Video Jj(cbr)jj is back

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Diggar dig! :tummenupp tror många kör lika dant men vågar inte lägga upp filmerna för då kan dom inte baka lika goda oralkakor :gnissla Kan varmt rekomendera att köra lite bana även om det är dyrt att göra det :huvet om du är nere i skåne nån gång så hör av dig så vi kan ut o gazza :rock
Mmmmm... oralkakor... jag körde också en sväng (till doktorn med bihåleinflammation) förrförra veckan. E jag lika grimm som junior då??
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Diggar dig! :tummenupp tror många kör lika dant men vågar inte lägga upp filmerna för då kan dom inte baka lika goda oralkakor :gnissla Kan varmt rekomendera att köra lite bana även om det är dyrt att göra det :huvet om du är nere i skåne nån gång så hör av dig så vi kan ut o gazza :rock

Eller så lägger man bara upp saker med mer kvalitet, mer genomtänkt upplägg som kan vara intressant att kolla på, men JJ förespråkar kvantitet och de får han väl göra, skönt att han har EN tråd för de i alla fall så de inte startas en ny för varje video. :yoparty :tummenupp
 

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Göteborg / Hisingen
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Gött att du lever. Var lite orolig ett tag.
Välkommen tillbaka.

Följ mitt motto: Kör snabbt men säkert!
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Sporttouring!!:mad:
Och lugn det kommer inom en snar framtid!:crash

Hoppas du blir av med "grisen" bara... :D

http://www.blocket.se/goteborg/Suzuki_gsx_600f_35kw_57884560.htm?ca=9&w=3

Seriöst... vill du bli död eller invalid????

Du lider ju tydligt av en uppmärksamhetsstörning....

Jag körde som du gör.... jag har gått sjukskriven i snart 9 år pga en idiot i bil i kombination med min höga fart... tror du det känns värt???? felet med dig är egentligen att din hjärna inte vuxit klart i frontalloben vilket gör att du har ett risktänkande likt en självmordsbombare....

Sen att du kuskar runt på en hoj som nästan är en veteranare på motorväg känns ju rätt löjligt...

Sen det enda hoj du ska kunna använda fullt i trafiken är en moppe!

Med vänlig hälsning
 

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Ort
Haninge
Hoj
Nada
Fattar inte vad allt jävla gnäll handlar om, har fan sett pensionärer med rullatorer som kör värre. Gnällkuksporthoj. Men va fan vet jag, kanske råka logga in på pro's hemsida?
 

stylengrace-fzx

here i come
Gick med
7 Oct 2008
Ort
gbg
Hoj
1991 yamaha fzx + XJR 1300 99 + piaggio ciao
en eloge till "JJ" att han dröjer sig kvar o svarar på en del inlägg efter allt påhopp. som någon redan nämnt, så har vi alla gjort det samma, kört som idioter ett antal gånger när vi var unga o dumma, o vi tyckte vi var häftiga också på den tiden :)
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Hoppas du blir av med "grisen" bara... :D

http://www.blocket.se/goteborg/Suzuki_gsx_600f_35kw_57884560.htm?ca=9&w=3

Seriöst... vill du bli död eller invalid????

Sen att du kuskar runt på en hoj som nästan är en veteranare på motorväg känns ju rätt löjligt...

Sen det enda hoj du ska kunna använda fullt i trafiken är en moppe!

Med vänlig hälsning
Inte min hoj. Håller på å renovera min inför sommaren.

Jag hade nog häldre dött än invalid:)

Om det nu är så löjligt, äre inte lite löjligt av dig att sitta här och klaga:va.

Spelar ju ingen roll om jag så kör 49cc 125cc 600cc 1000cc kommer alltid sitta nån stackare som inte har nåt roligt för sig och klaga på detverse saker.

Kör hoj och ha kul!
Det gör jag och om jag nu fastnat lite för det där löjliga att köra på motorväg äre la mitt problem? Fyller faktiskt 20 i år och kan ta egna beslut och se risker.
Nu ska ja sova och hoppas isen är väck imon så man kan ut med hojen.
Häpåday.
 

nissepelle

Strandraggare
Gick med
29 Jan 2006
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR750 -99, Gasgas 450 FSE -07
Inte min hoj. Håller på å renovera min inför sommaren.

Jag hade nog häldre dött än invalid:)

Om det nu är så löjligt, äre inte lite löjligt av dig att sitta här och klaga:va.

Spelar ju ingen roll om jag så kör 49cc 125cc 600cc 1000cc kommer alltid sitta nån stackare som inte har nåt roligt för sig och klaga på detverse saker.

Kör hoj och ha kul!
Det gör jag och om jag nu fastnat lite för det där löjliga att köra på motorväg äre la mitt problem? Fyller faktiskt 20 i år och kan ta egna beslut och se risker.
Nu ska ja sova och hoppas isen är väck imon så man kan ut med hojen.
Häpåday.

Sorry, men du har strax över 5 år kvar innan du har full förmåga till konsekvenstänkande.
 

PimX

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2011
Ort
Södra Sandby
Hoj
Suzuki GSXR 750 L0
Som någon redan nämnt, så har vi alla gjort det samma, kört som idioter ett antal gånger när vi var unga o dumma, o vi tyckte vi var häftiga också på den tiden :)

Men när går ung och dum över till vuxen och dum? Eller heter det något annat? 40 års kris? eller Galen gubbe? :va:confused:
 

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Ort
Tumba
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Någonstans runt trettio tror jag man lämnar ungdum och blir ungdom.
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Sen att du kuskar runt på en hoj som nästan är en veteranare på motorväg känns ju rätt löjligt...

Vad menar du egentligen? Var det ok att köra motorväg med den för några år sedan? När den var ny? Vilken hoj är ok för dig att kuska motorväg med, en ny sporthoj?
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top