Tjabba tjena!

Suzy

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2014
Ort
Luleå
Hoj
1984 Suzuki gsx750
Ja jo nä men hejsan! Får lov att iaf säga hej även här :hihi Har varit medlem nån månad men kan ju passa på å vara lite trevlig också :tungan

Tjej från Luleå med sambo som tydligen också finns med på denna sida :) Två ungar och en bäbis (gsxr 1000)

Förhoppningsvis en bokstav till på kortet till hösten och då blir det att införskaffa ytterligare en bäbis...

Allt med motorer är av intresse och givetvis är det motogp som följs slaviskt här hemma av hela familjen! VR46 :kär

Ja nå då tror jag väl ändå att det mesta av mitt liv just berättades :jäs
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Jo den är.... kort... Men desto roligare när den väl är :) Vi har ju sån tur så vi har skotersäsong också :tummenupp

Sommar och riktig vinter funkar bra.
Det här nollgradersblasket vi klafsar omkring i är helt oanvändbart.
 

Suzy

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2014
Ort
Luleå
Hoj
1984 Suzuki gsx750
Sommar och riktig vinter funkar bra.
Det här nollgradersblasket vi klafsar omkring i är helt oanvändbart.

Tyvärr har vi vid kusten börjat få riktigt skitväder och vintern kommer inte på riktigt förrän i december, men man får åka å klappa lite på bäbis å köpa lite saker till den så håller man abstinensen i schack :tummenupp
 

Purple Haze

f d bootlegger
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Borgholm, Öland
Hoj
2000 Yamaha XV 535, 1991 Yamaha TZR 125, 1982 Yamaha XJ 400
Har planerat år efter år att åka både på MC- och bilsemester till norra Sverige men hitintills har jag inte kommit nordligare än in- och utflygningsramparna på Stockholm Arlanda.
Lästa om någon skåning som skrev att allt norr om Sergels Torg var Norrland. Får nog fan ta mig en tur upp till Lappland innan ishotellet i Jukkasjärvi hinner smälta bort på grund av global temperaturhöjning.

Välkommen! :)
 

Suzy

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2014
Ort
Luleå
Hoj
1984 Suzuki gsx750
Har planerat år efter år att åka både på MC- och bilsemester till norra Sverige men hitintills har jag inte kommit nordligare än in- och utflygningsramparna på Stockholm Arlanda.
Lästa om någon skåning som skrev att allt norr om Sergels Torg var Norrland. Får nog fan ta mig en tur upp till Lappland innan ishotellet i Jukkasjärvi hinner smälta bort på grund av global temperaturhöjning.

Välkommen! :)

Tack så mycket :)
Å norrland börjar nog som tidigast i Sundsvall men mer Örnsköldsvik :tungan Men jag tycker absolut att du bör ta dig en tur uppåt och nu under vintern brukar det kunna vara riktigt fint med vintervägarna och under sommaren måste man nog göra ett besök i storforsen som är nära älvsbyn :)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top