Video Jj(cbr)jj is back

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Ort
Långt bort
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Du är precis som alla amerikanare på instagram. Åker på motorvägarna dygnet runt och fort, för då är man fräck.

Men när det ska köras i kurvor med nerlägg, då klias de sig i nacken och titta ner i backen. Motorväg är ju för fan det tråkigaste som finns! Bara hinder överallt.
 

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
Välkommen tillbaka JJ(cbr)JJ, vi har saknat dig............................tror jag.
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Varför är din hoj så jävla ful undrar jag bara ?

Fast det var asgrymt när du tjörde om sopbilen..det var extremt, oväntat och typ...typ..man blir helt keff när man ser nått sånt...dessutom på hö sida och med bilar bredvid och allt. :tummenupp
 

MrC

\,,/(O_O)\,,/
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Sherwoodskogen
Hoj
Moped
NoRegrets: Varför har du en sån ful avatar? :crash

Seriöst, lägg av med era personliga påhopp! (även jag, ber om ursäkt NoRegrets)
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Känns som en slumpgenerator genererar generiska inlägg på SH:

"kör av dig på bana istället"

" Det där klarar du att fixa själv med en verkstadshandbok"

" Köp en riktig sporthoj direkt istället"

" Jag skulle köra ihjäl mig direkt"

" Jag kör bara bana numera, bästa jag gjort"

OCH TIDIGARE ÅR:

"Jävla skenförsäkrare"

"______ drabbar hela MC kollektivet"

" Hur kopplar man ledblinkers"

" Kan jag byta bara sliponet"
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
JJ, inte för jag bryr mig nämnvärt om hur du kör på gata. Jag är själv inte så värst laglydig. Skulle däremot vara rätt intressant om du tog licens och kom och körde med oss andra debila miffon i Speedster Cup. :tummenupp (Cupen där ingen kan köra riktigt fort och bra.)
Eller oss och oss.. :hihi Jag får stå över åtminstone 2015 pga att jag kraschat och brutit ryggen. :gnissla
 

Jonny

Varför???
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Sjöbo
Hoj
R1
Undra vilket som är mest pinsamt? Att du leker nån form av ghostrider eller att du lägger upp det på SH. Ska du köra så där så köp ialla fall en riktig hoj som matchar din körstil :glömdet
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Ducati
Jag tycker inte vi ska håna Jesper för den motorcykel han har, alla kör det dom har lust med och ingen ska mobbas för det.
Personligen är jag lite tacksam för att han inte har en skrevraket med 200 pållar.
Dessutom försöker han göra nåt speciellt och enastående med sin körning, men det impar knappast på nån.
Jag håller tummarna för att den lilla parveln inte orsakar en katastrof.

Peace
 

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Göteborg
Hoj
-
Bilderna visar tyvärr Göteborgs farligare trafikmiljöer trafiklederna runt tingstadstunneln. Där är det normalt att förare byter två filer i snabb följd för att komma till rätt resmål. Det är den abslolut sämsta "lekplatsen" eftersom kollisioner i samband filbyten är standard i området.
 

nissepelle

Strandraggare
Gick med
29 Jan 2006
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR750 -99, Gasgas 450 FSE -07
Vi kan väl bara hoppas att han fortsätter köra E6an mölndal-liseberg - sträckan som i princip alltid trafikeras av polis i någon form. Lär ju inte bli en så cool film när han ska försöka dra snuten på motorväg med den hojen dock. Men blir säkert bra att han får sitta utan lapp en tid tror jag.
 

Mästerkatten

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2008
Ort
Sverige
Hoj
Sparkcykel
Jag ger dig cred för att du kör hoj i januari, det stinker men är manligt. Tänk lite före bara så blir det nog bra framöver..
 

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 955i
Jesper, känner du Milan? Han kör en CBR 125a, har sprängt 3 motorer på under 2000 mil på ett år. Han kör som, jaa, dig. :näsblod Gasade lite med honom i somras men det tar emot att ligga i 120 på 50 vägar inne i stan, eller ja, Frölunda. :hihi

Hälsningar från din namnkompis! :tummenupp
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Vi kan väl bara hoppas att han fortsätter köra E6an mölndal-liseberg - sträckan som i princip alltid trafikeras av polis i någon form. Lär ju inte bli en så cool film när han ska försöka dra snuten på motorväg med den hojen dock. Men blir säkert bra att han får sitta utan lapp en tid tror jag.

Förresten hur vet du om jag har mitt körkort kvar?:va
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Kallt var det väl börja säsongen nu? :va
Om det var filmat i Januari 15 !
 

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
brum brum..
hahaha, bleppis ditt troll! Nu har du kastat bensin på elden ;) mata inte tanterna med moralkakor.. Folk är vinterbittra inkl mig själv och bara längtar tills jag får äta asfalt...

Alla kör som svin mer eller mindre här (hyckleri annars)
lillgrabben valde att göra det i januari i minus grader och det kräver en skottkärra med pung..

Lillbleppis är mer sporthoj än någon här och då är han bara 18. Säger mer om oss än honom!

jaja, snart är våren här! då kan vi andra bomba med gott samvete..

ps. bleppis kör med huvudet så ses vi på vägarna när det är säsong för dina bollar är större än mina ;)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top