.
 

Brutale

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
Kul vad körde du?! Cheva 58?!?!?:tummenupp

Du känner säkert igen tvillingarna från vargön? Körde ju bel air förr men nu camaro. Kommer från vargön nämligen och det ligger endel i blodet.

Har en 58 Raggarbil nu ;)

Det sista hade jag en Fiat Topolino :p www.smokingtire.se

Klart jag känner Twins, Corvette har dom ju nu oxå... känner även Daniel som har en C4 turboCorvette där borta. Vargön är ju bara runt hörnet :)
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Har en 58 Raggarbil nu ;)

Det sista hade jag en Fiat Topolino :p www.smokingtire.se

Klart jag känner Twins, Corvette har dom ju nu oxå... känner även Daniel som har en C4 turboCorvette där borta. Vargön är ju bara runt hörnet :)

Dragracing och Fiat kanske inte är det första man tänker på, speciellt inte som åker 8or. Inte sett någon Corvette hos dem, var där nu i vintras. Kompisen vann http://www.garaget.org/video/146586 tvillingarna har ju vunnit den med förr. När det vet riktiga bilar:rolleyes:
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
På tal om tatueringar...
 

Bifogat

  • Tattoo.jpg
    Tattoo.jpg
    128.8 KB · Visningar: 1,124

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
På tal om tatueringar...

Sjukt cool och lite äcklig på något sätt.. Sett den innan och blir alltid förvånad över hur verklig den ser ut..

Kan själv tänka mig en racerelaterad tatuering. Något med Monza/F1/MotoGP. Fast vill man ha det riktigt snyggt så kostar det..
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Sjukt cool och lite äcklig på något sätt.. Sett den innan och blir alltid förvånad över hur verklig den ser ut..

Kan själv tänka mig en racerelaterad tatuering. Något med Monza/F1/MotoGP. Fast vill man ha det riktigt snyggt så kostar det..

Det hade varit snyggt, en ordentlig ryggtavla med Rossi på sladd :tummenupp

Ja man börjar bli en dyr lampskärm..
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top