Letar handledare i GBG!

Naikon

Medlem
Gick med
3 May 2013
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha FJR1300
Tjenare!

Är en glad kille på 21 år som bor i Göteborg och söker en handledare att övningsköra med. Har redan en handledare men han har tyvärr för ont om tid för att det ska bli tillräckligt med körning.
Övningskör för A2-kort, och har gjort det i två somrar nu sen jag köpte min hoj. Det har inte varit särskilt strukturerat tyvärr, utan det är nu på slutet som vi verkligen tränade lågfartsbana och liknande.

Har som mål att ta kortet nu på våren, och letar efter någon glad person som skulle ha lust att ge sig ut och träna lite med mig :)

Om det finns någon där ute som känner sig sugen, skicka iväg ett PM! Blir oerhört glad för svar! :)
 

Naikon

Medlem
Gick med
3 May 2013
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha FJR1300
Någon som kanske i alla fall har några tips på var man annars kan hitta någon frivillig handledare?
Det är ju som sagt ideellt arbete så jag förstår att frivilliga inte växer på träd ;) (även om jag står för bensinen och kanske bjuder på en och annan fika).
 

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 955i
Jag ställer upp om jag får för transportstyrelsen. Tog A med Beg. 2009 så jag hamnar i kläm med nya/gamla systemet. Står att jag fick A2 2011 och det är ju bara 4 år sedan, men det kan gå ändå.
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Jag hinner inte ens torka mig efter jag skitit numera så jag får passa. Dessutom bryter jag regelmässigt mot de flesta trafikregler så jag skulle bli en usel handledare!
 

RookieM

Alltid samma hypemode, tillbaka i din iphone
Gick med
1 Jun 2014
Ort
Stenungsund
Hoj
Nippon Power baby!
Får inte vara handledare, men om du vill nöta lågfartsbana och sådant så kan jag vara behjälplig. Tog kortet förra året, så allt sitter relativt fräscht. Hör av dig på PM om det verkar intressant. :)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top