Video Jj(cbr)jj is back

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Hehe, de flesta på en 1000cc sporthoj kan inte ens i närheten av att använda hela hojens prestanda. :hihi

Missar man nerväxlingen innan en tvär böj är det inte det minsta svårt att köra slut på prestanda ens med en standard literhoj
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Inte min hoj. Håller på å renovera min inför sommaren.

Jag hade nog häldre dött än invalid:)

Om det nu är så löjligt, äre inte lite löjligt av dig att sitta här och klaga:va.

Spelar ju ingen roll om jag så kör 49cc 125cc 600cc 1000cc kommer alltid sitta nån stackare som inte har nåt roligt för sig och klaga på detverse saker.

Kör hoj och ha kul!
Det gör jag och om jag nu fastnat lite för det där löjliga att köra på motorväg äre la mitt problem? Fyller faktiskt 20 i år och kan ta egna beslut och se risker.
Nu ska ja sova och hoppas isen är väck imon så man kan ut med hojen.
Häpåday.

20 år i kroppen och 15 år i huvet...:fakta

Man är inte speciellt riskmedveten när man är 20 år... sluta leka ball och tänk lite på din omgivning , familj etc.

2-3 mån. kvar till riktig säsong...

Med vänlig hälsning
 

b0bl00i

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Ja
Hoj
KTM Alpentwin
Det var ett jävla gnäll, mer moralkärringar här än i bingohallen. Grattis till hojen, och håll dig på hjulen!
 

PimX

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2011
Ort
Södra Sandby
Hoj
Suzuki GSXR 750 L0
Där va väldigt många i den filmen so skulle behöva lära sig hur man kör motorcykel :confused: Finns inte nått liknande smc i resten av världen? :3freak
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Missar man nerväxlingen innan en tvär böj är det inte det minsta svårt att köra slut på prestanda ens med en standard literhoj

Att misslyckas med att köra ordentligt räknas inte som att utnyttja eller använda prestandan. :hihi
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Marginaler.. Kör med mer marginaler så kan du nog köra fortare men att det är mindre risker.

En del omkörningar såg oplanerade ut samt gjorda i panik snarare än med flyt.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag körde som du gör.... jag har gått sjukskriven i snart 9 år pga en idiot i bil i kombination med min höga fart... tror du det känns värt????

Inte menat som ett påhopp, men var det verkligen en idiot?
Det är lätt att tycka att mottrafikanterna skall se en, men man kan inte begära (eller räkna med) att de skall utgå ifrån att det kan komma motorcyklar i dubbla tillåtna hastigheten.
Det är så djävla lätt att göra fel.
 

ApriliaChrille

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2014
Ort
Linköping
Hoj
2001 Aprilia Falco, 2004 Aprilia RSV Factory
Jag förstår inte hur man kan filma sig själv sittandes på något annat än en KTM. VAR ÄR VÄRLDEN PÅVÄG!? :näsblod Skaffa en bättre begagnad RC8 istället. Det är du värd. Fatta vilka filmer det skulle bli då! :kulspruta :squid :pussa :tuttar

VA!!!!
Nu blev jag stött. Skulle det va nåt fel på mina vackra italienska flickor i garaget?
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Inte menat som ett påhopp, men var det verkligen en idiot?
Det är lätt att tycka att mottrafikanterna skall se en, men man kan inte begära (eller räkna med) att de skall utgå ifrån att det kan komma motorcyklar i dubbla tillåtna hastigheten.
Det är så djävla lätt att göra fel.

Du har helt rätt i det du säger... men i mitt fall så hade bilisten sån fart genom krosningen på 50-väg att det tog honom 100m. att få stopp på fordonet... + att min livlösa kropp hängde ut från sidorutan...

Viktigt att man har alla detaljer innan... orkar dock inte bli påmind mera än jag blir av min trasiga kropp vilket jag inte tycker nån människa förtjänar... hälsan är det viktigaste man har!

Med vänlig hälsning
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top