Reklam när du kommer till sporthojs framsida!?

Gick med
19 Feb 2013
Ort
Charming, CA
Hoj
Riskokare
Jag tycker det orangea området till höger om Sporthoj-loggan gapar lite väl tomt. Skulle lätt gå att trycka in en reklam-banner där, gärna en blinkande sådan!
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Är det redan vår? De försöker ju sälja på oss prylar som om det vore barmark, torrt, sol och +22 ute... :dummer
 

stylengrace-fzx

here i come
Gick med
7 Oct 2008
Ort
gbg
Hoj
1991 yamaha fzx + XJR 1300 99 + piaggio ciao
sajten måste rulla. och det på pengar, finns väl inte så många andra sätt än reklam
om ni vet nåt bra sätt "som funkar" skriv gärna upp et
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Den lilla SMC-loggan :rullandeu ser ut att skräckslaget grävt en grop och tagit betäckning för marknadskrafterna.
 
Last edited:

SuTen

Old dirtbag on two wheels!
Gick med
24 Oct 2007
Ort
Norrbotten
Hoj
Yamma
sajten måste rulla. och det på pengar, finns väl inte så många andra sätt än reklam
om ni vet nåt bra sätt "som funkar" skriv gärna upp et

nä det har du väl rätt i, men jag tänke bara mest på att det enda man ser av sidan nuförtiden är några rader längst ned intryckt i reklamen - :fakta
 

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
Jag gillar bumpen, jag gillar åskvädret på sidorna, jag gillar motorcyklar, jag tror jag skall kolla på TS foto igen:fyllisar
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
nä det har du väl rätt i, men jag tänke bara mest på att det enda man ser av sidan nuförtiden är några rader längst ned intryckt i reklamen - :fakta
Fast bilden i förstainlägget är ju kraftigt beskuren. I verkligheten är ju reklamen ovanför sporthojsloggan endast ca 20% den totala höjden på sidan.
 

Milleducce

Medlem
Gick med
17 Apr 2005
Ort
Skanör
Hoj
Ducati SS1000 DS
Jag tycker det är helt ok med KTM-reklamen runtom. Den gamla svarta ramen kändes ändå lite meningslös.
Hellre då bilder på hojar och hojåkare. Men bannern precis ovanför SH-huvudet ska bort . Man missar ju nästan vart man kommit .
Det är som när tidningar säljer hela framsidan . Okänsligt !
 

Milleducce

Medlem
Gick med
17 Apr 2005
Ort
Skanör
Hoj
Ducati SS1000 DS
En tanke: om man nu måste ha en attraktiv annonsplats typ Grevens ovanför SH så skulle man ju kunna placera den vid sista inlägget, där kollar ju alla så klart om man är intresserad av tråden.
Sen skulle jag kunna tänka mig fler inne i än den på tredje plats...
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Fast bilden i förstainlägget är ju kraftigt beskuren. I verkligheten är ju reklamen ovanför sporthojsloggan endast ca 20% den totala höjden på sidan.

Det beror på vad du har för skärm och vad du surfar på. På min dator med widescreen-skärm ser det ut som SuTens bild. På min iPad ser det ut så här:

image.jpg
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Inloggad på hemdatorn nu. Reagerar också på åskvädret i bakgrunden. Det känns som att bredden på läsfönstret minskat. När man är inne i trådar ser läs-/forumfönstret bara ut att vara ca 60-65% av den totala bredden nu. Har det alltid varit så?

Åskvädret är ju dessutom inget effektivt utnyttjat utrymme för annonsören. Dvs det kostar forumutrymme för oss medlemmar, men för ju annars mest tankarna till skogsbranden i Västmanland. Och skogsbränder är ju inget som får iaf mig att instinktivt överväga köpehoj.
 
Last edited:

moddlaren

Guest
Ad blocker o det är helt reklamfritt o sporthoj ser ut som vanligt:tummenupp

har man sedan en skript killer som går att godkänna precis vad som skall visas så kan man behålla grevens men DÖDA allt annat om man känner för det:tummenupp

installera ad blocker eller dyligt och ge ägarna en finger för deras system ser att man kör med något skript blockeringsprogram o då kan dom få fram en % sats på hur många som blockar sidan konstant..

mvh
 

Pär

Det var inte jag
Gick med
22 Sep 2003
Ort
Svenska Rivieran
Hoj
Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RS250 ,RD350-84
eller varför inte mata in lite reklam i inläggen .... eller tja jag vet .... lite i mailen som fyller ens brevlåda när man har svarat i en tråd !!!


opps i did it again ! ----> delete prenumeration.... puhuu i made it !
 

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Avesta
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
KTM måste betala pengar för att stå i rampluset :fakta
Snacka om att försöka köpa kompisar :hihi
 

Noart

Yrkeschaffis med attitydproblem
Gick med
15 Jan 2013
Ort
Hudiksvall
Hoj
FZ750 -85
Trode ni bara överdrev och provade att stänga av adblock. Fy fan...

Namnlös.jpg
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top