Premiär 2015

Pillo-kun

Medlem
Gick med
12 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
<1hk, 76hk i teorin
skåne.... ännu ett bevis att det inte tillhör Sverige...

medans vi har regn å rusk å skit å whatever så ser man att Skåneland e supernice så här dags... :D
 

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Avesta
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Mitt avgasrör blev inte så uppskattat här på forumet :rodnar. Numera blir det bara bilder från vänster.

Jag såg bilden som Bandidos_Peking hade länkat till:näsblod Om det är det avgasröret du har så tycker jag att du gjorde helt rätt som tog bilden från vänster sida :gnissla
 

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Ort
Scania-land
Hoj
Kardansporttourer
20150103Premiärtur.JPG
En annan gjorde ju premiärturen 3 januari. Blev dryga 6 mil. :yoparty:tuttar
 
Last edited:

timm

Medlem
Gick med
24 Oct 2005
Ort
Ja
Hoj
Skeppshult. En blå.
Det var najs även i Halland idag! :tummenupp
12mil blev det, innan det blev kyligt om tårna.
IMG_20150117_140904.jpg
 

mcmike

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2010
Ort
Skåne
Hoj
Ze German
Ja det såg ju "lite" speciellt ut. Gillar du det själv? Har du köpt det? Låter säkert fränt men?

Ja, vinkeln gör att det kan se speciellt ut....men vad gör det? I garaget kommer jag in och ser hojen från vänster. När jag är ute och kör, är det bara ljudet jag hör (vilket låter bättre än med originalblås, för er som inte tror det :fakta). Om jag ska fotografera hojen, får man välja sida :)

Jag köpte ändröret på Biltema. Det var det enda ändrör som hade passande diameter till utloppet från katalysatorn. Jag hade nog hellre haft ett rakt rör....men för 120 kr är det värt det
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Ja, vinkeln gör att det kan se speciellt ut....men vad gör det? I garaget kommer jag in och ser hojen från vänster. När jag är ute och kör, är det bara ljudet jag hör (vilket låter bättre än med originalblås, för er som inte tror det :fakta). Om jag ska fotografera hojen, får man välja sida :)

Jag köpte ändröret på Biltema. Det var det enda ändrör som hade passande diameter till utloppet från katalysatorn. Jag hade nog hellre haft ett rakt rör....men för 120 kr är det värt det

120kr kan man överleva, köpte mitt för 6800 och ändå har ja kapat det nu för att ja vart så sjukt besviken. Då har 120kr känts bättre att kapa i ;)
 
Nyheter
Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

Top