Video Jj(cbr)jj is back

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Ja du måste lära dig slanga mannen! Ser jag din gula rymdraket när jag kommer ur idet i april nån gång ska jag vinka, sen ska jag misslyckas med att köra ikapp dig!
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Argumentera me junioren är ju för övrigt ungefär som liknelsen med pingvinen o schackbrädet!
 

erikanton

Ny medlem
Gick med
18 Oct 2008
Ort
kristianstad
Hoj
Yamaha MT-03/ suzuki GSX600R
Undra vilket som är mest pinsamt? Att du leker nån form av ghostrider eller att du lägger upp det på SH. Ska du köra så där så köp ialla fall en riktig hoj som matchar din körstil :glömdet

Som du såg i mitt tidigare inlägg försvarar jag absolut in JJs beteende eller ens bryr mig nämnvärt.

Alla har ett fritt val och det ända man egentlig kan göra är väl att rekommendera att tagga ner lite.

Men känns det inte jävligt löjligt och ännu mer omoget att pracka ner på någon annans hoj:va

Alla kanske inte har råd att försäkra en as cool "retta" när man är 18 bast och även om man hade haft det är det verkligen försvarbart (givetvis en tolkningsfråga)

Är tragisk när vuxna människor mobbas då det är lite samma sak som när någon stackare blev mobbad för dem hade fel kläder i lågstadiet, fast det la man ju av med i gymnasiet sedan, right?:näsblod
 

david1996

Ny medlem
Gick med
18 May 2013
Ort
Göteborg
Hoj
ktm 450 exc+exc-r 04/10
tror nog att 90% av dem som klagar på körningen har gjort likadant eller liknande innan:p körning på söndag jeppe? ;)
 

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Göteborg
Hoj
-
Har man ett a 2 körkort, då är urvalet av billiga sporthojar begränsat. Många andra hojar gsx r 600 , cbr 600 rr har för mycket orginaleffekt för att kunna strypas till 35 kW.
 

Vrak2005

Z800
Gick med
22 Mar 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Z800 -14
Du kör på en rak väg och inte speciellt fort så vad är coolt i videon. Du kör bara på ett jävligt korkat sätt. :huvet
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Vad ska jag med en 1000ccc till kan inte ens utnyttja min 600 till max?
Å den ska tydligen va extremt slö!..
Hm....hur kör ni egentligen?:va
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Vad ska jag med en 1000ccc till kan inte ens utnyttja min 600 till max?
Å den ska tydligen va extremt slö!..
Hm....hur kör ni egentligen?:va

Hehe, de flesta på en 1000cc sporthoj kan inte ens i närheten av att använda hela hojens prestanda. :hihi
 

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Nice. Va själv ute o körde i sthlm för några helger sen när det va +1 grad o torrt. Man blir sugen...
 

Raderad medlem 61114

Guest
Ignorera moralkärringarna JJ! Å fy fan för personliga påhopp på ett forum för folk med samma intresse! Hoppas dom tappar hojen utanför garaget till våren! Njaee, inte riktigt så illa behöver det vara, men fatta poängen!

Häng på och kör lite bana i sommar! Vi kan traila tillsammans så får du köra av dig lite :tummenupp Man har jävligt skoj och intresset för att köra slalom mellan bilar förefaller mindre intressant fortsättningsvis :fakta
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Ignorera moralkärringarna JJ! Å fy fan för personliga påhopp på ett forum för folk med samma intresse! Hoppas dom tappar hojen utanför garaget till våren! Njaee, inte riktigt så illa behöver det vara, men fatta poängen!

Häng på och kör lite bana i sommar! Vi kan traila tillsammans så får du köra av dig lite :tummenupp Man har jävligt skoj och intresset för att köra slalom mellan bilar förefaller mindre intressant fortsättningsvis :fakta

Haha dom har inget annat för sig, blir la så med åldern!:rofl

Ja jag är gärna på och åker med! Behöver lära mig kurvtagningar plus blicken i kurvorna!
Vad ett tagsen man körde :) får man råd köper man la en Banhoj och tar om sin licens :)
Hör av dig när det är dags!:banana
 

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Göteborg
Hoj
-
Haha dom har inget annat för sig, blir la så med åldern!:rofl

Ja jag är gärna på och åker med! Behöver lära mig kurvtagningar plus blicken i kurvorna!
Vad ett tagsen man körde :) får man råd köper man la en Banhoj och tar om sin licens :)
Hör av dig när det är dags!:banana
Du kan anmäla dig till en kurshelg med smc till våren och gå steg 1 och 2. Då får du lära dig kurvtagning med tillhörande bromsteknik och gaskontroll. I kursen går man även igenom blickstyrning och spårval i kurvor. Det körs kurser på Kinnekulle. och Falkenberg 2015
 

Raderad medlem 61114

Guest
2-3:e och 16-17:e Maj kör smc på Kinnekulle, jag kommer vara där men endast köra söndagarna. Oså 30:e april och 1:e maj är det två dagars på Mantorp med actionpics. Där har vi början på säsongen för mig iaf :) Bara att boka in :banana
 

PimX

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2011
Ort
Södra Sandby
Hoj
Suzuki GSXR 750 L0
Diggar dig! :tummenupp tror många kör lika dant men vågar inte lägga upp filmerna för då kan dom inte baka lika goda oralkakor :gnissla Kan varmt rekomendera att köra lite bana även om det är dyrt att göra det :huvet om du är nere i skåne nån gång så hör av dig så vi kan ut o gazza :rock
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Diggar dig! :tummenupp tror många kör lika dant men vågar inte lägga upp filmerna för då kan dom inte baka lika goda oralkakor :gnissla Kan varmt rekomendera att köra lite bana även om det är dyrt att göra det :huvet om du är nere i skåne nån gång så hör av dig så vi kan ut o gazza :rock

Det största problemet jag ser med dylika videos är väl att de ger bränsle till brasan för folket som vill hitta på dumheter för motorcyklister. I övrigt, meh. De flesta här har nog som sagt kört värre några gånger själva.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top