Video Jj(cbr)jj is back

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Ordningen återställd !
Tyckte att sporthoj blivit för politiskt korrekt
Men nu är allt i sin ordning igen.

Förövrigt stämmer jag in i kören. Du måste lära dig slanga !
 

Buddah

Speedster #46
Gick med
17 Jul 2009
Ort
Västervik
Hoj
2006 KTM Superduke 1982 Yamaha XS400 1981 Yamaha SR 250
Häng med o kör lite bana istället så kanske du lär dig svänga oxå :fakta :glömdet :tummenupp
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Jag är mest imponerad över att någon fått en -99 GSX 600 F att spinna loss utan att först tömma en flaska gaffelolja på vägen och ställa upp den på centralstödet. Restekp...!
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
shitt ... ja får bara upp en massa minnen...

när yngre förmågor som också var medlemmar här.. som sedan hamnade i minneslunden..

Problemet är att det finns inte någon här, som kan få dig att förstå & ta det lugnare. du måste lära dig den hårda vägen... tragiskt
 

VegasVegas

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2014
Ort
Göteborg
Hoj
R1
Klimatet du kör hoj i är otroligt motbjudande och gör de till ett obehag att bara se filmen och hur du kör.
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Ähhh

Bry dig inte om vad folk skriver här !!

Du kommer att bli en jättefin kylarprydnad på en Scania Streamline :censored

(Dessutom är de avundsjuka på din Suzuki GSX 600F -99 och önskar att de också haft ett sånt rivjärn i garaget.) :cdevil



Men som sagt - Du MÅSTE lära dig slanga !!!
 

AnesN

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2010
Ort
Malmö
Hoj
GSX-R 1000 K6 KTM 660 SMC 05
Glöm ej att lägga ut videon när du vurpar på RIKTIGT, om du inte är kapabel till att göra det skriv det i ditt testamente att videon skall läggas ut på SH av arvtagaren till kamelen du rider på.
 

notrightrider

I see you...
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Respekt!
...för att du håller igång hjulen i Januari. Tittar på temperatur och verklig väderlek mer än datum och kalender.



Det där andra? Lite onödigt trångt här och var, men det var väl det du ville visa...?
Jag ser två problem:

#1 Du retar upp andra trafikanter. Något som får konsekvenser för oss andra motorcyklister på olika plan.

#2 Du riskerar att trigga Judge Dredd-reflexen hos någon som anser sig göra en god gärning genom att helt enkelt kapa vad han tror är en Frölundagangster på nystulen hoj. Körstil + årstid kan absolut ge den kopplingen under några få sekunder i backspegeln.

För, när man gasar hårt i tät trafik så är det inte de ouppmärksamma mogadonmänniskorna som är de riktigt farliga. Det är dom som hinner se en och gör något märkligt som brukar ställa till det på allvar.


Ja, jag har kört lika jävligt som du när jag yngre.
Ja, jag har slutat med det. Dels för min egen skull, men - faktiskt, främst för att det är ovärdigt en motorcyklist att fara fram på det viset.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Shit, förr så var det majoritet "coolt" nu för tiden är "du är idiot" det vanligaste svaret. Intressant vändning :)

Det är inte coolt längre att piska järnet på våra vägar. Hypen har lagt sig för de flesta normalt sansade. De som överlevt, inser hur mycket tur man haft genom åren.

Fast jag ska inte säga så mycket mer. Gjort allt fel, så att predika vore väl rätt dumt. Men jag kan ge en rekommendation: Sluta köra så där :smasha
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Jag ser överhuvudet taget inget som helst upprörande när det kommer till körningen i filmen, årstiden är dock en smula uppseendeväckande. Kan inte begripa att så många ska moralpredika, oavsett hur det lindas in i ännu fler floskler.
 

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Jag förstår inte hur man kan filma sig själv sittandes på något annat än en KTM. VAR ÄR VÄRLDEN PÅVÄG!? :näsblod Skaffa en bättre begagnad RC8 istället. Det är du värd. Fatta vilka filmer det skulle bli då! :kulspruta :squid :pussa :tuttar
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Shit, förr så var det majoritet "coolt" nu för tiden är "du är idiot" det vanligaste svaret. Intressant vändning :)

Jag kommer ihåg inslaget på TV och även Aftonbladet...."Accelerera på varm asfalt"...där de ondgjorde sig över att mc-intresserade samlades på "en sajt som heter sporthoj.com" och "hetsar varandra till vansinneskörningar"

Undrar om de kommer att göra ett NYTT reportage nu ?

I såfall har jag ett tips på löpsedeln här !

SPORTHOJ.COMs
MEDLEMMAR
TAR AVSTÅND
FRÅN OANSVARIG
BUSKÖRNING



Eller vid närmare eftertanke...............Det genererar nog inga klick :va
 

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Avesta
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Jag gillar dig JJ(CBR)JJ, det vet du grabben! När man är ung så tänker på man inte på riskerna på samma sätt som man gör när man blir lite äldre. Inga ord i världen här på forumet kommer att bita på dig, det är det som är det tokiga med att vara ung. Jag skriver som många andra här i tråden, hoppas att du inte blir en i statistiken :( Det enda rådet jag kan ge dig är att om du nu prompt måste köra fort så gör det på bana. En dag på banan kommer att lugna ner dina nerver för många dagar framöver på gatan.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top